Zayn*
-Kas atsitiko?-žiovaudamas atėjau į studiją.
-Sveikas, Zayn. Klausyk, turim tokį prašymą, yra nauja grupė, Little Mix, na mum reikia, kad tu ją išgarsintum.-parodė kabutes.-Turėsi padraugaut su pagrindine vokaliste.
-Ką?-išpūčiau akis. Juk Lara grįžo, nenoriu vėk visko sugadint, bet gal būt ji nepyks jei tai netikra?
-Zayn, tik pora mėnesių.-prašė.
-Kas ji tokia?
-Ji um.-pažiūrėjo į popierius.-Perrie Edwards.
Mano akys tiesiogine prasme iššoko.
-Aš..aš tu-turiu pagalvoti.-linktelėjau ir išbėgau iš studijos.
-Zayn?-mano ausis pasiekė švelnus balsas.
Lėtai atsisukau į tą pusę.
-Labas, uh, Perrie.-pasikasiau kaklą.
-Seniai matytas.-šyptelėjo.
-Na taip, um.
-Ką manai jei išgertume kavos ir pasikalbėtume apie senus laikus?
-Ne, Perrie aš su Lara.
-Juk aš ne į pasimatymą kviečiu.-nusijuokė.
-Tik puodelis kavos?-pasitikslinau.
-Žinoma.*
-Kur tu buvai dingęs?-nusijuokė Lara kai grįžau į Louis namus.
-Buvau studijoj ir tada sutikau Perrie, na mes išgėrėm kavos.-stebėjau kaip jos antakiai pakyla.
-Zaayn?-žiūrėjo man į akis.
-Tu nesigailėsi, Lara. Mes susitikom tik kaip seni pažįstami.-švelniai pabučiavau ją.
-Tikiuosi.-sumurmėjo.
-Bet, Lara, man reik tavęs kai ko paklausti.-paėmiau jos ranką ir nuvedžiau į virtuvę.
-Vadybininkai paprašė manęs, kad na, porą mėnesių atseit padraugaučiau su Perrie, bet man reikia ir tavo sutikimo.
-Zayn, tavo pasirinkimas, tavo karjera, aš Tau neįsakysiu ką daryt, ką ne.
-Aš tik noriu sužinot ar tu nepyksi!-pačiupau jos ranką kai ji apsisuko.
-Nepyksiu turbūt.-išėjo į svetainę.
Turbūt?! Kas jai daros? Ar negali normaliai atsakyt?!
-Lara! Ar tu gali normaliai atsakyt?!-suurzgiau.
-O ką aš Tau turiu atsakyt, Zayn, po velnių! Taip, mielasis, eik, draugauk su ta kale kuri mus išskyrė, ar tu šito tikiesi?!
-Mes net nedraugavom!-surėkiau jai atgal, mačiau, kad iš visų pusių lindo veidai ir stebėjo mus.
-Teoriškai, mes ir dabar nedraugaujam, todėl prašau, gali ir vėl mane palikt ir išeit pas Perrie.-viena ašara nuriedėjo jos skruostu ir ji apsisukus išėjo pro duris.***
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bam, Hello Bradford ! |zayn malik
FanficLara Hazel atvyksta iš Airijos netekusi mamos pas tėtį į Angliją. Paprasta, linksma, šiek tiek karštakošė, nenustygstanti vietoje mergina ir ne iš tų 'gerų mergaičių' iškart užkabina Zayn Malik akį. Kaip visa tai baigsis? FanFiction apie Zayn Malik...