0.9

21.8K 498 187
                                    

Bu bölüm fazlaca yetişkin içerik barındırır, okumak istemeyenler atlayabilirler. İyi okumalar💕
___
Serenay'dan:
**
Attığım fotoğrafla beraber telefonumu koltuğa fırlatıp üzerime bir şeyler giymek için yukarıya çıkacaktım ki telefonum çalmaya başladı.

Hızlıca telefonuma yönelip ekrana baktım. Barlas görüntülü arıyordu.

Sıçtık cafer bez getir.

Ne kadar kararsız kalsam da en sonunda kabul et tuşuna bastım.

Önümde askeri üniforması ve esmer teniyle mükemmel bir adam duruyordu.

"Seni sikmek gibi bir planım var Serenay, o fotoğraf ne amına koyayım."

Küfürlü cümlesiyle kahkaha attım.

"Siksene." diye mırıldandım. O sırada dudağımı ısırmam ile karşımdaki adamı zıvanadan çıkarmıştım.

"Bir ay sonra bebeğim, ilk işim o olacak emin olabilirsin." diye söylendi boğuk sesiyle.

"Dayanabilir misin, yardımcı olayım mı komutanım, halin çok kötü."

"Halimin asıl kötülüğünü görmedin." dedi ve benden onay bekleyen bir hareket sundu yüz ifadeleriyle. Başımı sallamam ile beraber kamerayı bacak arasına götürdü.

Asker pantolonunun içinden bile kendini belli eden bir şişlik vardı.

"Nerdesin?" diye sordum.

"Kendi odamda, bir saat kadar rahatsız edenim olmaz."

Söylediği şey ile kamerayı sabit bir yere koydum ve külodumu çıkardım. Bacaklarımı ayırarak kameranın tam karşısına oturdum.

"Kızım senin için ıpıslak."

"Bakire misin Serenay?"

Sorduğu soruyla affalladım, şuan diyecek milyonlarca sorusu varken bunu mu sormuştu!

"Hayır." diyerek geçiştirdim

Cevabım onu memnun etmiş olacak ki hafif gülümsedi.

"2 parmağını içine sok bebeğim."

Dediği şeyle taşlar yerine oturmuştu.

"Önce sen de kurtul şu pantolonundan."

Kemerini hızlıca çıkarttı ve pantolonun fermuarını açtı. Kalçasını oturduğu yerden hafif kaldırarak dizlerine indirdi. Tam boxerını çıkaracaktı ki bana baktı ve onay bekledi.

"Çıkar komutan çıkar. Özelimiz kalmasın artık."

Boxerını da aynı şekilde dizlerine doğru sıyırdı. Şişmiş ve oldukça uzun bir aleti vardı.

"Sen de komutan, sen de dokun kendine." dediğim şeyle beraber parmaklarımı vajinamda dolandırdım ve okşamaya başladım.

"Seni çok sert becermezsem benim sertliğim gidecek gibi değil."

O da elleriyle aletini kavradı ve benden gözlerini kaçırmadan ileri geri hareket ettirmeye başladı.

"Parmaklarını içine sok artık bebeğim, kendini becer."

Parmaklarım girişime doğru gittiğinde Barlas'ın hareketleri hızlandı. İki parmağımı içime daldırdığımda ağzımdan bir inilti firar etti.

"Aah."

Barlasın sesli nefes alışverişi artık hırlamaya dönmüştü.

"Ellerini hareket ettir." diye kabaca bir emir verdi.

Dediğini yerine getirdim ve yavaş yavaş sokup çıkarttım.

Biraz daha böyle devam ettikten sonra benden büyük inleme sesi geldi. Benden hemen sonrada Barlastan bir rahatlama sesi geldi.

İkimizde biraz aynı pozisyonda kaldık ve ardından o boxerını giydi ve konuştu.

"Askerler gelmeden duş almam gerekiyor güzelim, sonra görüşürüz."

"Kendinize çok iyi bakın komutan." dedikten sonra telefonu kapattım.
***





Komutan|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin