13.

6.1K 337 33
                                    

[Tas jausmas kai tavo simpatija tau parašo: "labanaktis, mažyt😘" omgomgomg aš mirštu:ddd]

Po 1 savatės*

-Tėti! Atėjo Dylan! Išeinu!

-Grįšk iki vidurnakčio!-suriko prieš man užtrenkiat duris.

-Sveikas.-apkabinau jį.

-Labas.-nusišypsojo.-Pasiruošusi?

-Taip.-šyptelėjau atgal ir nusekiau į mašiną.

Telefonas pranešė apie naują žinutę.

Zen Malek.xx: Sveika galbūt nori susitikti? x

Lara: Z! Aš dabar su Dylan, prisimeni jį? Galbūt šiek tiek vėliau? x

Zayn*

Lara.xx : Z! Aš dabar su Dylan, prisimeni jį? Galbūt šiek tiek vėliau? x

Zayn: Taip. Gerai, susirašysim.

Nekenčiu Dylan. Žinoma tik dėl to, kad jis vogia mano Larą. Aš turėjau jai prisipažinti, bet neįšdrįsau. Skystakiaušis.

Nusprendžiau nuvažiuoti pas ją į namus ir palaukti.

-Zayn, sveikas.-paspaudžiau ranką Laros tėtčiui.

-Labas vakaras. Galbūt Lara jau grįžus?

-Dar ne, tu gali palaukti.-praleido mane pro duris.

-Ačiū.-linktelėjau ir nusiėmiau batus.

*

-Sveika Kaylee, ką tu čia veiki?-apsistojo nuo sofos Laros tėtis, Eric ir stipriai apkabino merginą įėjusią pro duris.-Aj taip, čia Zayn, Laros draugas, čia Kaylee, Laros geriausia draugė iš Airijos.

Atsistojau ir šyptelėjau.

-Sveika.

-Labas!-apkabino mane.-Eric, kur Lara?

-Ji mėgsta apkabinimus.-nusijuokė Laros tėtis.-Ji išvažiavus su vaikinu.

-Woow. Ji man turi daug papasakoti! Gerai, mes su Zack einam jos palaukti į viršų!

-Zayn.-pataisiau ją ir suprunkščiau.

-Pasakok.-pasodino mane ant lovos vos įėjus.

-Ką?-sutrikau.

-Kas tarp jūsų su Lara gi.-subambėjo.

Suslaikiau kvėpavimą ir širdies ritmas padažnėjo.

-Nieko.

-Tau ji patinka!-surėkė ir pradėjo šokinėt ant lovos.

-Aš dar neesu patyręs šiuose reikaluose.

-TAI TAIP MIELA ODIEVE!

-Aš jai ketinau prisipažinti maždaug prieš savaitę, bet neišdrįsau ir atsirado tas kvailys Dylan.-sumurmėjau.

-Pakviesk ją į pasimatymą.

-Bet aš...bijau?

-Dieve mano..Visada bebaimiai, o kai susiję su meile iškart išskystat.

-Ačiū.-sarkastiškai padėkojau,

-Žinai, Zack, Tu gana mielas. Aš tau padėsiu.

-Aš Zayn.

-Žinau.-suprunkšė ir atsisėdo prieš mane.-Pirmiausia. Nesivesk jos į kokią prabangią kavinę. Galbūt žinai kokią nors jos stiliaus, jaukią vietelę? Tada prisimk, galbūt ji ką nors labai norėjo padaryt, ar tavęs ko nors prašė. Gėlės. Tik ne rožės. Baltos tulpės ir meškiukas. Ji jį brangins visą gyvenimą. Galiausiai pasimatymo pabaigoje nusivešk ją prie jūros arba ant aukšto pastato stogo. Patiesk pledą, nupirk mcdonalds maisto, šampano, žvakių ir daug lempučių. Ji apie tai svajoja...

-Pagaliau-suburbėjo vos įėjus pro duris Lara.-Kaylee?-sucypė ir abi stipriai apsikabino.-Zayn? O ką tu čia veiki?

-Tavęs laukiu.-nusijuokiau.

-Geraai. Tada galbūt aš turėčiau paskambinti Mayai, Ryan ir Carter?

***

Bam, Hello Bradford ! |zayn malikDonde viven las historias. Descúbrelo ahora