41

3.6K 273 8
                                    

-Nori?-pakėlė antakį Niall.
-Na taip..jei nesunku.-droviai nusišypsojo.
-Žinoma.-Niall išsišiepė ir nusifotografavo su ja bei pasirašė.
-Nesupyk, kad klausiu, bet kas tavo kojom?-parodė į mano visas subintuotas kojas.
-Nešiau puoduką, jis sudužo, nukritau ant šukių, pamačius kraują nualpau, Niall sakė, kad užsikrėsiu pasiutlige ir apibintavo mano kojas. Taigi dabar atrodau kaip mumija.-nusijuokiau.

Zayn*

-Taigi tu sutinki?-išsišiepė blondinė.
-Ne, aš myliu merginą, ir dėl reitingų kilimo tikrai jos neskaudinsiu. Ieškokis kito žmogaus kuris išgarsins tavo grupę.-nužvelgiau ją ir pakilęs nuo stalo išėjau.
Nebedarysiu daugiau klaidos ir kovosiu dėl Laros.
Sėdau į mašiną ir važiavau iki jos ir Cara buto.
-Sveika, kur Lara?-pasibeldžiau į duris.
-Lara? Ji pas Niall.-šiek tiek susiraukė.
-Pas Niall?!-mano nervai sukilo ir sugniaužiau kumščius. Tas šūdžius žino, kad ji man brangi ir dabar ji pas jį.
-Tai am, jei tik tiek reikėjo tai ate, Harry turbūt.-sutrikus uždarė duris.
Lara*
-Hei, pas mane buvo atėjęs Harry man atrodo ir ieškojo tavęs.-atsiliepiau Cara.
-Harry?-susiraukiau.
-Na tas, juodais sukeltais plaukais, tamsios odos su daug taruiruočių.
-Cara, tai Zayn.-pradėjau juoktis.
-Zayn, Harry, koks skirtumas.-subambėjo.
-Gerai, ačiū, kad pranešei, susikambinsim vėliau, iki saule.-sulaukus jos atsakymo padėjau ragelį ir kaip tik suskambėjo Niall durų skambutis.
-Įleist?-nusijuokiau pažiūrėjus į valgantį Niall.
-Abmaha.-sumurmėjo pilna burna ir nusijuokus nuėjau atidaryti durų.
-Ko tau?-pakėliau antakius ir atsistojau tarp durų sukryžiavus rankas ant krutinės.

***

Bam, Hello Bradford ! |zayn malikWhere stories live. Discover now