Το επόμενο πρωί η Γκιουλμπάχαρ ξυπνάει και αγγίζει την κοιλιά της. Αισθάνθηκε το μωρό και αγαλλίασε η ψυχή της,στη συνέχεια το βλέμμα της πέφτει στον Μπεγιαζίτ που ήταν ξαπλωμένος και κοιμόταν. Τον χάζεψε και χαμογέλασε.'' Ο μπαμπάς κοιμάται '' είπε γλυκά στη φουσκωμένη της κοιλιά και την άγγιξε. '' Μην τον ξυπνήσουμε '' Ένιωσε δίπλα της την Γκεβχερχάν να κινείται και να ανοίγει τα μάτια της.'' Καλημέρα Γκιουλμπάχαρ '' της είπε αδύναμα. '' Πως είσαι; Το παιδί; '''' Καλημέρα Γκεβχερχάν '' της απάντησε. '' Καλά είμαστε και οι δύο '' πήρε το χέρι της Γκεβχερχάν και το έβαλε πάνω στη κοιλιά της. Η Γκεβχερχάν χαμογέλασε.'' Είναι πολύ δυνατό παιδί '' συμπέραινε. '' Μπράβο το ανίψι μου, είναι ένα δυνατό λιονταράκι '''' Κοίτα ποιον έχουμε εκεί '''' Ο αδερφός μου βλέπω έμεινε κοντά μας όλη τη νύχτα '' Ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα η Βαλιντέ.'' Καλημέρα '' είπε με χαρούμενη διάθεση η Βαλιντέ. '' Πως είστε; '''' Καλημέρα σε όλες σας '' είπε αγουροξυπνημένα ο Μπεγιαζίτ. '' Πότε ξυπνήσατε; Γιατί δεν με ξυπνήσατε; '' '' Πριν λίγο ξυπνήσαμε και εμείς, δεν θέλαμε να σε ξυπνήσουμε '' απάντησε η Γκιουλμπάχαρ'' Εμείς καλά είμαστε ευτυχώς , το μωρό έκανε αισθητή την παρουσία του '' η Βαλιντέ χαμογέλασε.'' Το μωρό μας είναι καλά; '' ο Μπεγιαζίτ πλησίασε την Γκιουλμπάχαρ και άγγιξε την κοιλιά της. Ένιωσε το μωρό και χαμογέλασε. Φίλησε το μετωπο της Γκιουλμπάχαρ.'' Δόξα τω Θεώ! Γκεβχερχάν, πως νιώθεις; '''' Πονάει λίγο το στομάχι μου '' αποκρίθηκε η Γκεβχερχάν. '' Νιώθω υγρό στα πόδια μου '' ανέφερε πανικοβλημένη. Παραμερίζει το σεντόνι και βλέπει αίμα στο σεντόνι. Ούρλιαξε από απόγνωση.'' Φωνάξτε τη μαία '' Οι παλλακίδες έτρεξαν να φωνάξουν τη μαία.'' Όχι το μωρό μου '' δάκρυσε η Γκεβχερχάν. Η Βαλιντέ πήγε δίπλα στη Γκεβχερχάν και προσπάθησε να τη καθησυχάσει. Η Γκιουλμπάχαρ αγκάλιασε τη Γκεβχερχάν και προσπάθησε να τη ηρεμήσει. Aνοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα ο Σαλίχ.'' Γκεβχερχάν '' είπε ανήσυχος ο Σαλίχ και πήγε κοντά της. '' Σουλτάνα μου, γιατί δεν με ενημερώσατε; '' απευθυνθηκε στην Βαλιντέ.'' Γιατί το ζήτησε η Γκεβχερχάν '' '' Σαλίχ, έχω αιμορραγία '' του είπε με δάκρυα στα μάτια η Γκεβχερχάν. Η πόρτα ανοίγει και μπαίνει η μαία στο δωμάτιο για να εξετάσει τη Γκεβχερχάν.'' Άντε, κάνε γρήγορα '' φώναξε ο Σαλίχ. Η μαία ξεκινά να εξετάζει την Γκεβχερχάν και έπειτα από λίγο ανακοινώνει τα δυσάρεστα νέα.'' Δυστυχώς, το μωρό δεν μπόρεσε να επιβιώσει '' ξεκίνησε να λέει η μαία '' Η Σουλτάνα μας άργησε να κάνει εμετό παρ' όλες τις προσπάθειες μας ενώ η Γκιουλμπάχαρ Χατούν συνήλθε πιο γρήγορα '' εξήγησε.'' Οχι '' λέει λυπημένα '' Μου σκότωσαν το παιδί. Όποιος το έκανε, θα μου το πληρώσει '' σκούπισε τα μάτια της.'' Μην ανησυχείς Γκεβχερχάν μου, θα το ανακαλύψουμε και αυτός ή αυτή που πήγε να βλάψει την οικογένεια μου θα τιμωρηθεί όπως αρμόζει '' δήλωσε σοβαρά ο Μπεγιαζίτ.'' Γκεβχερχάν μου, δεν τελείωσε τίποτα. Είσαι νέα, θα κάνεις παιδιά '' προσπάθησε να την εμψυχώσει η Βαλιντέ.'' Ναι Σουλτάνα μου, είμαστε κοντά σας '' την αγκάλιασε η Γκιουλμπάχαρ.'' Σας ευχαριστώ όλους για την στήριξη '' εξέφρασε την ευγνωμοσύνη της η Γκεβχερχάν.'' Μπορώ να την πάρω στο παλάτι μας; '''' Όχι Πασά μου, είναι καλύτερο να παραμείνει εδώ. Δεν συνιστώ να μετακινηθεί. Θα της δώσω ένα φάρμακο για τον πόνο '' τον συμβούλεψε η μαία και ο Σαλίχ υποχώρησε.'' Πότε μπορώ να γυρίσω; '' ζήτησε να μάθει η Γκεβχερχάν'' Σε 2-3 μέρες '' την ενημέρωσε η μαία. Στη συνέχεια, η μαία εξέτασε την Γκιουλμπάχαρ και της είπε ότι ξεπέρασε τον κίνδυνο.'' Πηγαίνετε στις δουλειές σας, έμεις καλά είμαστε '' διαβεβαίωσε η Γκεβχερχάν.'' Σίγουρα; '' δίστασε ο Σαλίχ καθώς δεν ήθελε να αφήσει μόνη της την Γκεβχερχάν.'' Ναι πηγαίνετε. Και μην ανησυχείς Σαλίχ, η Γκεβχερχάν δεν θα είναι μόνη της '' είπε η Βαλιντέ. Ο Σαλίχ και ο Μπεγιαζίτ αποχώρησαν από το δωμάτιο και η Βαλιντέ έμεινε μαζί με την Γκεβχερχάν και τη Γκιουλμπάχαρ.
YOU ARE READING
Γκιουλμπάχαρ Σουλτάν (YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ) #JJSC20
Historical FictionΈτος 1450 , Κέρκυρα Η Ευγενία , μια κοπέλα 14 ετων ζει μια ανέμελη ζωη μαζί με την οικογένεια της. Ετοιμάζεται να παντρευτεί τον αγαπημένο της Νίκο , αλλά αυτός ο γάμος δεν θα γινόταν ποτέ. Μέσα σε μια νύχτα , χάνει τα πάντα ... την οικογένεια της...