Lőttem egyet a láthatatlan hálóból Wandára, és raktam a hálóhoz egy kis sokkot is. Védelmemre szóljon, hogy ezt csak azért tettem mert valahogy fel kellet élesztenem Wandát. Közeben kínoztak egy kicsit meg szövegeltek, de engem nem érdekelt. A harmadik próbálkozás már sikeres volt és Wanda szeme tágra nyílt. A fejemmel az enyém felé intettem, de nem értette. Az életünk múlhat rajta ha megérti. Mutogattam végül olyan útólsó próbálkozásként lőttem rá egy látható hálót majd azt rátettem a fejemre.
-Milyen szánalmas tőled Parker, hogy csak ezek a gyenge sz*rok jutnak eszedbe!
-Milyen szánalmas tőled, hogy csak ezek a gyenge sz*r szövegek jutnak eszedbe!
-Kuss Parker, felnőtt beszél!
-Nemár Keselyű amilyen közeli ismerősök vagyunk legalább te nevezhetnél Pókembernek!
-És ezt a palit akarta a lányom... Komolyan nem értem hol rontottuk el... Ha nem ez lett volna az a bizonyos helyzet biztos elmosolyodtam volna de hát ez van ezt kell szeretni.
Aztán még szövegelt egy kicsit, de én nem figyeltem, mert Wanda szerencsére vette az adást és betessékelte magát a fejembe.
-Végre! Sokáig tartott!
-Mit keresel itt! Ezek meg akarnak ölni!
-Most komolyan ezt mind azután, hogy heteken át üldöztök...Szerinted ezt nem tudtam? Sajnos, mint Parker, mint Pókember Mr. Stark eléggé közeli ismerősöm úgyhogy ha elmondod neki a tervet akkor... Ne hagyd, hogy megakadályozza. De először is most, hogy tudod ki vagyok van egy feltételem ehhez az egészhez.
-Halljuk!
-Nem tölthetitek fel a shield adatbázisába a nevemet vagy bármilyen adatomat. Nekem 2 prc volt feltörni és mivel elég sok embert intéztem már el minden hiányzik csak az nekem, hogy utánam járjanak. Főleg ha megtudnák a korom.. ha érted..
-Várj.. te csak 16 vagy!
-Gratulálok a felfedezéshez, de csak 15.
-...MI?
-Ennél most van fontosabb dolgunk is. Elmondom a tervem ha már neked nincs. Hallgass végig kérlek.
-Oké, de utána mindent el fogsz magyarázni szépen lassan...
-Természetesen, ha életben marado-
-...
-Csak vicc volt! Különben amúgy is ha kiszabadultok akkor nekik már annyi mivel a többi katonát én meg a kedves kis fekete ruhás kém már rég elintézte a tudtuk nélkül...
-...
-Mindegy! Szóval az a terv...
------🖤-🕷-🖤------
-Akkor válaszolj Stark! Hol vannak a Bosszúállók legújabb kütyüjei? Kezdjük mondjuk egy kisebb sokkolással.
A fájdalom átjárta minden porcikámat, de engem nem érdekelt. Mr.Stark pedig megpróbálta színlelni, hogy nem érdekli. Már ha csak színlelte. Most már vannak kétségeim... Mindenesetre ő már tudott a tervről.
-Kit érdekel ez a..Parker vagy ki! Ha nem jöttél volna rá rohadtul ellenségek vagyunk! Ez fájt.
-Azt majd meglátjuk... sokkolásemelés mondjuk 20% százalékkal!
Mr.Starkon látszott, hogy itt fog felrobbanni. A terv egy "kicsit", mintha kockázatos lett volna. Na, de itt az idő, hogy elmagyarázzam. Na szóval a nagy tervem...
A főbb ellenségeket a láthatatlan sokkhálóval magamhoz és egy konnektorhoz lődöztem, de úgy, hogy illeszkedjenek egymáshoz. Szóval ha a kínzásomnál a rázás egy bizonyos szint fölé ér, mondjuk elájulok akkor jön mellém még néhány keselyű meg hasonlók. Szóval amint 95 főlé emelik csak szétszakítom az addig őket védő szálat és akkor az összes többi is elájul velem együtt. De ha van egy vagy két számítási hibám, ami nincs, akkor meghalok. Ha maradunk az eredeti tervnél ez úgy folytatódna, hogy ez szétcseszi az áramot a Stark Toronyban így a Bosszúállók kiszabadulnak Loki illúziókkal eléri, hogy a hidrások egymást támadják. Keren feltöri a milliárd+1 tűzfalat feloldja a lezárást közben meg a többiek szétverik a mindenféle barmokat. Ja és ha túlélem csinálok néhány felvételt Mysterio arcáról amikor azt látja, hogy ők vannak berakva ugyanabba a csapdába ahova mi voltunk előzőleg. De addig Mr.Starknak tűrnie kell amíg elájulok a sokktól. Wandát megkértem, hogy nyugtassa és kicsit tudat befolyásolja távolról, mert különbem nem is tudom mit csinálna...
