/Tony szemszöge:/
-Bruce idedobnád a csavarhúzót? Nem, Bruce, nem dobná ide. Bruce nem ilyen. Ő körbemenne az összes asztal körül és,
-Tessék. Heh. Persze hogy. Folytattam a számolgatást és közben behúztam egy kábelt. Bruce közben elmélyülten nézte az asztalon heverő tervrajzokat. Ezt talán nem kéne engedni. Bruce nagyon makacs tud lenni, ha..
-Tony, ez nem jó ötlet. Várj.. ezzel.. repülni akarsz? Hát, akkor már mindegy.
-Aha. És most becsavarom ezt..
-Tony ne csináld! Meghúzzuk a szélét..
-Péntek, fényt!
-Tony..
-Áh, kész! Felnéztem Brucera. Nyugalom Bruce, nem lesz semmi baj..
-...-
És ez a rövid története annak, hogy estem ki a torony tetőlaborjából.
Bruce meg fog ölni.
-🕷-🕸-🕷-
A nap erősen besütött az árvaház kis szobájának nyitott ablakán. Peter lassan kinyitotta a szemét, majd fáradtan felült. Ez a fáradtság eltűnt amikor rájött, hogy egyedül van.
-Mi..? Ez itt a földön.. Egy cetli.
-
Sam elvitte a többieket, hogy tudj aludni.
Látod? Megmondtam, hogy csak aggódott!
Vicces a tegnapi kirohanása után, nem?
Na jó, mennem kell, Sam-ék most indulnak!
-
Ez Tommy kézírása. Viszont ez azt jelenti, hogy..
-Istenem el fogok késni! Ránézett az órára és ez a pánik csak fokozódott. Talán ha..? Kockázatos, de ma nem késhetek el.. Muszáj lesz.. Átszaladt a szobán, majdnem elcsúszott egy matracon, majd felfutott a falra, felhajlította a fal titkos rekeszét, kibányászta a táskáját ami a pókember ruháját rejtette. Kész, ez megvan. Következő lépés..
...
A Napsugár árvaházból tudósítunk, ez lenne itt Pókember napi rutinja.. Áh és itt is van! Szóval, most kérem itt.. össze vissza rohangál, valamit keres.. fejre esik egy matracban, megfogja a táskáját, majdnem elejti, de nem! Végül mégis elejti, felveszi, majd átöltözik és.. kiugrik az ablako- Ez egy ok, hogy miért nem fogok soha maszk nélkül járőrőzni. Csak megsúgom. Egy ok. Oh.. itt van. Peter gyorsan berohant a kis mellékutcába, átöltözött, majd hálóit használva gyorsan ki is lendült onnan. Jó lenne már az új öltönyt használni. De persze, gondolta, amíg nem biztos benne, hogy nem gyullad fel addig ez nem opció. Meg kéne kérnie Nedet, hogy- Mi volt ez a hang? Peter rögtön a hang irányába fordult. A Stark torony teteje.. nem.. annak csak egy kis része.. felrobbant..
.
-Várj..-
.
-Az ott.. az ott egy ember?!-
.
-Miért hullik egy ember a Stark toronyból?-
.
/Tony szemszöge:/
Péntek cserben hagyott. Simán utánam küldhetett volna egy öltönyt ha szerette volna. De ő nem, ő inkább itt hagy. Valahol a levegőben. Lehet, hogy ez is egy ilyen lecke dolog. Ne próbálj repülni erősen robbanás veszélyes, levegőre érzékeny dolgokkal, ha nem akarsz zuhanni néhány emeletet. Ezt taníthatnák az iskolában is. Nem mintha, ha tanulta volna most nem lenne itt. Sőt. Valószínűleg már rég megtette volna. Tony Stark és az oktatási rendszer... Na jó, ennyi zuhanásnak már lassan elégnek kell lennie.
-Pén- Oh?
"-Annyira el fogok késni..-"
Hát csak nem a kedvenc Quuensi Rugdalózósunk jött el Manhattanba?
-...-
Peter a Stark torony falát választotta pillanatnyi landolási pontnak. Most egy hálót a tetejére, és.. megvan! Az ernyők működtek. Igen Peternek mindenképpen el kell készítenie az új öltönyt holnapra. Az ideje.. az nincs. Egy kitérőre még lett volna, de.. erre..
-Annyira el fogok késni..
Igen, ez a tető megteszi.
Ő el fog késni, de az ember biztonságban van. Ez mindenesetre az első., lenne ha Mj- Mindegy.. ez.. mindezt majd később. Most az ember aki több, mint 30 emeletnyit zuhant.
-Uram jól van? Megsérült bárhol? Megfordult és.. megfagyott. Egy helyben. Jó ez.. a Stark torony, nyilván, de.. Mit keres itt Tony Stark? Mármint, istenem, ez Tony Stark. Lehet még is a másik öltönyében kellett volna-
-Rugdalózós? A szolgáltatásaid már nem csak Queensre korlátozódnak.? Tony Stark megszólított! Mármint Tony Stark! Mi is volt a kérdés?
-Hát felrobbant a torony fala úgyhogy.. Mitkéneerreválaszolnia? Vasembernek..? Ráadásul ha nem indul el most.. Életében nem örült még ennyire a hangváltójának.
-Akkor nem is reménykedhetek? Mindenesetre, Rudalózós, lenne néhány fontosabb..
-Elnézést Mr. Stark, de nekem most t-tényleg mennem kell! Istenem. Félbeszakította Tony Starkot. Aztán Mj-re gondolt. Sietnie kéne. A lány megöli ha csak egy percet is késik a teszt napjáról. Talán mégis..
-E-Elnézést de...muszáj mennem! Elhálózott. Otthagyta élete lehetőségét. Miért is lett Mj a Decathlon csapat vezetője?
-🕷-🕸-🕷-
.
-Elnézést kért. Milyen udvarias.-
.
-Mindenesetre, elmenekült. Miért? Találkozott volna Furyval? Áh, nem, nem hiszem. Akkor aligha mentett volna meg... Na most. Hogy jut vissza a toronyba a paparazzi üldözése nélkül?
YOU ARE READING
Tony Stark gyakornoka 1
FanfictionVajon milyen galibát okozhat egy leesett papír? Mitől lesz a híres Tony Stark az árva Peter Parker apja? Ha érdekel olvass bele!