Serenay'dan.
Üzerime beyaz uzun bir gömlek elbise giydim. Üzerine siyah gömlekten birazcık kısa bir süveterle birleştirdim ve ayağıma dizlerimde biten çizmelerimi geçirdim, hızla makyaj masama geçtim ve acele bir makyaj yapıverdim. En son dudaklarıma sürdüğüm kırmızı ruj ile tamamdım. Çantanı alıp evden çıktım ve arabama geçtim.
Serenay:
Şimdi çıktım.Serenay:
Bir yere uğrayacağım, yaklaşık yarım saat sonra sizdeyim.Barlas:
Tamam güzelim, bekliyoruz.
***
Barlasın annesinin kurduğu muazzam sofrada yemeğimizi yedikten sonra getirdiğim tatlı eşliğinde çayımızı içmiştik."Serenaycım annen nerede yaşıyordu? Belki biz de tanışırız."
"İzmirde yaşıyor fakat sıksık geliyor buraya, muhakkak tanıştırım sizi."
Yüzüme eklediğim naif gulumsemeden sonra gözlerim Barlasa kaydı. Koltuğa yaslanmış beni izliyordu.
"Ee ben kalkayım artık, saat baya geç oldu."
Barlas hızlıca ayaklandıktan sonra konuştu.
"Ben de kalkayım annem, karargaha da uğramam gerekiyor daha."
Barlas annesinden ayrı yaşıyordu ancak ben bu gece kalır diye düşünmüştüm.
"Ee iyi madem, arayı çok açmayalım ama güzel kızım."
"Tamam Selma teyze, görüşürüz."
Sarıldıktan sonra evden beraber çıktık.
Ben arabamı onune geldiğimde Barlasa uzanıp dudaklarına bir buse konduracaktım ki benden önce davrandı ve beni arabaya yasladı. Uzun ve alevli bir öpüşmenin ardından ayrıldığımızda nefessiz bir şekilde konuştum.
"Görüşürüz o zaman."
"Eğer işim olmasaydı, bu geceyi böyle bitirmezdim." diye fısıldadı ve boynuma bir öpücük bıraktı.
***
Serenay:
Eve geldim komutan.Serenay:
Ve dedim ki, o son söylediği şeyin etkisini ödetmeliyim.Serenay:
Serenay:
Güzel geceler komutanım.Barlas:
İşim bitti.Barlas:
On dakika sonra sendeyim.Barlas:
Ve gör bak bakalım bu fotoğrafın etkisini nasıl hissettiriyorum.
****
Diğer bölümde aklımda neler var neler🤭Bu kısa bölümlerin aksine uzun bir bölüm gelicek gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komutan|Texting
Non-FictionBilinmeyen Numara: Yatakta benim komutanım olur musun? Bilinmeyen Numara: Askerlerini çok kıskanıyorum bu yüzden. *** Cover by; Another Graphic / @eseven8