Κεφάλαιο 6

78 5 0
                                    

Οι πόρτες ανοίγουν και οι αγάδες φέρνουν το πρωινό. Πάνω στο τραπέζι υπήρχε ψωμί, τυρί, ντομάτες, αυγά, μπουρέκια με τυρί και σπανάκι, μέλι, φρούτα, νερό και σερμπέτι. Η Μαχφιρουζέ και ο Σουλτάνος κάθισαν στα μαξιλάρια και ξεκίνησαν να απολαμβάνουν το πρωινό τους. Μιλούσαν και χασκογελούσαν. Ο Σουλτάνος την κοίταζε γλυκά στα μάτια και η Μαχφιρουζέ ανταπέδιδε το ενδιαφέρον του.'' Δεν μπορώ να ξεχάσω τη πρώτη φορά που σε αντίκρυσα στο Χας Μπαχτσέ (χας μπαχτσέ είναι ο κήπος). Έβλεπα με πόση αγάπη και στοργήφρόντιζες τα τριαντάφυλλα '' Η Μαχφιρουζέ χαμογέλασε και η καρδιά της σκίρτησε.'' Ούτε εγώ μπόρεσα να σας βγάλω από το μυαλό μου '' Ο Σουλτάνος την φιλάει γλυκά στα χείλη.'' Όταν θα είμαστε οι δυο μας, λέγε με Μπεγιαζίτ '' ξεκόλλησε τα χείλη του από τα δικά της όμως η Μαχφιρουζέ τον ξαναφίλησε με ένταση και ο Σουλτάνος ανταποκρίθηκε με θέρμη στο φιλί της.'' Αποφάσισα να σου δώσω ένα καινούριο όνομα. Το όνομα σου από τώρα και πέρα θα είναι Γκιούλμπαχαρ '' της ανακοινώνει.'' Γκούλμπαχαρ '' επανέλαβε. Ο Σουλτάνος γέλασε.'' Γκιούλμπαχαρ '' της ξαναείπε σιγανά.'' Γκιούλμπαχαρ '''' Σημαίνει ρόδο της άνοιξης '' της εξήγησε.'' Είναι όμορφο όνομα. Όμως θα κρατήσω και το Μαχφιρουζέ '''' Δεν έχω αντίρρηση '' Η Γκιούλμπαχαρ τον αγκάλιασε χαρούμενα και τον φίλησε και ο Σουλτάνος ανταπέδωσε με πάθος το φιλί της. Σηκώνονται και ο Σουλτάνος την οδηγεί στο κρεβάτι όπου την ξαπλώνει και έρχεται από πάνω της.


