-Jis mano tėtis.-vis dar nustebinta atsakiau.
-Na žinoma.-nusijuokė.-Tu Lara, o tu jos vaikinas Zayn?-paklausė miela šypsena.
-Taip, bet nedraugaujam.-zen sutriko nemažiau nei aš.
-Nereikia čia lele.-pavartė akis Harry.
-Mes buvom tik vienam pasimatyme.-užprotestavau.
-Bet jūs jame jau buvot.-išsišiepė Gemma.
-Gerai, gana gėdint juos.-nusijuokė Harry mama.-Aš Anne.-nusišypsojo.
-Lara, jau žinot.-nusijokiau.
-Gerai vaikai, aš jau skubu.-nusijuokė.-Iki!-sušuko ir išbėgo.
-Gerai, čia buvo keista.-pažiūrėjau į visus maža šypsenėle.
-Būsi mano sesutė.-pradėjo juoktis Harry ir atsistojęs kaip pingvinas apsikabino.
-Tai jau jo.-prunkštelėjo Carter.
-Skambina Niall.-pažiūrėjau į telefoną.
-Dieve mano, Zayn, nepavydėk.-pradėjo juoktis visi.
-Klausau?
-Am, mes vis dar kavinėje.
-Kada?
-Yeah, manau galėsime, parašyk adresą ir aš dar tau vėliau patikslinsiu ar atvyksime.
-Niall kvietė mus visus į vakarėlį, kad galėtų prablaškyt Liam lygtais.
-Varom gi!-surėkė visi.
-Echem, man darbas.-Kaylee pasakė.
-Aj taip.-sumurmėjau.
-Padarysim išeiginę, mažute.-mirktelėjo akim Harry ir galiu prisiekt, kad mačiau jį šiek tiek nuraustant po jo žodžių.
-Tada puiku! Atsiūsiu visiem valandą ir adresą! Varom ruoštis!-iškėliau rankas.*
Neesu suknelių žmogus todėl užsidėjau aukšto liemens šortus ir juodą maikę su AC/DC užrašu. Pasiėmiau juodą odinę striukė ir užsidėjus juodus converse nubėgau į apačią.
-O sveiki.-nusijuokiau pamačius tarpdurį tėtį, Anne, Harry, Gemma, Louis, Carter ir Zayn.-Pakalbėsiu su tavim vėliau tėti.-mirktelėjau akim.-Galim eiti.-palikus raktus namie išėjau link Zayn motociklo. Visi kiti susėdo į Carter mašiną.*
-Sveiki.-priėjo Niall ir apkabino.-Čia Liam.-parodė rudaplaukį vaikiną.
Visi susipažinom ir nuėjom į šokių aikštelę, na ištiesų čia buvo kažkieno svetainė. Prie mūsų prisijungė ir Ryan su Mayja.
-Dėmesio! Pradedam karaoke! Galbūt iš kart yra savanorių?-kažkokia mergina per daug atvirais rūbais užlipus ant scenos.***
YOU ARE READING
Bam, Hello Bradford ! |zayn malik
FanfictionLara Hazel atvyksta iš Airijos netekusi mamos pas tėtį į Angliją. Paprasta, linksma, šiek tiek karštakošė, nenustygstanti vietoje mergina ir ne iš tų 'gerų mergaičių' iškart užkabina Zayn Malik akį. Kaip visa tai baigsis? FanFiction apie Zayn Malik...