Είναι ένα όμορφο πρωινό του καλοκαιριού και οι Σουλτάνες απολαμβάνουν το πρωινό τους στον κήπο. H Γκιουλμπάχαρ κρατάει στην αγκαλιά της τον Ορχάν και η Νεργκισάχ κρατάει στην αγκαλιά της την Γκιουλμπεγιάζ.
'' Γκιουλμπάχαρ είναι τόσο όμορφη μέρα '' σχολίασε η Νεργκισάχ απολαμβάνοντας τον ήλιο του καλοκαιριού.'' Ναι Σουλτάνα μου, είναι όντως υπέροχη '' απάντησε η Γκιουλμπάχαρ.'' Ο αδερφός μου σου στέλνει γράμματα; '''' Ναι, τακτικά. Στεναχωρήθηκε με τα γεγονότα που συμβαίνουν εδώ. Είχαμε τόσους θανάτους '' είπε η Γκιουλμπάχαρ στεναχωρημένα.'' Ναι, χάσαμε και τη ανιψιά μου την Ατικέ. Ο Θεός να την αναπαύσει '' '' Αμήν! '' απάντησε και είδε μια παλλακίδα να έρχεται προς το μέρος τους.'' Ήρθαν γράμματα από τον Εξοχότατο και τον Κενάν Πασά '' υποκλίθηκε και άφησε τα γράμματα στο τραπέζι. Η Γκιουλμπάχαρπήρε το γράμμα του Εξοχότατου, το άνοιξε και ξεκίνησε να το διαβάζει.
Γκιουλμπάχαρ μου,
Ρόδο της ύπαρξης μου! Ελπίζω να είστε καλά. Όταν η Βαλιντέ με ενημέρωσε για τους θανάτους της Χαλιμέ, της Αισέ και της Ατικέ κατηγόρησα τον εαυτό μου που δεν μπόρεσα να είμαι δίπλα τους τις τελευταίες τους στιγμές. Εδώ η μάχη δεν έχει καταλαγιάσει ακόμα και δεν θα σταματήσει σύντομα. Τώρα υποθέτω θα έχει φουσκώσει η κοιλιά σου αλλά θα είσαι το ίδιο πανέμορφη. Τι κάνει ο ηγεμόνας μας; Η Εσμά τι κάνει; Γράψε μου τα νέα τους. Πρέπει να κλείσω το γράμμα, περιμένω τα νέα σου σύντομα. Σε αγαπώ πολύ και σε σκέφτομαι κάθε στιγμή.
Μπεγιαζίτ.
'' Τι σου έγραψε ο αδερφός μου; '' ρώτησε να μάθει η Νεργκισάχ. Η Γκιουλμπάχαρ της είπε το περιεχόμενο του γράμματος.'' Δεν θα γυρίσουν ακόμα. Με ρωτάει για τον Ορχάν και της Εσμά. Έγραψα στην Βαλιντέ και της ζήτησα να αναλάβω την ανατροφή της Εσμά. Ευτυχώς δέχτηκε '' της είπε η Γκιουλμπάχαρ καθώς έπρεπε να πραγματοποιήσει την τελευταία επιθυμία της Αισέ.'' Χαίρομαι που η ανιψιά μου βρίσκεται σε καλά χέρια '' Πλησιάζει η Εσμά και υποκλίνεται.'' Καλημέρα Γκιουλμπάχαρ! Καλημέρα θεία'' χαιρέτησε η Εσμά.'' Εσμά μου, όχι Γκιουλμπάχαρ. Βαλιντέ θα την προσφωνείς '' της έκανε παρατήρηση η Νεργκισάχ.'' Δεν πειράζει Σουλτάνα μου. Ας μη την πιέζουμε '' προσπάθησε να την υπερασπιστεί η Γκιουλμπάχαρ, καθώς πρόσφατα έχασε την μητέρα της.'' Συγγνώμη '' είπε η Εσμά και κατέβασε το κεφάλι στεναχωρημένη. Η Γκιουλμπάχαρ της σήκωσε το κεφάλι και την φίλησε στο μάγουλο.'' Ξέρω ότι σου λείπει η μαμά και μένα μου λείπει. Αλλά έχεις εμένα τώρα '' της είπε και της άνοιξε την αγκαλιά της. Η Εσμά την αγκάλιασε. Έκατσε και έφαγε πρωινό μαζί τους. Η Νεργκισάχ άνοιξε το γράμμα και το διάβασε.
YOU ARE READING
Γκιουλμπάχαρ Σουλτάν (YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ) #JJSC20
Historical FictionΈτος 1450 , Κέρκυρα Η Ευγενία , μια κοπέλα 14 ετων ζει μια ανέμελη ζωη μαζί με την οικογένεια της. Ετοιμάζεται να παντρευτεί τον αγαπημένο της Νίκο , αλλά αυτός ο γάμος δεν θα γινόταν ποτέ. Μέσα σε μια νύχτα , χάνει τα πάντα ... την οικογένεια της...