Reggel elindultam munkába, éppen félúton voltam, amikor egy hihetetlen dolog történt velem. Előttem az aluljáróban egy felnyalt, ecsethajú ember haladt a metró irányába. Rögtön felismertem életem szerelmét. Először nem értettem, miért ereszkedik le a pórnép közé, mikor biztos van saját limuzinja, meg sok micheal korsa, de biztos voltam benne, hogy ez csakis ő lehet az.
-Alex, Alex-ordítottam utána, megfordult és mostmár tisztán láttam, ő volt az, nagyon korszin nézett ki. Dagadtak az izmai és szuper kúl aranymedál lógott a nyakában. Kérdőn nézett rám, majd megszólalt.
-Mit akarsz tőlem, te egyszerű halandó?-kérdezte-jól látom, hogy a táskád nem is egy micheal kors, csak ebay-ről vett fos?-nézett rám hetykén. Én szégyenemben lesütöttem a szemem hát igen szakértő lévén rögtön észrevette a hamis korszimat.
-Nem vagy korszi!-oltott le-Most pedig ne zaklass tovább, mert mennem kell a gyurodába-mondta, azzal lágy csókot hintett bicepszére. A metró pont akkor érkezett meg az állomásra.
-Mit csináltok itt kutyák?-kiáltott be a vagonba, mikor annak kinyílt az ajtaja-hol vannak a fogadtatásomra rendelt táncosok, a sültek, a szárnyasok, bestiem Leonardo DiCaprio?!-nézett körbe felháborodottan. Ezekre a szavakra mindenki behúzott farokkal kihátrált a kocsiból, byealex pedig belépett.
-Gyere ide, halandó-mutatott rám, én pedig majd elájultam csábos nézésétől-most bevezetlek az istenek világába-szólt. Beléptem mellé a vagonba, aztán elindultunk.
-Első megálló az RTL-mondta, majd felemelt egy rózsát a mellete lévő székről.
-Az meg, hogy került oda?-mutattam a virágra.
-Majd megtanulod, hogy a micheal korsal es az x faktorral hatalom jár. Bármit létrehozhatsz, amit csak akarsz-mondta bölcsen, én pedig majd elaléltem ezektől a szavaktól, végre tanulhatok a mesteremtől, aputól, a világmindenség atyjától. Ezekkel a gondolatokkal, szálltam le a metróról, majd léptem be az RTL stúdiójába.
YOU ARE READING
Legjobb Történet Ever
FanfictionMinden, ami jó 🤙 🥇 #1 wattpad történet Kr.e. 2021. 10. 13.- Kr.u. 3000. 05. 12 #1 Larry Stylinson Kr.e. 2021. 10. 13.-Kr.u. 3000. 05. 12 #1 Marvel ff Kr.e. 2021. 10. 13.- K.u. 3000. 05. 12 #1 Byealex Kr.e. 637825. 11. 06 - Kr.u. 728337. 01. 02 #1...