30

4.2K 289 7
                                    

Louis*
-Zayn, ką tu darai?-priėjau prie jo kol merginos rinkosi pačiūžas.
-Deduosi pačiūžas?-suraukė antakius.
-Perrie ir Lara, Zayn. Ar tu suvoki, kad patinki Larai? Ar pamiršai, kad prieš mėnesį skundeisi kaip ji tau patinka ir kaip nori jai tai pasakyti?
-Ne, bet-
-Ar tu nematai kokia ji nuliūdus yra?
-Ji gi su tuo savo mokytoju dabar, kuo aš čia dėtas, tegul duodasi su juo.
-Žinai Zayn, tu kvailys.

Lara*

-Lara, gal palydėsi mane į tualetą?-Ashton bečiuoždamas paklausė.
-Um, geerai.-nesupratau kodėl, bet sutikau.
Nulipom nuo ledo ir jis paėmęs mano ranką tempė.
Nespėjau sureguot kai jis pabučiavo mane. Nieko nelaukus nustumiau jį nuo savęs.
-Ką tu darai?! Tu mano mokytojas!-surėkiau.
-Tylėk, kale.-trenkė antausį.
Pažiūrėjau į jį išpūstom akim ir apsisukus nubėgau prie spintelių. Numečiau pačiūžas ant stalo, jau norėjau eiti, bet buvau staigiai atsukta ir prieš save pamačiau Perrie.
-Zayn mano. Tu jam neberūpi, nebesistenk.-trenkė DAR vieną antausį į tą patį žandą.
-Zayn nėra daiktas, kad galėtum jį pasisavinti, bet žinai, aš pavargau. Turėkis nors jį. Ir Ashton gali pasiimt, pasiimk ir mano draugus, susirink viską kas man brangu, nes žinai, aš jau pavargau nuo visko.-be emocijų apsisukau ir išėjau pro tas sumautas duris.
Neturiu kam paskambinti, neturiu su kuo susitikti. Visi užimti savo porom. Reikėjo man tada sutikt draugaut su Dylan, bet jis buvo toks nuoboda.

*

*Lara,
Išvažiavom su Harry, Gemma, Carter, Kaylee ir Anne prie jūros. Pasikviesk draugus ir linksmai pasibūkit, grįšim prieš tavo išleistuves.
Tavo mylimiausias tėtukas.*
Tiesiog puiku. Ką aš dabar veiksiu?
Bandžiau skambint visiem, bet puse neatsiliepė arba buvo su antrom pusėm. Galiausiai Mayja pasakė jog bus už kelių minučių, nes Ryan su giminėmis švenčia tetos gimtadienį.
-Kas nuskriaudė mano mergytę?-apsikabino mane Mayja.
-Zayn.-patempiau lūpą.
-Žinai, aš nuo pat pradžių galvojau jog taip ir bus, bet kai jūs būdavot kartu jis atrodė jog pasikeitė..
-Tikiuosi jis bus laimingas su Perrie. Ir ji neliks įskaudinta.

*

Atsikėlus ryte greitai užsimaskavau mėlynę ant skruosto kol Mayja jos nepastebėjo ir susiruošus laukiau jos prie durų.
-Nagi, Mayja! Mes pavėluosim! Mums pirma pas Mrs. Chalper!
-Einu!-iškišo pilną burną iš mano šaldytuvo ir atbėgus užsidėjo batus.

***

Bam, Hello Bradford ! |zayn malikOnde histórias criam vida. Descubra agora