45

3.9K 278 27
                                    

-Sveiki vaikai.- pasiveikino Anne.
-Labas.-stipriai apsikabinom ir nubėgau pas tėti.
-Tėėti!-suspiegiau ir šokau į glėbį.
-Dukryyte.-stipriai apsikabinom ir lingavom kaip pingvinai.
*
Atvažiavo Zayn tėvai su sesėm ir Gemma ir mes nuėjom prie stalo.
-Aš noriu prieš pradedant valgyt kai ko paklausti jei galima taip įvardint.-atsisuko į mane atsistojęs Zayn.-Žinau, kad dabar galbūt nėra tinkamas laikas ar vieta tam, bet manau tai nėra svarbiausia. Svarbiausia yra žmogus dėl kurio tai darai.-įkvėpė oro.-Lara, ar tėkėsi už manęs?-priklaupė ant vieno kelio ir ištraukė nedidelę, tamsiai mėlyną dėžutę.
Pradėjau stipriai linksėt galva ir šokau jam į glebį.
-Myliu tave.-stipriai pabučiavau ir išgirdau šeimos plojimus.
Šiek tiek atsitraukiau ir Zayn lėtai atidaręs dėžutę užmovė žiedą. Vis dar su plačia šypsena stebėjau jį.
Likęs vakaras ištieš praėjo puikiai, bet aš iš tiesų nesiklausiau apie ką jie kalbėjo, galvojau apie mus su Zayn, kaip stipriai jį myliu, kas bus po to kai susituoksime, bet mano mintys privedė prie to, kad.. Aš noriu vaiko. Aš noriu mažo angeliuko kuris atbėgtų ryte ir pasakytų "labas rytas tėvelia", kurį išnešiočiau savo pilve, patirčiau gimdymo jausmą, stebėčiau kaip jis auga, galėčiau vest į darželį, nukritus paguosti, kai bus liūdna pralinksminti, bemiegių naktų nuo jo verksmo, ankstų rytą keltis gaminti pusryčius, kuriuo galėčiau rūpintis ir svarbiausia mylėti. Štai ko aš noriu.
*
-Negaliu patikėti.-sukikenau atsigulus į savo seną lovą.
-Aš irgi negaliu patikėti, kad išdrysau.-sukikeno Zayn.
-Zen..-prabilau po ilgos tylos.
-M?
-Aš..aš galvojau, kad..-pakilau iš gulimos pozicijos ir atsisėdau prieš jį sukryžiuodama kojas.-Aš noriu vaiko.-užmerkiau akis tai pasakius, nes jei atvirai, bijojau Zayn reakcijos.
-Lara..
-Atsiprašau, dar per anksti, aš nekalbėsiu apie tai daugiau.
-Lara, atsimerk.-Zayn savo delnais švelniai suėmė mano veidą.
-Aš irgi noriu vaiko, ir nemanau, kad per anksti, aš myliu tave ir esu tam pasiryžęs, ir tai tik sustiprins mūsų santykius.-šypsojosi Zayn ir švelniai pabučiavo.
-Tikrai?-galiausiai pažvelgiau jam į akis.
-Taip.-tikrai nuoširdžiai nusišypsojo.-Grįžę gaminsim vaiką.-sukikenom ir atsigulę įsitaisėm vienas kito glėbyje.

***

Bam, Hello Bradford ! |zayn malikWhere stories live. Discover now