-(Mr. Stark?)-
...
A nap már lassan felkúszott az égre, amikor egy kicsit elcsigázott, bár ettől függetlenül hihetetlenül izgatottnak tűnő Pókember beugrott az elhagyatott sikátorba. Az öltönyére ömlött különféle kémiai vegyületek miatt öltönye a piros és kék, szimbóluma, összeillő párosa helyett nagyban inkább a szivárvány színeiben pompázott, bár jelenleg ezt őt egy cseppet sem zavarta. Ennek fő oka valószínűleg a Karennel folytatott vitája és a Vasemberrel való együtt dolgozási lehetősége volt. Meg talán az idő.
-Peter, egy normális tinédzsernek legalább-
-A normális tinédzserek nem másznak a falakon, és nem kell a Howards kémiai laboratóriumban lévő terrortámadások miatt aggódniuk, Karen.
-Az erőd manipulálja az alvásigényed?
-A halál szélén álló emberek jobban.
-Vasember ott volt. Peter erre elhalhatott gondolkodva mit is mondjon erre. Igaz nem volt még fele annyira erős, vagy ügyes, mint bálványa, és nagy esély volt rá, hogy a szituációban jelenléte csak hátráltatta a hőst. Ettől függetlenül ne bánta meg, hogy ott volt, és a jelek szerint sohasem fogja. Még, talán később egy nap megbánná, de jelenleg Peter csak a gondolattól, hogy bálványával dolgozhatott elűzte az összes többi gondolatát, és kételyét.
-Add fel Karen.
-Nem.
-De.
-...
Ezután hirtelen az egész öltönye kikapcsolt. Peter csak ott állt néhány percig bámulta a fekete összehúzott lencséket a szeme előtt. Ez a rövid története annak, hogy mit keres Peter egy fa tetején próbálva minél kevesebb gyanút keltve beugrani árvaházának ablakán.
.
*-*
.
Az árvaházba, a számlákon kívül, mik havonta legtöbbször ugyanabban az időpontban érkeztek meg a nagy rozoga házhoz. Ezektől eltekintve a levelek igazi ritkaságszámba tartoztak. Általában (az árvaház állapota miatt inkább nagy ritkán) egy egy még a régi korokban élő szülő így kívánta az árvaház tudomására adni adoptálási szándékát, míg máskor (ez gyakrabban történt) az árvaház vezetői, gondozóinak hoztak ki valamit, mit ők már előre megrendeltek. Ezért amikor Peter Parker (akinek rendetlen haja valamiért tele volt az árvaház mellet nővő fa szálló terméseivel, pedig a famászós incidens már lassan egy hete történt) egy reggel felkelve azt hallotta, hogy levele jött, nem tudta hova tenni az ügyet. Most a három jó barát, Tommy Sam és ő a szoba közepén ülve nézik a földön fekvő levelet amit az ifjú Tommy egy bottal piszkált-
-To-Azt azonnal tedd le! A végén még megsérted a levelet! (Sam, kicsit kétségbeesve)
-Biztos egy szerelmeslevél! (Emma, álmodozva, miközben cinkosa, Alice aki az árvaházból a legjobban ismerte Peter osztályát már a lehetséges lányokon gondolkodott;)
-Talán Michelletől?-
-Peternek csaja van? (Louise, drámai érdeklődéssel felkeltve a többi gyerek figyelmét ahogy mindenki, néhány embert kivéve Peter felé fordult, néhányan incselkedve úúú-ztak)
-De mi van ha megmozdul? (Tommy akit a Sam elől való rohanás túlságosan elfoglalt, hogy Peter hirtelen felkapott szerelmi életén vitázzon két barátjával)
YOU ARE READING
Tony Stark gyakornoka 1
FanfictionVajon milyen galibát okozhat egy leesett papír? Mitől lesz a híres Tony Stark az árva Peter Parker apja? Ha érdekel olvass bele!