Κεφάλαιο 9

61 2 0
                                    

To επόμενο πρωινό, η Γκιουλμπάχαρ έπαιρνε πρωινό μαζί με τον Μπεγιαζίτ.'' Σιγά! Δεν θα φύγει το φαγητό '' χαμογέλασε ο Μπεγιαζίτ καθώς έβλεπε την Γκιουλμπάχαρ να καταβροχθίζει σιγά σιγά ότι υπήρχε στο τραπέζι.'' Τι να πω Σουλτάνε μου; Ξύπνησα πολύ πεινασμένη '' του απάντησε η Γκιουλμπάχαρ.'' Τι θα κάνεις μετά;'''' Θα επισκεφτώ την Βαλιντέ Σουλτάν να την ενημερώσω για την εγκυμοσύνη. Mετά θέλω να μιλήσω με την φίλη μου, την Άννα. Εσύ;'''' Εγώ έχω δουλειά να κάνω. Όμως, θέλω να έρθεις το βράδυ, σου έχω ένα δώρο'' την φιλάει απαλά. '' Τι δώρο; '' τον ρώτησε με νάζι. '' Έκπληξη'' της είπε και την φίλησε. Η Γκιουλμπάχαρ του ανταπέδωσε το φιλί.'' Ανυπομονώ για το βράδυ '' του είπε και περπάτησε προς τη πόρτα. Οι αγάδες της άνοιξαν τη πόρτα και έφυγε από το δωμάτιο.

*****************************************

Στο παλάτι της Γκεβχερχάν, η Γκεβχερχάν με τον Σαλίχ ακόμα βρίσκονταν στο κρεβάτι. '' Καλημέρα Σουλτάνα μου'' της είπε γλυκά ο Σαλίχ.'' Καλημέρα '' απάντησε χαρούμενη η Γκεβχερχάν. '' Δεν το πιστεύω '''' Ποιο; '' απόρησε ο Σαλίχ.'' Ότι είμαστε μαζί. Περίμενα τόσο καιρό '' λέει ευτυχισμένη. '' Είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου '' σκύβει και την φιλάει παθιασμένα.'' Πρέπει να ασχοληθείς με δουλειά σήμερα; '' τον κοιτάζει με παράπονο.'' Όχι, σήμερα θα κάνουμε ότι θελήσεις '''' Θέλω να επισκεφτώ την Βαλιντέ '' '' Τότε αυτό θα κάνουμε, θέλω να πάρω την ευχή της '' '' Θα σου την δώσει, είμαι σίγουρη για αυτό '' '' Να πω να μας φέρουν το πρωινό; '''' Ναι, πείνασα '' ο Σαλίχ σηκώνεται από το κρεβάτι και λέει στις παλακίδες να φέρουν το πρωινό.

 ****************************************

Στο παλάτι της Νεργκισάχ, η Νεργκισάχ με τον Κενάν παίρνουν πρωινό. '' Μετά το πρωινό, θέλω να επισκεφτούμε την Βαλιντέ '' είπε ξαφνικά η Νεργκισάχ.'' Φυσικά, Σουλτάνα μου. Θέλω και εγώ να την επισκεφτώ '' συμφώνησε ο Κενάν. Η πόρτα ανοίγει και μπαίνει η παλλακίδα που φροντίζει την Γκιουλμπεγιάζ.'' Α καλώς την Σουλτάνα μου '' φωτίστηκε το πρόσωπο της Νεργκισάχ. '' Φέρτην μου '' η παλλακίδα αφήνει το μωρό στην αγκαλιά της μητέρας της. '' Τι όμορφη που είναι. Ένας άγγελος '' χαμογέλασε ο Κενάν. '' Έφαγε; '' ρώτησε την παλλακίδα.'' Ναι, Σουλτάνα μου'' '' Μπορώ να την κρατήσω λίγο; '' ζήτησε ο Κενάν. '' Ναι βέβαια. Είναι πολύ ήσυχη '' συμφώνησε η Νεργκισάχ και έδωσε την μικρή στην αγκαλιά του. Ο Κενάν χαμογέλασε.'' Η Γκιουλμπεγιάζ πήρε όλη τη χάρη της μητέρας της. Μοιάζετε πολύ '' διαπίστωσε ο Κενάν και η Νεργκισάχ χαμογέλασε.'' Χαντάν, θα σου πω όταν νυστάξει να έρθεις να την πάρεις. Άφησε μας τώρα '' '' Όπως επιθυμείτε, Σουλτάνα μου '' υποκλίθηκε και αποχώρησε από το δωμάτιο.

Γκιουλμπάχαρ Σουλτάν (YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ) #JJSC20Where stories live. Discover now