-54%,
-67%,
-79%,
Nem is tudta , hogy a saját ítéletét számolja. Ja, meg az enyémet.
-és 98%!
-Keren most! Ordítottam elszakítottam azt a bizonyos szálat aztán csak a rohadt nagy fájdalomra emlékszem. Aztán a (már lassan jól megszokott) feketeség. Még annyit hallottam, hogy valaki a nevemet kiáltja. De azt már nem, hogy melyiket...
🕷⚡🕷
Egy kórházi ágy szerűségben ébredtem IV-vel a karomban. Viszont Mr.Stark az ágyam szélén aludt, de arra bezzeg jutott ideje, hogy a kezemet fogdossa. Éreztem, hogy nincs túl sok erőm. Ezt mondjuk úgy értem, hogy most nem nagyon tudnék felállni, de mozogni tudok. Azt tudtam, hogy a Stark Toronyban voltam szóval a küldetés jól sikerült. Nem tudom mi lett velem, de nagyon álmos vagyok.
/Ő akit nem nevezünk nevén (Mert nem találtam még ki, hogy ki is ő) szemszöge:/
Miközben Tony és Peter csendesen aludtak, egy nő tudtukon kívül besurrant a szobába, aki a férjét kereste, elöntötte a pár cukisága, és megparancsolta Pénteknek, hogy készítsen pár tucat képet, és küldje el azokat az összes bosszúállónak.
/Tony szemszöge:/
Kiderült, hogy a kölyök magában ezeket már egyszer legyőzte. Abban igaza volt Nicknek, hogy a szintünkön mozog. Bár mással foglakozott. Érdekelt miért... A kölyök még mindig nem ébredt fel. Kezdek aggódni. Már vagy két napja nincs eszméleténél. Miközben így gondolkodtam nem is vettem észre, hogy a kölyök kezét szorongatom. Reméltem jól lesz. Azt se vettem észre, hogy a szemem szépen lassan lecsukódott miközben még Peter kezét fogtam. Arra ébredtem, hogy Peter hozzám bújik és mocorog én meg körkörösen elkezdtem simogatni a hátát amíg újra el nem aludt. Utána először is megvertem Bruce-t amiért hangos awwww-ot produkált. Aztán kiszedtem Clintet a szelőzömből mert fotókat csinált rólunk és túl hangosan nevetett ahhoz, hogy jót akarna velük. Én elcsórtam a telóját aztán lementettem a képeket és beraktam a kedvencek mappába a szerveremen. A kölyök viszont most már teljesen felébredt és felült.
-Kölyök jól vagy?
-I-igen Mr. Stark.
-Nyugi kölyök nem bántok. Bár azt hiszem ezt egyszer már megbeszéltük.
-Aha. Válaszolt nem túl meggyőződötten.
-Na mivel, most még itt leszel még egy pár napig tudsz segíteni a pajzsomban? Azt hiszem elromlott a H-65-ös része, de nem vagyok benne biztos, hogy az mert amikor lőni akarok vele mindig felrobban.
-Hát persze! Vagyis csak ha szeretnéd.
-Kölyök az eszedet is lesokkolták? Előbb kértelek meg rá!
-Hát akár sokkolták akár nem még így is okosabb vagyok nálad!
-És ennek tisztelettel adózóm!
-Végre elismerted!
Az este többi részében szereltünk és sajtburgert zabáltunk. Peter "hivatalosan" is a csapat tagja lett. Most már senkit sem érdekelt Fury hülye parancsa. Ja, meg Peter hivatalosan is megkapta a Mini Stark becenevet. Rajtam kívül mindenki egyetértett ezzel még Peter is. Ez a gyerek a sírba visz!
YOU ARE READING
Tony Stark gyakornoka 1
FanfictionVajon milyen galibát okozhat egy leesett papír? Mitől lesz a híres Tony Stark az árva Peter Parker apja? Ha érdekel olvass bele!