Στο δωμάτιο της Γκιουλμπάχαρ, η Γκιουλμπάχαρ νανουρίζει τον μικρό Ορχάν έχοντας δίπλα της την Ντεφνέ. Αφού τον κοιμίζει, τον αφήνει στο κρεβατάκι του και τον σκεπάζει. Στη συνέχεια, πηγαίνει με την Ντεφνέ στο καναπέ λίγο πιο πέρα για να μιλήσουν.'' Γκιουλμπάχαρ, έγινες μητέρα πια και Σουλτάνα '' της λέει η Ντεφνέ.'' Είμαι ευτυχισμένη. Έχω τον Σουλτάνο μου που τον λατρεύω με όλες μου τις δυνάμεις και τον μικρό ηγεμόνα μας.Και να είσαι βέβαιη ότι θα κάνω κι άλλα παιδιά '' της λέει με χαμόγελο η Γκιουλμπάχαρ.'' Είμαι σίγουρη για αυτό. Εύχομαι ο Ορχάν να φτάσει την ενηλικίωση και να γίνει ένας όμορφος άνδρας '' '' Ινσαλάχ Ντεφνέ μου '' '' Σε βλέπω προβληματισμένη '' παρατήρησε η Ντεφνέ.'' Δεν κάνεις λάθος. Όντως είμαι. Σκέφτομαι αυτό που μου έκανε η Χατιτζέ. Και σου ορκίζομαι ότι θα μου το πληρώσει '' είπε η Γκιουλμπάχαρ και σκοτείνιασε το βλέμμα της.'' Δεν σε έχω ξαναδεί ποτέ έτσι '' '' Κατάλαβα ορισμένα πράγματα. Ότι το να είσαι αθώα δεν επιβιώνεις σε αυτό το παλάτι. Πρέπει να πάρω τα μέτρα μου, η Χατιτζέ μπορεί να ξαναπροσπαθήσει να βλάψει τον ηγεμόνα μου '''' Ξέρω πως παραλίγο θα έχανες το παιδί και ίσως και εσύ να μην γλίτωνες '''' Η καλή μου τύχη με βοήθησε, δεν ξέρω αν θα είμαι τυχερή την επόμενη φορά '' '' Μην μιλάς έτσι '''' Δεν μου αρέσει που εκφράζομαι έτσι, αλλά πρέπει να αποδεχτώ την κατάσταση '' της λέει η Γκιουλμπάχαρ προβληματισμένη για το μέλλον.
*********************************************************
Στο δωμάτιο του Εξοχότατου, ο Σουλτάνος Μπεγιαζίτ ασχολιόταν με υποθέσεις του κράτους. Ακούγεται ο χτύπος της πόρτας και μπαίνει η Βαλιντέ.'' Μπεγιαζίτ μου. Καλή σου μέρα! '' καλημερίζει τον Μπεγιαζίτ η Βαλιντέ.'' Καλή σας μέρα, Βαλιντέ μου. Πως είστε; '' την καλημερίζει με χαμόγελο ο Μπεγιαζίτ.'' Είμαι πολύ καλά, εσύ; '' '' Δόξα τω Θεώ, έχω αρκετή δουλειά '''' Ήθελα να σου μιλήσω για την Σαλιχά και την Κιοσέμ. Νομίζω ήρθε η ώρα να ξαναπαντρευτούν. Μπορούμε να μιλήσουμε αργότερα, άμα δεν μπορείς τώρα '''' Θα συνεχίσω αργότερα. Οι αδερφές μου προηγούνται '' της είπε γλυκά καθώς λάτρευε τις αδερφές του και ήθελε το καλύτερο για αυτές. Της έκανε νεύμα να καθίσουν μπροστάστη φωτιά καθώς είχε τσουχτερό κρύο.'' Λοιπόν, για αρχή δεν επιθυμώ να παντρευτούν γέρους πασάδες. Το ξέρεις πως έχουν άσχημες αναμνήσεις από τους γάμους τους '' είπε η Βαλιντέ.'' Συμμερίζομαι την άποψη σας, αποδέχτηκα τους προηγούμενους γάμους τους λόγω του συγχωρεμένου πατέρα μου, Σουλτάνου Μαχμούντ '' '' Για τη Κιοσέμ μου, σκέφτομαι για γαμπρό μου και ελπίζω να συμφωνήσεις μαζί μου τον δάσκαλο των παιδιών Ιμπραήμ Αγά που είναι γιος του Μουράτ Πασά '' εξέφρασε την επιθυμία της για την μικρότερη κόρη της.'' Θα είναι πολύ ταιριαστό ζευγάρι. Τον Μουράτ Πασά τον έχω σε μεγάλη υπόληψη και ο Ιμπραήμ Αγά είναι άξιο παιδί του '' συμφώνησε ο Μπεγιαζίτ με μεγάλη χαρά. '' Για την Σαλιχά έχω έναν καλό υποψήφιο γαμπρό'' συνέχισε.'' Και ποιος θα είναι αυτός; '' αναρωτήθηκε η Βαλιντέ.'' Ο Οσμάν Αγά, ο αρχηγός των Γενίτσαρων '' η Βαλιντέ ακούγοντας το εντυπωσιάστηκε με την επιλογή και συμφώνησε αμέσως.'' Είμαι χαρούμενη για τις κόρες μου, θα χαμογελάσουν ακούγοντας τα νέα. Οι γάμοι τους θα γίνουν την άνοιξη σωστά; '' το βλέμμα του Μπεγιαζίτ σκοτείνιασε απότομα και η Βαλιντέ άρχισε να ανησυχεί.'' Τι συμβαίνει; '' θέλησε να μάθει η Βαλιντέ.'' Δυστυχώς αυτό θα αργήσει λίγο. Την άνοιξη φεύγω για εκστρατεία. Ύπο ιδανικές συνθήκες θα ξεκινούσαμε και τώρα, αλλά οι καιρικές συνθήκες δεν μας ευνοούν '' την ενημέρωσε ο Μπεγιαζίτ. '' Αχ λιοντάρι μου, όποτε πας εκστρατεία καρδιοχτυπώ. Να προσέχεις '' είπε ανήσυχα η Βαλιντέ.'' Μην ανησυχείτε. Για τώρα μπορούμε να ξεκινήσουμε τις προετοιμασίες για τους αρραβώνες τους '' προσπάθησε να αλλάξει θέμα ο Μπεγιαζίτ.'' Υπέροχα, θα τις ενημερώσω σήμερα κιόλας '' ανέφερε χαρούμενα η Βαλιντέ.
