Szóval, sziasztok, mint régi olvasók, mint újak, akik valamiért úgy döntöttetek, hogy elolvassátok ezt a könyvet. Szóval itt van néhány előzmény ami talán segíthet, megérteni a történet elejét:
1 Az Amerika Kapitány Polgárháború, a Végtelen Háború és a Végjáték nem történt meg, legalább is nem a Marvel filmek szerinti módon. (A többi kiderül a történetből)
2 Ebben a könyvben Peter a Tom holland forma Pókember. (Mert ő a kedvencem! Mondjuk ezt nagyon nehéz mondani a többi mellett..)
3 Peter saját maga készítette (mindhárom) a pókember ruháját ami először egy a pókember hazatérésben lévő ruha funkcióival rendelkező öltöny ami viszont úgy néz ki, mint Peter legelső pókember jelmeze.
4 A Hazatérés filmből csak a Keselyűs rész történt meg. (Pókember megállította Keselyűt de a Bosszúállók csak annyit láttak, hogy valaki miatt lezuhant a gép és a Keselyűt hozzákötötték az egyik dobozhoz.)
5 Ebben a könyvben MJ és Peter még nincsenek együtt.
6 Peternek nincs egy élő rokona sem, ezért egy árvaházban él. (Szintén, A többi kiderül a történetből.)
*.*.*.*
-Ha valaki esetleg ebben az időszakban olvasná a történetet, akkor, újraírom a könyvet, ezért lehetnek az új és régi részek egymás mellett.-
*
Hogy kapott ez a könyv 15-ezer megtekintést? Wow. Igen, még mindig itt tartok. Na mindenesetre, remélem tetszik, kérjek kommenteljetek emberek, akár ötlet akár vélemény, innen szerzem a motivációm nagy részét, és maradjatok hidratáltak.
*
Visszatértem~ Jaj igen tudom ez most aztán hihetetlen megható így a téli szünet végén, de hát kérem, próbálkozok. Ezek után megpróbálok minden héten egy kicsit hozzáírni a történethez, szóval he ezt látjátok akkor a könyv- régi- és új, részei folyamatos átírás alatt vannak- néha benézhettek, hátha ez az új verzió és elnyeri a tetszéseteket.
Na mindenesetre addig is,
~~~
YOU ARE READING
Tony Stark gyakornoka 1
FanfictionVajon milyen galibát okozhat egy leesett papír? Mitől lesz a híres Tony Stark az árva Peter Parker apja? Ha érdekel olvass bele!