11.

6.2K 346 7
                                    

Lara*

Atsikėlus anksti ryte pasidariau kakavos ir pasiėmus spurgą užlipau į palėpė ir susiradau tą pačią rūdą, odinę apdriskusią knygutę. Atsiverčiau nuo pradžios ir pradėjau skaityti.

*

-Sveika.-prie manęs priėjo 'blogiukas'.

-Sveikas.

Štai tiek ir užteko jog aš jį įsimylėčiau. Mes tapome geri draugai, bet aš jį visada mylėjau. Sunku gyventi žinant, kad niekada jo neturėsi sau.

*

Šiek tiek puslapių praverčiau ir vėl pradėjau skaityt maždaug vidurį.

*

Aš negaliu patikėti jog mes pagaliau pasibučiavom. Aš jam prisipažinau meilėje. Ir jis man. Atrodo pamilau jį dar labiau.

*

Išsišiepiau dar labiau ir vėl šiekt tiek puslapių praverčiau. Nenoriu visko žinoti, noriu gerbti mamos privatumą.

*

Mes tai padarėme. Mes pagaliau pasimy..

*

Staigiai užverčiau knygutę. Man nereikia žinoti apie mamos pirmąjį kartą. Nuspirčiau. Išgėrus visą savo kakavą ir suvalgius savo spurgą nulipau į virtuvę. Buvau dar vis su tėčio maike.

-Oo. Em sveikas, aš nežinojau, kad tu čia.-pasimečiau ir jaučiausi labai nejaukiai taip stovėdama prieš jį.

-Tavo tėtis mane įleido. Aš galiu išeit.

-Ne viskas gerai, aš tik persirengsiu.-sumurmėjau ir padėjus puodelį ant stalo nubėgau į viršų.

Susiradau juodus skinny džinsus ir baltą maikutę. Nuėjau į vonią ir greit nusipraus užsidėjau naują apatinį trikotažą ir pasiimtus rūbus.

-Tai kokia proga sumanei mane aplankyt?-nusijuokiau.

-Aš norėjau paklaust..Ar tu, galbūt norėtum su manim nueiti į..

Zayn*

-Aš norėjau paklaust..Ar tu, galbūt norėtum su manim nueiti į..Motociklų lenktynes?-lemenau ir vis dėl to neišdrysau pakviesti jos į pasimatymą. Velnias. Ji tikrai sujaukė mano mintis.

-Gerai.-nusijuokė.-Tu kažkoks keistas šiandien.-pažiūrėjo į mane ir prunkštelėjo.

-Ne tos dienos.-abu pradėjom žvengt ir ji užlipo į viršų pasiimt savo striukės.

-Išeinu!-surėkė tėčiui ir užrakinus namą nuėjo link mano žvėries. Atsisėdau pirmas ir išvežęs į gatvę laukiau jos. Ji užlipo ir rankom apsivijo mano liemenį. Lara ką tu su manimi darai..

***

Bam, Hello Bradford ! |zayn malikWhere stories live. Discover now