"Ben sana açıklama yapmak zorunda değilim."
"Benimle beraberken öyle demiyordun şimdi ne değişti? beni bunun için mi..."
"Sakın bir daha böyle bir şey söyleme. Benim sana bir neden vermeme gerek yok. Belkide onun için ayrıldım bu benim bileceğim iş"
Sessizce olanları anlamaya çalışırken Barış benim için mi onu terk etti diye düşünüyordum. Eğer öyle bile olsa neden? Neden benim için kız arkadaşını terk etsin ki. Beni ilgilendirmeyen bir konu bu uzak dur Görkem. Aklımdan binlerce soruyu sıyırıp attım. Barış kızı kolundan tutarak uzaklaştırdı. Şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemiyordum. Benim net duyamayacağım bir uzaklıkta tartışmaya başladılar.
Barış elini omzuma koydu. Aklımdaki saçma, olanaksız düşünceleri yarıda kesti."Olanlar için özür dilerim, terk edilmeye alışamadı sanırım her neyse boş ver ne yemek istersin?"
Yemek yerken Barış konuyu değiştirmeye çalışıyordu. Ben zaten konuyu açmaya çalışmıyordum. Tedirgin olmuştu. Aslında birazda rahatlamıştı, anlamamı istediği şeyler vardı sanki. Tekrar ameliyat olup olmayacağımı sordu? Cevabım kesindi "Hayır"
Beni ikna etmeye çalışırken çaylar soğudu. Kahvaltıdan sonra koluma girerek ormanda yürüyüşe götürdü. Kuşların şarkı söyler gibi ötüyorlardı. Hazır bu ortamdan yararlanarak Barış'a bir cesaret sordum"Neden ondan ayrıldın?"
"Nedeni sende olabilirsin, dünyada senin gibi saf ve temiz insanların varken neden onun gibi birisi ile beraber olayım?"
(Aldığım cevap karşısında neye uğradığıma şaşırdım. Ayrılma nedeni ben olabilirmişim. Bir ilişkinin bitmesine neden olduğuma mı üzüleyim, Barış'ın benim için kız arkadaşından ayrılmasına mı sevineyim bilemedim.)
"Yok seni sorguya çektim gibi düşünme sadece merak etim, ona iyi bir darbe vurmuşsun ki hala gelip sana hesap sorabiliyor"
Konuyu bu sefer o değil ben kapattım.Elindeki örtüyü yere sererek beni yere oturttu ben bu kadar fazla yürümeye alışık olmadığım için uzandım Barış da yanıma uzandı. Benim nasıl bu kadar öz güvenli olduğumu merak etti.
"Ben bu başıma gelen olayları pek kafama takmıyorum ben buyum sonuçta. Görmek güzel mi kötü mü bilmiyorum. Görmediğim halde bir şeyler yaparak hem kendime hemde çevremdeki insanlara bir şeyler kanıtlamak hoşuma gidiyor, onları şaşırtmak benim hoşuma da gidiyor"
Elimi tutarak "Ben senin yanındayım" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM
ChickLitHayatta bazı şeyler eksiktir.Benim eksikliğim gözlerim... Görmeyen bir insan nasıl hayal kurabilir ki?