/Peter szemszöge:/ (Vissza a jó öreg Csipkerózsikához, mert ha tovább csicsikál Mr. Stark kinyír mindenkit Quennsben...)
Felébredtem és felültem. A pulzusom felugrott, mert az agyam nem nagyon tudta feldolgozni mit is keresek én Mj házában. Igazából kétszer jártam már itt. Egyszer amikor szétlőtték a lábam. Másodszor amikor Ms. Frost úgy megvert, hogy szinte járni nem tudtam ezért végül a pókruhában kötöttem ki az ablakában. Persze a bűnözőkre fogtam és végül is nem is hazudtam akkorát. Megpróbáltam visszagondolni a tegnapra. Felültem és a hátamban lévő erős fájdalom miatt eszembe jutottak a tegnapi események. Azt viszont még mindig nem értettem, hogy került ebbe bele Mj. Az egyetlen lehetséges magyarázat az volt, hogy miután elájultam Keren riadóztatta az összes Spidey tagot. Viszont az csak egyet jelentett. Tudják.
-Keren?
-Uram, örülök hogy ébren van. Tájékoztatnom kell, hogy...
-...tegnap miután elájultam riadóztattál mindenkit. Mj és gondolom Ned is tudja, mivel itt a pulóvere. Sam vagy Tommy biztos segített nekik mivel csak ők tudják hol van a táskám és valaki idehozta. Mr. Stark pedig őrülten hívogat és gondolom fel is tört téged néhányszor a tartózkodási helyem miatt. Ugye?
-Uram, ön megdöbbentően pontos.
-KEREN! Komolyan egy dolgot kértem! Egyáltalán, hogy írtad felül azt a protokollt?
-A hivatalos parancs alapján csak akkor küldhetek üzenetet bárkinek ha "nagy" veszélyben van.
-Szóval a küldök üzenetet nálad azt jelenti, hogy riadóztatsz mindenkit? Ráadásul csak elájultam!
Nem nagyon vettem észre de egy ideje pánikolva ordítottam az MI-nek aki nem is tehetett semmiről.
-Uram, a bizonyos "csak elájultam" miatt akár el is vérezhetett volna.
Szerettem volna visszavágni neki valamit, de még mielőtt bármit is mondhattam volna bejött Mj.
-Van mit megmagyaráznod...
-Á..szia Mj, hogy vagy?
-Ezt még gyakorolnod kell. Sokat...
-Akkor ehhez mit szólsz? Sajnálom Mj, hogy nem mondtam el neked. Tényleg. Meg kellet védnem a kicsiket és ez egy megoldás volt. Talán nem a legjobb, de megoldás. Ha azok megtudják, hogy tudjátok... Amikor az utolsó örökbe fogadott gyerek pert indított az árvaház ellen mindenkit halálra verték Frosterék. Mindenki hallgatott ezért a pert ejtették. Ezzel már elégedett vagy?
Mj csak odajött és megölelt. Komolyan mondom. M-E-G-Ö-L-E-L-T.
-Csak, hogy tudd nem ítélek el amiatt amit tettél. De ezt nem csinálhatod tovább ugye tudod?
-Ki vagy és mit tettél az igazi Mj-vel?
-Hát nem vertem szét egy sörösüveggel és vágtam neki a falnak ha arra gondolsz.
-Sam hol van? Ja és ha találkozol Neddel akkor köszönd meg neki a nevében az orvosi ellátást. Mj halványan elmosolyodott.
-Nem, mintha nem lett volna nyilvánvaló vagy ilyesmi, de honnan tudtad?
-Itt van Ned pulóvere és ha csak nem azt ölelgeted esténként akkor itt kell lennie. Pontosan 2 gyerek ismeri hol van a táskám Sam és Tommy. De szerintem csak Sam merné elmondani. Ő mondta ugye?
-Néha gondolkodom a "barátságos közkedvelt" jelzőről a neved előtt. Mindenki aki ismer tudja, hogy félelmetes vagy.
-Úgy érted félelmetesen lúzer?
-Pontosan erről beszélek.
Sam Tommy Ned és a fél árvaház befutott az ajtón.
-Még te...
-Peter jól vagy? Sam kifejezetten aggódó arcot vágott.
-Keren mondta, hogy felébredtél. Ned csak simán boldog volt.
-Petey! Lili rögtön beugrott az ölembe.
-Pete! Jött utána Tommy.
-Sziasztok srácok! Ja és köszi Ned!
Ned elég meglepett arcot vágott, de Mj gyorsan felvilágosította.
-Nem kell aggódni Ned a barátságos közkedvelt Pete-ember már mindent kitalált.
-Haver! Ez beteg, hogy már felébredtél! Elvileg tízig hatna a nyugtató! Direkt kiszámoltam az anyagcseréd miatt! A fájdalom csillapító már elmúlt? Ugye tudod, hogy rohadtul aggódtunk?
-Ned majd később megölheted Frosteréket. Szerintem kicsit elszámítottad magad. Fájdalom csillapítóra pedig nem lesz már szükséged. Minden begyógyult.
-Minden... mármint minden minden?
-Mr. Leeds bizonyíthatom önnek, hogy Mr. Parker teljesen egészséges.
-Hú... ez nagyon beteg!
-Látod Ned jól vagyok. Hála neked és még néhány barátomnak köszönhetően.
Felkeltem az ágyból és felvettem az órám.
-Mit csináltatok Mr.Starkkal, hogy még nem ordít velem, hogy hogy képzeltem megsérülni?
Mj és Ned egymásra nézett és nem nagyon tetszett az arcuk.
-Öhm hát inkább Mj-t kérdezd én mással voltam elfoglalva.
-Utálak Ned. De igen mivel félholtan feküdtél a padlón nem akartam, hogy Keren mindenkit idehívjon, hogy aztán kórházba vigyenek és az ott kiderült dolgok után a fél életedet egy kísérleti laborban kelljen eltöltened.
-Oké. Végül is jó döntés. Utolsó kérdés: Mit akartok kezdeni Frostékkal?
-Hát...Kezdett bele Sam...hát van egy tervünk amivel talán leleplezhetnénk.
-Na? Az igazság az volt, hogy kíváncsi voltam.
-A terv az, hogy...
/Tony szemszöge:/ (BAHAHAHAHAH)
Az a rohadt kölyök. Nem nagyon tudtam mit tenni, mert Keren nem engedett be a rendszerbe és állandóan új tűzfalakat gyártott. Pedig Peternek attól még segítségre van szüksége. Keren azt az üzenetet adta át, hogy a riasztás csak egy hiba volt a rendszerben. Mennyire hülyének hisz ez a gyerek...
ESTÁS LEYENDO
Tony Stark gyakornoka 1
FanficVajon milyen galibát okozhat egy leesett papír? Mitől lesz a híres Tony Stark az árva Peter Parker apja? Ha érdekel olvass bele!