1.1

20.3K 487 27
                                    

Barlas:
Nerde kaldın güzelim?
(23.19)

Barlas:
Serenay, bana haber vermeden ne çeviriyorsun! (23.23)

Barlas:
Çıldıracağım nerdesin amına koyayım. (23.26)
****
Barlas öfkeyle yerinden kalktı ve askeriyeden birini aradı.

"Alo Selçuk, sana bir telefon numarası atacağım. Çok acil konumu gerekiyor."

Elindeki telefonu bırakıp odasına gitti ve uzerine deri ceketini giydi. Telefonunuda alıp motoruna bindi ve az sonra atılan konuma doğru gitti.

Konum yolun ortasında bitiyordu.

Adam hızla etrafına bakındı ve ileride iki araba gördü. Beyaz bir bmw sağa doğru kırmış ve siyah bir jeeple çarpışmıştı belli ki.

O sırada aklına gelen ihtimalle büyük bir küfür savurdu ve hızla oraya yürüdü.

Siyah arabada çok az hasar vardi ve sürücüsü sandığı kadın ortalıkta bağırıp duruyordu.

"İçmiştir bu kadın, köpek ölmesin diye beni öldürüyordu az daha! Şikayet edeceğim, süründürecegim bu orospuyu!"

Ve gözleri diğer arabaya kaydı, araba paramparça olmuştu. Yandaki ambulansın içine sedye taşınıyordu, çok az görmesine rağmen anlamıştı adam onun Serenay olduğunu.

Koca bir çığlık attı.

"Serenay!"

Koşarak sedyenin yanına geldi ve ambulansa koyulmasına engel oldu.

Kadının sağ kolu kan revan içinde kalmıştı, yüzünde veya başka yerinde çok büyük bir hasar yoktu ancak bilinci kapalıydı.

Hemşirelerden biri Barlası sakince uzaklaştırdı ve sedyeyi ambulansa yerleştirdiler. Hiç beklemeden Barlasta bindi ve hastaneye doğru gittiler.
***
Hastaneye geldikten yaklaşık dört saat sonra Serenayı normal odaya almışlardı. Bilinci hala kapalıydı. Barlas tam yatağının yanında uyuyakalmıştı.

Saat altı gibi kadının bilinci yavaş yavaş açılmış ve ilk gördüğü şey yataga kafası düşmüş yorgun bir adam olmuştu. Hafifçe yerinde kıpırdadı. Barlas bu küçük kıpırdanmayı hisseder hissetmez uyandı.

"Sonunda uyanmışsın." diye  uykulu bir tonda mırıldandı.

"Çarptığım arabadan birine bir şey oldu mu?" diye sordu Serenay.

En korktuğu şeydi birine zarar vermek. Gelecek cevabı merakla bekliyor ancak çok fazla korkuyordu.

"Hayır, kadın ve arabası çok iyi durumda. Ne olduysa sana olmuş be güzelim." diye cevapladı Barlas ve devam etti.

"Ben bir hemşireye haber vereyim." dedi ve yerinden kalktı.
Tam kapıyı açacaktı ki kadının sesiyle duraksadı.

"Hastane fantazisi yapmadan mı?"

Bu kadının zoru neydi, en olur olmaz zamanlarda libidosu yükseliyordu.
***
Size bir şey danışmak isterim efendimmm.
Bildiğiniz esmer bir karakter önerisi var mı acabaa? Barlasa karakter arıyorum😌

Komutan|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin