Çatlak gardırobumu açarakbinici kıyafetlerimi çıkarttı. Sırt çantamın içine koydu. Bana giderkengiyineceğim üstlerimi de ayarlayıp eve gitti.
Üstlerimi giydikten sonraannemin yanına gittim. Elimdeki tarağı uzatarak "Saçımı yapar mısın?" dedim.Saçımı yavaşça tarayarak "Senin de saçın baya uzamış kestirsek mi?" diyereksinsice güldü. Saçlarımı hemen çekerek "Hayır!" dedim. "İyi tamam şakada yaptırmıyorsun." dedi. Bence gayetciddiydi. Saçımı arkadan gevşek bir şekilde ördü. Sırt çantamı da elime vererek. "Hadi naş bu gün günüm var benim hadi size iyi eğlenceler." dedi ve beni kovdu. Kapının önünde boynu bükükler gibi beklerken Çatlak yine üstüme atladı. "Körebe Barış'ın arkadaşlarından birini bana ayarlasana." Gürkan araya kaynayarak " Seni kim ne yapsın? Dertsiz başına dert alacak bir saf zor bulursun" dedi. Çatlar Gürkan'ın saçını dağıtarak "Haklısın beni kimse taşıyamaz sen bile" dedi. Gürkan Çatlak'ın kafası çatladığı zaman yanağından öperek "Ben seni böyle de severim." demişti. "Demek hala unutmadın gel bir daha öpeyim." diyerek dudağını uzattı. Çatlak kaçmaya başladı Gürkan "Gel bir öpeyim belki prensese dönüşür sün." diyerek kovalamaya başladı.
O arada babam arabayı getirdi. "Hadi binin Barışlar nere olduğunu bilmedikleri için kavşakta bizi bekliyorlar".
Arabanın arkasına Çatlak'la ikimiz oturduk. Kavşağa geldiğimizde bizi takip etmeye başladılar. Çamı açıp dışarıya sarkıyordum saçlarımın arasından rüzgar kayıp gidiyordu. Rüzgarın etkisiyle örgü iyice bozulmuştu tokayı çıkartarak saçımı camdan dışarı bıraktım. Elimle rüzgara eşlik ediyordum. Tabi arada çiftliklere yaklaştığımız için yüzüme yüzüme çarpan sineklerin verdiği acıyla içeri kaçtım.
Çiftliğe vardığımızda Gece'nin beni görünce ki coşkusu herkesi şaşırttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM
ChickLitHayatta bazı şeyler eksiktir.Benim eksikliğim gözlerim... Görmeyen bir insan nasıl hayal kurabilir ki?