...egyértelműen Stark!

482 31 5
                                    

-IFJÚ PÉTER HÁT TE MEG MIT KERESEL ITT!?

Ezt bizony összes a toronyba lévő bosszúálló meghallotta. Vajon mit tettek ezután? Lehet találgatni!

/Natasha szemszöge:/

Mikor Pepper megkért, hogy mondjam Tony-t, hallottam néhány dolgot. Hát jól ledöbbentem. Péter árva?! Aztán hirtelen eszembe jutott egy bizonyos tényező és őszintén elmosolyodtam. Ha árva akkor örökbe lehet fogadni! Persze aki ezt megtudja azonnal meg akarja tenni. De, hogy ki lesz a végül aki örökbe fogadja? Egyértelműen Stark! Akkor amikor meghallottam Thor ordítását azonnal mit sem sejtő arccal siettem oda, hogy üdvözöljem az ifjú pókembert. Clint ott volt velük. Ő már tudja. Látszott rajta. Mert aki most találkozott az eddig távol lévő barátjánál nem néz rá szánakozó arccal...

🕸🕷🕸

Úgy három film és egy nagy vacsora után amit Pepper, Nat és Wanda rakott össze, Peter és Stark elvonult valami öltöny javítás miatt. Itt az idő!

-Szia Clint! Kiáltottam át a másik sarkában gyanúsan sokat tevékenykedő (fegyverrel tagadnám, de...) legjobb barátomnak.

-Nem én voltam! Nézett fel Clint azzal a (szinte már szokásos) kamu ártatlan arccal...

-Arról a csillámbombáról amit bele akarsz rakni Pietro ruhájába még beszélünk, de most figyelj, mert elmondom nekik.

-Vár mi?

-Tudom, hogy tudod ne játszd a hülyét.

-É-én ne-nem tudok se-semmit.

-Clint mindketten kémek vagyunk. Külön kérvényt kell benyújtanom, hogy: Kedves Clint kérlek ne legyél hülye?

-Én még mindig nem értem miről... 

Előhúztam egy kést.

..vagyis mondjuk el nekik milyen jó ötlet!

-Végre! Péntek tudsz szólni minden bosszúállónak Peteréken kívül?

-Természetesen IH

-IH? Kérdeztem rá közben a verejtékes arcú Clintre nézve.

-Péntek ne merd! Kiáltott egy utolsót Clint.

-Ijesztő Hölgy.

-Ó, ez tetszik! De Clint ha még egyszer átnevezel...

-Esküszöm! Mondta, de túl sunyi arcot vágott ahhoz, hogy arra esküdjön amire én szeretném esketni.

-Hogy? Egy félmosoly jelent meg arcomon látva az immár letört Clintet.

-Nem nevezlek át többet. Túlságosan igazolod a neved. Vajon ha elneveznélek rózsaszín tündér hercegnőnek..

-Akkor Clint meghalnál.

-IH, a bosszúállók megkapták az üzenetet.

-Péntek a nevem álljon vissza Fekete Gyilkosra kérlek!

-Azonnal Ms.Gyilkos.

-Ez már tetszik. Jobban elriasztja Fury-t.

🕸🕷🕸

Mikor a Bosszúállók már mind begyűltek Clint szobájába (mivel senki sem, mert Natasa szobájába menni) akkor bizony elkezdődött a bosszúállók eddigi legfurcsább éjféli gyűlése aminek témája a régen ellenségként kezelt "kisgyerek" Pókember örökbefogadása volt. Vajon ki fogja örökbe fogadni? Hát...egyértelműen Stark! 

---🕷✌🕷---

Hát ennyi is lenne ez a rész. Remélem tetszett! Még egyszer köszönöm a 2 ezer megtekintést! Sziasztok!

Tony Stark gyakornoka 1Où les histoires vivent. Découvrez maintenant