Off nefesim kesildi."Kalk üstümden Gürkan. Bir insan uyurken üstüne atlanır mı? "."Ne Gürkan'ı deli benim."Evet başımın belası geldi. Sorgu başlayacak anlaşılan."Ne oldu Çatlak rüyanda beni mi gördün?""Evet seni gördüm. Cidden nereden bildin, sende beni mi gördün?"."Ee anlat ne gördün?."Barış'la beraberdin karanlık bir yolda ışığa doğru yürüyordunuz el ele. Ama çok yakışıyorsunuz. Bence bu çocuk senin umut kaynağın Görkem sakın bırakma. Asıl geliş nedenime gelelim. Ne oldu hemen anlat!" diyerek yatakta zıplamaya başladı. Bacağıma bastı tam bağıracaktım azımı tuttu. "Görkem sakın bağırma. Annen yine kızar."
Çatlak her zaman yatakta zıplamaya bayılır. Annem ve annesi her ne kadar kıssada yine yapar. Biz çok küçükken çatlak yine yatakta zıplıyordu benim bacağıma yine zıplamıştı. Bacağıma basınca tedirgin olup yere düştü. Kafası fayansa geline kafatası çatladı. Beraberinde beni de götürdüler çünkü bağıma atlayınca bacak kemiğimi de çatlattı. O yüzden adı Çatlak kaldı.
Olanları anlattığımda. "Gerçekten kesin mi kararın ameliyat olmamama konusunda?" dedi. "Aslında kesin değil kendimi toplayabilirsem neden olmasın." ."Körebe ben hala senin nasıl rüya gördüğünü anlayamadım?" diyerek sırıttı. Babam odanın kapısını çalarak içeri girdi. "Kızlar ben çiftliğe gidiyorum geliyor musunuz?" Gürkan babamın kolunun altından geçerek. "Görkem aklımda harika bir fikir var. Barış'ı ve arkadaşlarını çiftliğe davet edelim mi? Hem uzun zamandır sende gitmedin sende gel."
Barışı arayıp davet etti. Benim de geleceğimi bastıra bastıra söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖRDÜĞÜM
ChickLitHayatta bazı şeyler eksiktir.Benim eksikliğim gözlerim... Görmeyen bir insan nasıl hayal kurabilir ki?