18

5.1K 302 5
                                    

Lara*
-Radau darbą kepyklėlėje!-surėkiau Kaylee iš savo kambario ir išgirdau dundėjimą iš virtuvės į antrą aukštą.
-Kur?-šiek tiek uždusus paklausė.
-Netoli namų, gatvelės gale. Alga 10 svarų į valandą, darbo dienas gali pasirinkti. Sąlygos atrodo neblogos, manau tu turėtum paskambinti direktoriui.
-Numeris?
- +447423576149
-Ačiū.-pabučiavo į žandą ir nubėgo kažkur su telefonu rankose.
Pasiėmiau savo išmanujį ir susiradau susirašinėjimą su Zayn.
*Ką veiki?x* išsiunčiau.
*Sėdžiu su Waliyha ir Donya, o tu lelyte?x*(nežinau ar gerai parašiau jų vardus, atsiprašau)
*Am Waliyha ir Donya? Ir Lelyte, rimtai? Ar tai nauja mano pravardė?* nusišypsojau sau. Iš tiesų nežinau kas mes buvom. Man jis galbūt patinka, bet aš nežinau šito jausmo ir man šiuo metu buvo gerai su juo būti dabartiniame statuse kuris nežinau koks yra.
*Taip, lelyte. Jos mano sesės, argi aš nepasakojau?x*
*Ne, tu negalbi apie savo šeimą.x*
*Na, manau bus proga su jomis susipažint, pasiruošk už 15min.*
*Tu čia rimtai?*
*Visiškai :) x*
Jis tikrai nejuokauja. Greitai nuėjau į dušą ir spėjau išsiplaut galvą.
Pasiėmiau juodus džinsus ir laisvą dryžuotą maikę.
Šūdas! Nerandu savo lešių! Na taip, man išrašė akinius, sakė jog akys pasitaisys po keletos mėnesių. Tik nesakykit, kad turėsiu eit su akiniais. O ir tiesintuvas sugedęs. O Bradforde šiuo laiku oras labai drėgnas ir jie susisukę.
Neturėdama kitos išeitės užsidėjau juodų rėmelių akinius ir odinę striukę, pagriebiau kuprinę ir įsimečiau šukas, piniginę, pakrovėją, eos'ą ir cigaretės su žiebtuvėliu. Taip aš rūkau, bet kolkas sėkmingai tai nuslėpiu.
Išgirdusi mašinos pyptelėjimą nubėgau į apačią ir užsidėjau baltus airmax'us.
-Išeinu!-surėkiau Kaylee ir tėčiui, nelaukus atsakymo nubėgau į mašiną.
Apkabinau Zayn pasisveikinimui ir pakštelėjau į žandą. Atsisėdau ramiai į savo vietą ir padėjau ranką per vidurį. Po kelių akimirkų pajaučiau šiltą delną paiimant mano ranką ir supinant pirštus. Prikandau lūpą, kad nepradėčiau šypsotis kaip idiotė.
-Ar tu ir ankščiau nešiojai akinius?-galiausiai po ilgos tylos Zen prakalbo.

Bam, Hello Bradford ! |zayn malikOù les histoires vivent. Découvrez maintenant