*********************************************************
Στο δωμάτιο της Xατιτζέ, η Χατιτζέ ασχολείται με τα παιδιά της αλλά είναι και ανάστατη καθώς ανησυχεί για το μέλλον του ηγεμόνα της.'' Μαμά, έχω αδερφό; '' ρώτησε ο Μαχμούντ.'' Ναι αγόρι μου, έχεις ενάν μικρό αδερφό '' του απάντησε η Χατιτζέ και προβληματιζόταν για το μέλλον του γιού της.'' Ο μπαμπάς θα με αγαπάει όπως πριν; '''' Φυσικά Μαχμούντ μου, αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ '' του ανέβασε το ηθικό η Χατιτζέ.'' Μαμά μου, είσαι καλά; '' της είπε γλυκά η Ατικέ. Η Χατιτζέ της χαμογέλασε γλυκά.'' Μικρή μου σουλτάνα. Είμαι πολύ καλά '' της έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο.'' Μαμά '' προσπάθησε να μιλήσει η μικρή Νίλουφερ. Η Χατιτζέ ενθουσιάστηκε.'' Νίλουφερ μου '' '' Μα..μα '' προσπάθησε και η μικρή Ραζιγιέ.'' Κοριτσάκια μου γλυκά '' είπε η Χατιτζέ και τις αγκάλιασε.'' Μαμά, χιονίζει '' λέει ενθουσιασμένα ο Μαχμούντ κοιτώντας τον χιονισμένο τοπίο από το παράθυρο.'' Ναι αγόρι μου, κοίτα το, δεν είναι πανέμορφο; '' '' Ναι μαμά ''
**********************************************************
Στο δωμάτιο της Βαλιντέ, η Βαλιντέ επέστρεψε από τον Εξοχότατο και φώναξε τις κόρες της να τις μιλήσει σχετικά με τον γάμο τους.'' Βαλιντέ μου '' υποκλίνεται η Σαλιχά. ''Με ζητήσατε;'' '' Ναι Σαλιχά μου, όμως περιμένουμε και την Κιοσέμ'' αποκρίθηκε η Βαλιντέ. Σύντομα ανοίγει η πόρτα και εισέρχεται στο δωμάτιο η Κιοσέμ.'' Βαλιντέ μου '' προσφωνεί η Κιοσέμ. ''Συνέβη κάτι κακό;'''' Σας έχω ευχάριστα και δυσάρεστα νέα '' ξεκίνησε να λέει η Βαλιντέ. '' Τα ευχάριστα νέα είναι ότι θα παντρευτείτε '' τους είπε και χαμογέλασε καθώς καμάρωνε τις κόρες της.'' Με ποιον; '' ρώτησε η Κιοσέμ.'' Εσύ, Κιοσέμ μου, θα παντρευτείς τον δάσκαλο των ανιψιών σου τον Ιμπραήμ Αγά. Είναι ένας εξαίρετος νεαρός'' της λέει η Βαλιντέ ελπίζοντας να χαμογελάσει με τα νέα.'' Ναι τον γνωρίζω, ρωτάω συχνά για τις επιδόσεις των παιδιών. Μου φαίνεται πολύ καλός'' αποκρίνεται η Κιοσέμ και της φιλά το χέρι.'' Χαίρομαι που είσαι χαρούμενη. Εσύ Σαλιχά μου, θα παντρευτείς τον Οσμάν Αγά, τον αρχηγό των Γενίτσαρων '''' Έχω ακούσει για τα κατορθώματα του. Σας ευχαριστώ Βαλιντέ μου'' είπε ενθουσιασμένη και της φίλησε το χέρι.'' Δυστυχώς, θα πρέπει να σας ανακοινώσω και τα δυσάρεστα νέα '' ξεκίνησε να λέει η Βαλιντέ. ''Ο Εξοχότατος μας θα φύγει για εκστρατεία την άνοιξη '' '' Άρα οι γάμοι μας θα πραγματοποιηθούν μόλις γυρίσει από την εκστρατεία, σωστά; '''' Ναι Σαλιχά μου, αλλά για τώρα θα ξεκινήσουν οι προετοιμασίες για τον αρραβώνα σας''
YOU ARE READING
Γκιουλμπάχαρ Σουλτάν (YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ) #JJSC20
Historical FictionΈτος 1450 , Κέρκυρα Η Ευγενία , μια κοπέλα 14 ετων ζει μια ανέμελη ζωη μαζί με την οικογένεια της. Ετοιμάζεται να παντρευτεί τον αγαπημένο της Νίκο , αλλά αυτός ο γάμος δεν θα γινόταν ποτέ. Μέσα σε μια νύχτα , χάνει τα πάντα ... την οικογένεια της...