Κεφάλαιο 15

36 7 0
                                    

Ένα όμορφο πρωινό, η Bαλιντέ και η Γκιουλμπάχαρ απολάμβαναν πρωινό μαζί στο δωμάτιο της Βαλιντέ. Η Γκιουλμπάχαρ ήταν ανήσυχη για τον Μπεγιαζίτ και η Βαλιντέ πρόσεξε ότι κάτι την προβληματίζει.'' Τι συμβαίνει Γκιουλμπάχαρ; Γιατί είσαι ανήσυχη; '' ρώτησε η Βαλιντέ.'' Ανησυχώ για τον Εξοχότατο, ελπίζω να είναι καλά '' '' Μην ανησυχείς, θα είχαμε λάβει άσχημα νέα. Ο Αλλάχ να φυλάει το παιδί μου '' της είπε και έκανε μια προσευχή από μέσα της.'' Μπορώ να του γράφω γράμματα, έτσι θα νιώθω πιο ήσυχη; '' ζήτησε η Γκιουλμπάχαρ καθώς ήθελε πολύ να μάθει νέα από τον Μπεγιαζίτ.'' Βέβαια και μπορείς, όποτε θέλεις '' της είπε και άκουσε χτύπημα στη πόρτα. Μπήκαν στο δωμάτιο η Σαλιχά και η Κιοσέμ που τις καλημέρισαν.'' Καλημέρα '' τους καλημέρισε η Βαλιντέ και τους έκανε νόημα να καθίσουν δίπλα τους. '' Πως είστε; '' '' Καλά είμαστε, εσύ; '''' Καλά είμαι, είμαι συνέχεια πεινασμένη '' αστειεύτηκε η Γκιουλμπάχαρ. Η Βαλιντέ και οι υπόλοιπες γέλασαν. Ακούγεται έντονο χτύπημα στη πόρτα και μπαίνει μέσα η Φατμά Χατούν φανερά προβληματισμένη και ανήσυχη. Υποκλίνεται στη Βαλιντέ και στις υπόλοιπες Σουλτάνες.'' Φατμά, τι συμβαίνει; Γιατί είσαι έτσι; '' '' Έγινε κάτι τρομερό. Ο Θεος να μας φυλάει '' ξεκίνησε να λέει η Φατμά.'' Φατμά, μην λες μισόλογα και πες μας τι συμβαίνει '' της είπε η Γκιουλμπάχαρ.'' Έχουμε κρούσματα ευλογιάς στο Παλάτι. Διαγνώστηκαν αρκετοί αγάδες με ευλογιά. Πριν λίγο έμαθα πως η Αισέ Χατούν λιποθύμησε και κάλεσαν τον γιατρό. Η γιατρός είπε πως πρόκειται για ευλογιά. Επίσης, η Χαλιμέ Σουλτάν είχε πυρετό σήμερα το πρωί, την είδε η γιατρός και έδωσετην ίδια διάγνωση '' ενημέρωσε την Βαλιντέ. Η Γκιουλμπάχαρ και οι υπόλοιπες δεν ήξεραν τι να πουν.'' Πρέπει να τους δω '' είπε η Βαλιντέ αναστατωμένη.'' Η γιατρός είπε πως αυτό δεν γίνεται. Βρίσκονται σε απομόνωση '' Ανοίγει την πόρτα και μπαίνει μέσα η Χατιτζέ.'' Βαλιντέ μου '' υποκλίνεται. '' Πως είστε; '''' Χατιτζέ, η Φατμά μου είπε κάτι τρομερό. Έχουμε κρούσματα ευλογιάς '' ενημέρωσε την Χατιτζέ η Βαλιντέ.'' Ο Θεός να μας φυλάει! '' αναφώνησε η Χατιτζέ. '' Κάθισε κοντά μας '' της είπε η Βαλιντέ. Η Χατιτζέ κάθισε δίπλα της.'' Ελπίζω να αναρρώσουν σύντομα η Αισέ και η Χαλιμέ '' ευχήθηκε η Κιοσέμ. '' Γιατί έπρεπε να συμβεί αυτό; '' συλλογίστηκε.'' Να προσευχηθούμε για την υγεία τους '' πρότεινε η Σαλιχά ανησυχώντας για την Αισέ και την ανιψιά της. Για λίγα λεπτά προσευχήθηκαν για την γρήγορη ανάρρωση τους. Ανοίγουν οι πόρτες και μπαίνει μέσα η Μερβέ Χατούν, μια από τις παλλακίδες της Χατιτζέ. Πλησιάζει και υποκλίνεται.'' Σουλτάνα μου '' ξεκίνησε αλλά πριν προλάβει να μιλήσει την διακόπτει η Χατιτζέ.'' Τι συμβαίνει Μερβέ; '' θέλησε να μάθει.'' Η Ατικέ Σουλτάν μας έχει υψηλό πυρετό. Καλέσαμε την γιατρό '' της είπε. Ακούγοντας το, η Χατιτζέ σηκώνεται'' Βαλιντέ μου, πρέπει να πάω στη Ατικέ και ας ελπίσουμε να μην πρόκειται για ευλογιά '' '' Πήγαινε Χατιτζέ και κράτα με ενήμερη '' της έδωσε άδεια να φύγει. Η Χατιτζέ υποκλίθηκε και αποχώρησε από τον Οντά. 

Γκιουλμπάχαρ Σουλτάν (YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ) #JJSC20Where stories live. Discover now