*******************************************************


Η Γκεβχερχάν με την Νεργκισάχ κάνουν βόλτα στο Χας Μπαχτσέ και συζητάνε.'' Αχ Νερκισάχ μου, είμαι πολύ χαρούμενη. Ανυπομονώ να γίνει ο γάμος '' λέει χαρούμενα η Γκεβχερχάν. Η Νεργκισάχ της χαμογελά λυπημένα.'' Χαίρομαι για σένα Γκεβχερχάν μου. Τουλάχιστον μια από τις δυο μας είναι χαρούμενη. '' Η Γκεβχερχάν την κοιτάζει σκεφτική και ανησυχεί για την αδερφή της.'' Mην είσαι λυπημένη Νεργκισάχ μου. Θα έχεις μια δεύτερη ευκαιρία στην αγάπη. Ίσως να τον αγαπήσεις με τον καιρό '' προσπαθεί να της φτιάξει την διάθεση.'' Ο χρόνος θα το δείξει '' Πλησιάζει η παλλακίδα της Γκεβχερχάν και υποκλίνεται.'' Σουλτάνα μου, θέλει να σας δει ο Σαλίχ Πασά '' '' Άντε πήγαινε Γκεβχερχάν, μην τον αφήνεις να περιμένει '' '' Εσύ τι θα κάνεις; '' '' Θα πάω λίγο στους στάβλους, θέλω να δω το άλογο μου '' χαμογέλασε.'' Αχ Νεργκισάχ, πάντα είχες μεγάλη αγάπη για τα άλογα. Θα σε δω αργότερα '' Η Γκεβχερχάν απομακρύνεται και πηγαίνει να συναντήσει τον Σαλίχ. Η Νεργκισάχ πηγαίνει προςτον στάβλο για να δει το άλογο της, την Ράανα. Η Γκεβχερχάν δεν χρειάστηκε να περπατήσει πολύ ώρα και έφτασε στο σημείο συνάντησης της με τον Σάλιχ. Είδε τον Σαλίχ να περιμένει και τον πλησίασε. Τον αντίκρυσε στα μάτια, όμως και ο ίδιος την κοιτούσε με αγάπη.'' Σουλτάνα μου '' της είπε γλυκά και υποκλίθηκε ελαφρώς.'' Πως είσαι; '' τον ρωτάει γλυκά.'' Τώρα που σας βλέπω είμαι καλά '' Η Γκεβχερχάν χαμογελάει και τον αγκαλιάζει. '' Έχω κάτι για εσάς '' Η Γκεβχερχάν τον κοιτάζει περίεργα.'' Τι; '' Ο Σαλίχ της δίνει ένα κουτάκι. Η Γκεβχερχάν το παίρνει, το ανοίγει και βλέπει μέσα χρυσά σκουλαρίκια. '' Είναι πολύ όμορφα, μου αρέσουν πολύ '''' Χαίρομαι που σας αρέσουν '' '' Δεν νομίζεις ότι πρέπει να κόψουμε τον πληθυντικό; Σύντομα θα παντρευτούμε '' '' Εντάξει, αλλά μόνο όταν θα είμαστε οι δυο μας '' Την φιλάει απαλά στο μέτωπο.Η Νεργκισάχ βρίσκεται στο στάβλο και ασχολείται με το άλογο της Ξαφνικά ακούει βήματα και κοιτάζει να δει ποιος έρχεται. Αντικρύζει τον Κενάν Πασά να την πλησιάζει. Στέκεται μπρος της και υποκλίνεται.'' Σουλτάνα μου '' της λέει και την κοιτάζει βαθιά στα μάτια.'' Πασά '' απαντάει ήρεμα. '' Ελπίζω να είστε καλά'' '' Προσεύχομαι για την υγεία σας, Σουλτάνα μου '''' Ήθελα να σας μιλήσω, φαντάζομαι ο Εξοχότατος σας μίλησε για την κατάσταση '' '' Γνωρίζω τα πάντα. Ο Μεχμέτ Πασάς ήταν φίλος μου, μου μιλούσε για εσάς. Ο Θεός να τον αναπαύσει '' αποκρίνεται λυπημένα '' Κρίμα που έφυγε τόσο νέος '''' Χαίρομαι που γνωρίζετε. Θέλω να σας ζητήσω κάποια πράγματα. Αυτός ο γάμος γίνεται επειδή το θέλησαν η Βαλιντέ μου και ο Εξοχότατος. Το δέχτηκα για χάρη της κόρης μου, επειδή χρειάζεται έναν πατέρα κοντά της. Όμως, θα κοιμόμαστε σε χωριστά δωμάτια '' τον κοιτάζει με παγωμένο βλέμμα.'' Δεν θα σας πιέσω για τίποτα Σουλτάνα μου '' απαντάει ο Κενάν Πασάς '' Έχω αισθήματα για εσάς και ελπίζω με το καιρό να νιώσετε έστω λίγη στοργή για μένα '' '' Πρέπει να γυρίσω στη κόρη μου '' χωρίς να περιμένει απάντηση απομακρύνεται από τους στάβλους και πηγαίνει προς το παλάτι.


************************************************************************


'' Σουλτάνα μου '' υποκλίνεται η Εφσούν Χατουν (παλλακίδα της Χατιτζέ).'' Λοιπόν, τι νέα μου φέρνεις; '' την ρωτάει με ενδιαφέρον η Χατιτζέ.'' Ο Εξοχότατος έχει χαλβέτ με μια παλλακίδα που την λένε Μαχφιρουζέ '' Η Χατιτζέ μόλις το ακούει της πέφτει το κουτάλι από το χέρι της.'' Πως είναι; Είναι όμορφη; '' προσπαθεί να κρατήσει τα δάκρυα της, όμως δεν τα καταφέρνει. '' Πως μπορεί να μου το κάνει αυτό ο Εξοχότατος; '' δακρύζει.'' Σουλτάνα μου, αύριο είναι Πέμπτη. Θα περάσετε την νύχτα μαζί '' Η Χατιτζέ σκουπίζει τα δάκρυα της.'' Ινσαλάχ(Μακάρι) Εφσούν. Πρέπει να κοιμηθώ καλά αυτή την νύχτα και αύριο να ετοιμαστώ ''


Καλό μήνα σε όλους !!! Θα προσπαθήσω να ανεβάσω το επόμενο κεφάλαιο όσο πιο σύντομα μπορώ.

Γκιουλμπάχαρ Σουλτάν (YΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ) #JJSC20Where stories live. Discover now