Κεφάλαιο 4

97 5 0
                                    

'' Μαχ '' ξεκίνησε να λέει η Μαχφιρουζέ (την Ευγενία θα την αποκαλώ έτσι για 2-3 κεφάλαια). Η Βαλιντέ χαμογέλασε γλυκά.

'' Θα σε βοηθήσω. Επανάλαβε μετά από μένα. Μαχ ... ''

'' Μαχ ... '' Η Βαλιντέ προσπάθησε να της μάθει το καινούριο της όνομα. Μετά από αρκετές προσπάθειες, το κατάφερε.

'' Μαχφιρουζέ '' το είπε με αυτοπεποίθηση η Μαχφιρουζέ.

'' Σωστά. Για πες μου, από που ήρθες εσύ ; ''

'' Από τη Κέρκυρα ''

'' Απόψε θα χορέψεις για το λιοντάρι μου '' αποφάσισε η Βαλιντέ. '' Φατμά Χατούν ''

'' Πείτε μου σουλτάνα μου ''

'' Σήμερα θα γίνει γλέντι για το λιοντάρι μου. Θέλω μερικές παλλακίδες να χορέψουν και θέλω και τη Μαχφιρουζέ σε αυτές ''

'' Θα φροντίσω να γίνουν όλα όπως πρέπει Βαλιντέ μου ''

'' Μπορείτε να πηγαίνετε '' Η Φατμά και η Μαχφιρουζέ υποκλίθηκαν και αποχώρησαν. Ξεκίνησαν να περπατάνε μέχρι που έφτασαν στο χαρέμι.

'' Κορίτσια, συγκεντρωθείτε '' είπε δυνατά η Φατμά και χτύπησε 2 φορές τα χέρια της. '' Σήμερα θα γίνει γλέντι και κάποιες θα χορέψετε για τον Εξοχότατο '' ανακοίνωσε. Οι παλλακίδες χαμογέλασαν ενθουσιασμένες.

'' Μαχφιρουζέ εσύ κάτσε στην άκρη. Σε επέλεξε η Βαλιντέ, είναι μεγάλη τιμή '' Η Φατμά ξεκίνησε να παρατηρεί τα κορίτσια.

'' Μερβέ, Εφσούν σταθείτε δίπλα στην Μαχφιρουζέ ''

'' Ποια είναι η Μαχφιρουζέ; '' απόρρησε η Μερβέ.

'' Η Ευγενία. Ονομάστηκε από τη Βαλιντέ ''

'' Άννα, έλα εδώ '' Η Άννα πήγε και αυτή δίπλα στα κορίτσια. '' Και εσείς οι δυο ελάτε '' Οι δύο παλλακίδες στάθηκαν δίπλα στις υπόλοιπες. '' Λοιπόν, εσείς θα πάτε στο χαμάμ να ετοιμαστείτε '' Οι παλλακίδες έφυγαν από το χώρο του χαρεμιού και

πήγαν στο χαμάμ. Αφού πλύθηκαν, γύρισαν στο χαρέμι και ξεκίνησαν να ετοιμάζονται. Διάλεξαν τα πιο όμορφα φορέματα για να εντυπωσιάσουν τον Σουλτάνο.

'' Κορίτσια, θέλω να σας δω πως χορεύετε '' Τα κορίτσια ξεκίνησαν να χορεύουν για λίγο και η Φατμά τους παρακολουθούσε. '' Σταματήστε '' τους πρόσταξε '' Ο Εξοχότατος θα ευχαριστηθεί πολύ ''

***********************************************

Η Χατιτζέ μπαίνει στο δωμάτιο της Βαλιντέ μαζί με τα παιδιά της.

Γκιουλμπάχαρ Σουλτάν (YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ) #JJSC20Where stories live. Discover now