49

6.7K 422 39
                                    


Lara*

35 metai*

Sėdėjau prie didelio židinio sodybos namelyje. Ryte tvarkydama palėpę atradau dėžę, supakuotą didelę, lyg ji sakytų neatidaryk manęs. Aš nebučiau Lara jei neatidaryčiau jos.

Padėjau savo iki šiolei mėgstamiausios karštos aviečių arbatos puodelį ant žemės ir atsargiai paėmus žirkles rėžiau per popierių ir lipnią juostelę.

Atsargiai atvėriau dėžę ir išėmiau albumą.

Atverčiau pirmą puslapį ir mano veide pasirodė plati šypsena. Išvydau nuotraukas su savo juoduku. Visus prisiminimus, lėtai varčiau puslapius ir atrodo dar kartą viską išgyvenau, visas laimingiausias akimirkas. Paskutinį One Direction vakarą, oho koks buvo vakarėlis, vis dėl to, ilgai išsilaikė mano berniukai grupėje.

Zayn su mano tėčiu, Harry su Anne, kuri man atstojo mamą, Gemma..

Padėjau albumą prie arbatos ir ištraukiau visokias smulkenas primenančias Zayn, bilietą į kiną, rožės žiedlapį, meškiuką ir dar daug įvairiausių mums brangių dalykų, maža ašara su daug jausmų nusirito mano skruostu ant mūsų vestuvių nuotraukos. Pakėliau savo palaidinę ir pažvelgiau į taturuotę darytą su Zayn. Nesigailiu, kad susipažinau su Juo. Jis man buvo geriausias dalykas, bet jie juk kažkada baigiasi, taip baigėsi ir mūsų pirmoji meilė, daug kentėjau po išsiskyrimo, bet visiems taip būna, svarbu mes buvome laimingi tada, o dabar aš gyvenu laiminga, su pačiais geriausiais prisiminimais ir nuostabia dabartimi.

-Mama! Skambino tėtis, tuoj atvažiuos!-nubėgo laiptais žemyn mūsų su Zayn kopija.

-Gerai.-nusišypsojau jai ir paėmiau kitą albumą. Su mano nuotraukomis, neštukės.

-Zara!-įėjo Zayn pro duris ir apkabino mūsų 13-metę dukterį.

-Sveika Lara.-šyptelėjo ta pačia mylinčia šypsena.

-Labas, Zayn.-šypelėjau jam ir nusivaliau dar kelias ištryškusias ašaras.

-Ką čia žiūri?-prisėdo šalia.

-Mūsų atsiminimus.-parodžiau nuotrauką su vaikinukais ir mano tėčiu.

-Pasiilgau Eric, šaunus uošvis buvo.-liūdnai nusišypsojo Jis.

-Visada toks ir liks.-atsirėmiau į jo petį.

-Geras laikas buvo.-šypsojosi vartydamas albumus su mūsų nevykusiomis nuotraukomis.

-Pats geriausias.-Zayn ranką apkabino per pečius ir dabar tiesiog kaip draugai sėdėjom su plačiom šypsenom.

-Lara?
-M?-pasukau galvą į Zen ir mano lūpos greitai buvo nebevienišos.

***

NORIU NUOŠIRDŽIAI PADĖKOTI VISOMS SKAITYTOJOMS, VISOMS KURIOS NEPATINGĖJO PASPAUSTI VOTE, PALIKTI NUOMONES IR UŽ TIKRAI DIDELĮ PERŽIŪRŲ SKAIČIŲ! NESITIKĖJAU, KAD ŠI ISTORIJA TAPS TOKIA POLULIARI, KAD IR KAIP GAILA JĄ PABAIGTI, ATĖJO VASARA, RAŠYMUI LAIKO NEBĖRA, ANTRO SEZONO NEBUS, NELABAI IŠEITŲ IŠ SENUKŲ KĄ NORS ĮDOMAUS KURT :D

TAIGI, AČIŪ AČIŪ AČIŪ JUM VISOM PANOS! MYLIU JUS! TIKIUOSI SULAUKT NUOMONIŲ APIE VISĄ ISTORIJĄ! Xxxxxxxxxx

Bam, Hello Bradford ! |zayn malikWhere stories live. Discover now