Gürkan hemen lafa atlayarak" Bende Gürkan tanıştığıma memnun oldum" dedi. Neymiş çok uzun zamandır onu takip ediyormuş tanışmayı çok istiyormuş. Benim neden haberim yok acaba. Barış " Çıkınca bir şeyler içmeye gidelim mi?" diye sordu Gürkan hemen "Olur çok isteriz demi" diyerek beni dürttü bende kafa salladım.
Çıkışta bizimkiler artı Barış'ın kardeşi ve arkadaşları vardı. Çokta lüks olmasa da bir kafede oturduk. Ortam çok eğlenceliydi ama benim içim kıpır kıpırdı ameliyat tamamen aklımdan çıktı. Tüm olumsuzluklar o konuşunca çözüm yolu buluyordu. O saatlerce konuşsun ben onu dinlerdim.
Gürkan hemen " Görkem insanların sesiyle onların neye benzediğini(boyunu, kilosunu) bilebiliyor, Yüzlerine dokunarak o kişinin mutlu ya da mutsuz olduğunu hissedebiliyor." Dedi.
Hemen beni bir teste tabi tutular. Barış onun boyunun ne kadar olduğunu tahmin edemeyeceğim üzerine iddia ya girdi. Kaybeden kazanana yemek ısmarlayacak. Her iki durumda da şanslıydım.
Tahminim uzun boylu, hafif yapılı. Tahminim doğru çıkmıştı. Şimdi de yüzüne dokunarak nasıl bir duygu içinde olduğunu hissetmekteydi.
Ellerimi tutarak kafasına doğru getirdi. Yanaklarını ellerimin arasına koydu bir an ürktüm. Sakal mı o? Ellerimi tekrar tuttu ve yanaklarına doğru götürdü "Hadi bakalım seninleyim" dedi. Yüzüne dokunduğum an hiç yaşamadığım duyguları yaşıyordum. Yüzünde minik bir tebessüm vardı. İçinde bulunduğum ruh halini daha önce hiç yaşamadığımdan emindim. Acaba ondan hoşlanmaya mı başlamıştım? Yok artık daha neler.Görmediğim birisinden nasıl hoşlanabilirim ki?
Daha fazla bekletmeden"Heyecanlı, mutlu ve huzurlu" (VE KAZANAN GÖRKEM.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM
ChickLitHayatta bazı şeyler eksiktir.Benim eksikliğim gözlerim... Görmeyen bir insan nasıl hayal kurabilir ki?