Η Γκιουλμπάχαρ βρίσκεται εδώ και μερικές μέρες στο Παλάτι της Νεργκισάχ. Η Νεργκισάχ και η Γκιουλμπάχαρ συζητούσαν για την ευλογιά που έχει ξεσπάσει στο Παλάτι και στη πρωτεύουσα.
'' Είναι τρομερό αυτό που συμβαίνει Νεργκισάχ. Τόσοι άνθρωποι χάνονται κάθε μέρα '' εκφράζει την σκέψη της για την κατάσταση που επικρατεί η Γκιουλμπάχαρ.
'' Είναι όντως απαίσιο. Ελπίζω να τελειώσει σύντομα '' είπε η Νεργκισάχ και χάιδεψε την κοιλιά της.
'' Μπορεί να ανθίζουν τα λουλούδια αλλά νιώθω ότι έχουμε χειμώνα ''
'' Πως πηγαίνει η εγκυμοσύνη; Ελπίζω να μην έχεις πρόβλημα '' άλλαξε το θέμα της κουβέντας η Νεργκισάχ.'' Όλα καλά πηγαίνουν ευτυχώς. Θέλω να γράψω ένα γράμμα στον Μπεγιαζίτ '' θέλησε η Γκιουλμπάχαρ καθώς της έλειπε ο Μπεγιαζίτ.'' Ναι βέβαια. Έχω τα απαραίτητα εκεί '' της έδειξε το τραπεζάκι με όλα τα σχετικά. Η Γκιουλμπάχαρ πήγε στο τραπεζάκι και έκατσε στο μαξιλάρι. Ξεκίνησε να γράφει το γράμμα της.
Μπεγιαζίτ μου, Σουλτάνε μου
Ελπίζω να είσαι καλά! Έχει λίγο καιρό που χωριστήκαμε και μου έχετε λείψει. Σας έχω άσχημα νέα, εδώ στο Παλάτι και στη Πρωτεύουσα κυριαρχεί η ευλογιά. Τα θύματα είναι αρκετά. Πριν λίγες μέρες, διαγνώστηκαν με ευλογιά η Αισέ Χατούν, η Ατικέ και η Χαλιμέ. Έχουν υψηλό
πυρετό και οι γιατροί κάνουν ότι μπορούν για να τους σώσουν. Εδώ και μερικές μέρες βρίσκομαι στο παλάτι της Νεργκισάχ Σουλτάν και ευτυχώς εμείς είμαστε καλά. Σε σκέφτομαι συνέχεια και περιμένω τη στιγμή που θα σε ξαναδώ. Η εγκυμοσύνη μου κυλάει ομαλά. Όλοι μας εδώ ... ο Ορχάν, η Νεργκισάχ, η ανιψιά σου η Γκιουλμπεγιάζ και εγώ σου στέλνουμε την αγάπη μας. Ελπίζουμε να επιστρέψεις σύντομα σώος και αβλαβής.
Σε αγαπώ πολύ,
η Γκιουλμπάχαρ σου.
'' Ήρθαν νέα από το Παλάτι, Σουλτάνα μου '' ήρθε μια παλλακίδα και έδωσε στην Νεργκισάχ ένα γράμμα. Η Γκιουλμπάχαρ έδωσε το γράμμα της στην παλλακίδα και της είπε ότι έπρεπε ναπαραδοθεί στον Εξοχότατο. Η Νεργκισάχ ανοίγει το γράμμα και το διαβάζει. Τα νέα που διαβάζει την αφήνουν εμβρόντητη.'' Τι συμβαίνει; '' ρωτάει η Γκιουλμπάχαρ περιμένοντας να μάθει τι αναφέρει το γράμμα.'' Η Βαλιντέ μου ανακοινώνει το θάνατο της Χαλιμέ '' είπε στην Γκιουλμπάχαρ. '' Η καημένη η ανιψιά μου. Ο Θεός να την αναπαύσει. Δυστυχώς και για την Αισέ, τα νέα δεν είναι καλά '''' Δηλαδή; Πέθανε; '''' Όχι, αλλά πλησιάζει το τέλος της. Οι γιατροί έκαναν ότι μπορούσαν. Έχεις ένα γράμμα από την Αισέ, το έγραψε με βοήθεια των γιατρών, όταν είχε ακόμα τις δυνάμεις της '' της είπε και της έδωσε το γράμμα. Η Γκιουλμπάχαρ το ανοίγει και ξεκινά να διαβάζει.
YOU ARE READING
Γκιουλμπάχαρ Σουλτάν (YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ) #JJSC20
Historical FictionΈτος 1450 , Κέρκυρα Η Ευγενία , μια κοπέλα 14 ετων ζει μια ανέμελη ζωη μαζί με την οικογένεια της. Ετοιμάζεται να παντρευτεί τον αγαπημένο της Νίκο , αλλά αυτός ο γάμος δεν θα γινόταν ποτέ. Μέσα σε μια νύχτα , χάνει τα πάντα ... την οικογένεια της...