Zseni a láthatáron!

599 32 4
                                    

/Tony szemszöge:/

Betelt a pohár. Ennyi volt és nem érdekel tovább Fury baromsága. Én nem fogok támadni egy gyerekre akár be kell hozni akár nem. Tudod mit? Elmegyek és beszélek vele. Rengeteg lehetősége van, mint zseni, mint Pókember és én ezt nem akarom elvenni. Ezzel Bruce is meg még jó néhányan egyetértenek. Nem érdekel a személyazonossága. Vagyis, de érdekel, de én tiszteletben tartom ha megakarja tartani magának. És ezt tudnia kell. 

-Uram Pókembert...

-Küld a koordinátákat és ne szólj senkinek Bruce-on kívül, hogy elmentem!

-Azonnal uram.

Felvettem a páncélomat és kirepültem az ablakon. Beszélni akartam a kölyökkel, mert sajnáltam és egyáltalán nem érdemelte meg amit tőlünk kapott. Leszálltam egy közeli épületre de egyelőre csak figyeltem. A képességei miatt ha akar úgyis észre tud venni ha akar. Halottam ahogy szipog és megkértem pénteket hagy halljam mit mond. Kívülről úgy hallatszik, hogy veszekszik magával de tudtam, hogy a ruhájába épített AI-val beszél. Szegény nagyon kikészült. Most, hogy gondolom nem torzította a hangját semmi olyan hangja volt, mint valami 10 évesnek. A bűntudatom egyre nagyobb lett, hogy ezt a gyereket üldöztük. Mi a nagy Bosszúállók! Ráadásul csak azért, mert egy zseni és hihetetlenül erős.

-Ne hívj senkit Keren! Megoldom! Ezt olyan hangon mondta, mint aki nem igazán tudja megoldani akármire is gondolt ezzel. Aztán megpróbált felállni de nem ment neki és összeesett. Ez már tényleg megrémített és szinte fénysebességgel repültem oda hozzá.

-Péntek?

-Elájult, van két törött bordája emellett a lábában lévő seb ami valószínűleg egy kés okozott. A keze golyós sebekkel van tele, a teste pedig tele van zúzódásokkal és kisebb vágásokkal. Kritikus állapot.

-Azt a..Péntek a Toronyba Bruce-hoz gyorsan!

-Azonnal uram!

Bruce egyedül volt úgyhogy gyorsan bezártam és közöltem vele a helyzetet. Nagyon kiakadt és mindketten egyetértettünk abban, hogy a maszk marad továbbá Fury parancsát mostantól nem vagyunk hajlandók teljesíteni. Úgyhogy a kis pók érkezése titok maradt még a híres neves Nick Fury előtt is. A gyerek kb 2 napig volt teljesen kiütve és Bruce szerint egy normális embernél inkább két hét lenne. Nem nyomoztunk többet a kölyök után, de amikor Bruce megműtötte csak a maszkja maradhatott rajta. Úgy néz ki, mint valami 20 éves. Azóta itt ülök mellette nem is aludtam semmit. De úgy látszik most már ébredezik...

/Peter szemszöge:/

-Mi történt? Felültem és körülnéztem. Furcsán jobban éreztem magam sőt kipihentnek. Éreztem az IV-t a kezemben és nagyon megijedtem. Ha kórházban vagyok akkor nagy gáz van, mert rájöhetnek a titkomra. Itt kapcsolt az agyam és éreztem magamon a maszkot de rajtam civil ruha volt és szinte mindenhol bekötözték összevarrták a sebeimet. A pókérzékem jelzett és az ajtón berohant...úristen! Bruce Banner a "kórházba" és nekem már eszembe is jutott a legrosszabb forgatókönyv.

-Kölyök jól vagy? Hirtelen egy ismerős hangot halottam mellettem. Egy berekedt de boldog Tony Stark hangját.

-Figyelj Pókember! Ez a barom itt két napja folyamatosan az ágyad mellett ült kérlek legalább annyival tiszteld meg, hogy nem ugrasz ki az ablakon stb..Nézett rám Bruce. Most viszont beszélnünk kell az elmúlt két napról.

Bólintottam. Hát nem volt túl sok választásom, de a maszkomat el sem mozdították a helyéről és ezt tisztelem. Meg érdekelt is a mondandójuk.

Tony Stark gyakornoka 1Where stories live. Discover now