Ameliyattan sonra ilk kez çiftliğe geldim. Gece ortalama 2 aydır beni görmemişti. Koşarak yanımıza geliyordu. O kadar hırçındı ki, Gürkan bile Gece'nin bu hareketinden korkup geriye çekilmişti. Hepsi geriye doğru çekiliyordu. Gece yanıma geldiğinde sevinçten etrafımda dört dönüyordu. Karşıma geçti yere doğru eğilerek selam verdi. Bende ona karşı eğilerek selam verirken şaha kalkıyordu. Barış ve arkadaşları bizden büyülenmiş gibi alkışlıyorlardı. Alkış seslerinin geldiği yere doğru döndüm. Gece sağ omzumdan başını uzatarak onları izliyordu. Şaşkınlıkları geçtikten sonra. "Gösteri alanına gidelim mi?" diye sordum. Ayak sesleri "evet" anlamına geliyordu anlaşılan. Elimi Gece'nin çenesini tuttum. Gideceğimiz yeri o belirliyordu. Ahırın içinden geçerken herkesin kendine binmek için bir at seçmesini söyledi babam. Herkes kendisine at seçip gösteri alanına geçti. Babam herkese eğer takmasını öğretirken ben Gece'yi yıkamaya geçtim. Gece etrafımda su sıçratarak beni ıslatıyordu. Bizi hayranlıkla izliyorlardı.
Sırılsıklam olmuştum. Çatlak arabadan binici kıyafetlerimi getirip giyinememe yardım etti. Ben giyinirken Gece güneşte kuruyordu. Çatlak saçımı sıkı bir şekilde balık sırtı ördü. Kaskımı sıkıca başıma taktı. Dışarı çıktığımızda elimde fırçayı görünce Gece çimenlere yattı. Ben onu fırçalarken Çatlak yelelerini küçük küçük örüyordu. Gece simsiyah tüylere sahipti. Yeleleri ve kuyruğu upuzun. Bakımlı bir attı. Çatlak'ın anlattıkları kadarıyla.
Gece'nin bakımını tamamladıktan sonra Gece'yi babamın yanına eğerini takması için yolladım. Arkasından da ben gittim. Sol ayağımı üzengi demire takıp eğer den tutundum. Kendimi yukarı doğru çekerken Gece kafası ile beni arkamdan itiyordu. Üzerine oturduğum zaman Gece kendini doğrultarak tekrar şaha kalktı. Dizginleri sıkıca tutarak üzerinde kalmayı başardım. Yerinde saymaya başladı. Diğerleri hala atlarının üzerine binmeye çalışıyorlardı. Babam hala atlara binmeyi beceremedikleri ne biraz kızmıştı. Barış'ın kardeşi Caner " Ama bizim atlarımız bizim binmemize yardım etmiyor" diyerek sitem etti. Sinsi sinsi gülerek Gece'den indim. "Caner istersen Gece'ye binebilirsin." Dedim. Koşa koşa gelerek binmeye çalıştı Gece her ne kadar alttan destekte olsa binemedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM
Chick-LitHayatta bazı şeyler eksiktir.Benim eksikliğim gözlerim... Görmeyen bir insan nasıl hayal kurabilir ki?