Bölüm 5

101 3 2
                                    

Gürkan'la alışverişe çıktık. Gürkan erkek kabininde üst deniyor,bende kabinin önünde onu bekliyordum.

Bir kızın "Ay şuna bak hiç gözünü kaçırmıyor bile" dediğini duydum. Yanındaki erkek bir şeyler anlatmaya çalışıyordu ama kız dinlemiyordu bile. Sonra kız yanıma yaklaşıp "Erkek arkadaşıma bakmayı kes" dedi. Sesinden de anladığım kadarıyla bana sinirlenmişti. Sesin geldiği yöne doğru dönerek yüzümde sinsi bir gülüşle "Ben erkek arkadaşına bakmıyorum o benim baktığım yerde duruyor o kadar" dedim.

Kalın öyle canım. Erkek arkadaşı kızı dürterek " O Görkem yeni arkadaşımız Barış sayesinde tanıştık" kız hiç on bakmamamdan yada oğlanın ona o görmüyor gibi yaptığı hareketlerden görme engelli olduğumu anlamıştı.

"Ben gerçekten özür dilerim böyle olduğunu bilmiyordum çok af edersin biz gidelim"

Gürkan bey sonunda çıkabilmişti. Barış bana yemek ısmarlayacağı için Gürkan bana yeni üstler aldırıyordu. Ben hep Gürkan ne isterse onları giyerdim ama bu sefer bana Çatlak(Ceyda) da yardım edecekti. Fazla süslü olmamak şartıyla.

Elimde dolu üstle Çatlak'la kabine girdim bana yardım edecekti. Kabinin dışında fısır fısır sesler vardı.


Biri kapıya vurarak "Benim için süslenmene gerek yok" dedi.

KÖRDÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin