Komolyan Pete...

436 33 0
                                    

/Peter szemszöge:/

Már előre féltem a toronyba látogatástól. Szóval amikor beléptem a laborba mindenre számítottam csak egy asztalán alvó Tony Starkra nem. Csináltam pár fotót és megkértem Pénteket, hogy nyomtassa ki, majd leraktam Tony feje mellé. Mivel Péntek tájékoztatott, hogy Tony majd 72 órája nem aludt semmit úgy gondoltam békén hagyom. Körülnéztem a laborban és hát... minden egy nagy rendetlenség volt. Gyorsan rendet raktam és átnéztem Tony számításait majd kijavítottam a (kivételesen sok...) hibát. Végül (mivel egyelőre túlságosan féltem bemenni a penthouse-ba vacsorát készíteni ezért csak leültem a kanapéra és befejeztem Tony kijavított projektjeinek utolsó részeit. Úgy 8 óra felé Tony végre mozgolódni kezdett. Felült majd megdörzsölte a szemét és körülnézett. 

-Kölyök hány óra van?

-Nyolc, minden eddigi tudomások szerint Csipkerózsika.

-Ezt csak én mondhatom neked! Hátrafordult és megdörzsölte a szemét. Pizza?

-Okés!

Néhány perccel később amikor már nagyban tömtük a szánkba a pizzát akkor Tony felhozta a kényes témát.

-Pete, soha nem mondtad, hogy árva vagy.

-Hát...izé...igazából soha nem kérdezted.

-Na jó itt megfogtál, de azért elmondhattad volna.

-Igen tényleg rögtön azzal kellet volna kezdenem, hogy: Mr.Stark tényleg ne zavarjon, de amúgy árva vagyok!

-Hát téged már szidni se lehet. Mellesleg elég kínos, hogy a nagy Tony Stark nem tudta feltörni egy középiskolás gyerek androidját! Elrontod a hírnevemet kölyök! Tréfásan meglegyintett, majd megölelt. Örülök, hogy jól vagy.

-Hát.. én is. Gondolom most már tudod mi történt... Utálok hazudni. Főleg a mentoromnak, de mond van választásom?

-Igen, de ezután ne várd, hogy nem rakok bele golyóálló funkciót az öltönyödbe.

-Túlságosan ismerlek, úgyhogy tudom hogy nem utasíthatom vissza.

-Irány a labor!

Mosolyogtam, majd megráztam a fejem. Imádtam itt lenni. De képességek nélkül lehet nem élném túl Clintet aki már megint a fejem felett akart leesni.

-Peter! Örülök, hogy jöttél! Hogy vannak szüleid?

Kérdően Tonyra néztem aki épp megpukkadt a nevetéstől. Egy hálót lőttem az épp becsukott szájára, majd Bartonra néztem.

-Ha szeretnéd meglátogathatod őket. Csak szerezz egy ásót.

-Inkább kalapácsot...POPTORTA! Thor kilépett az egyik szobából.

-Ki beszélt itt Poptortákról?

-Na ehhez mit szólsz? Nézett rám Clint.

-Nincsenek szavaim. Thor követte Clint tekintetét végül meglátott és..

-IFJÚ PÉTER HÁT TE MEG MIT KERESEL ITT!?


Tony Stark gyakornoka 1Where stories live. Discover now