csecse attlia x t. danny

49 9 3
                                    

Ma álmosan keltem, bekapcsoltam a gépemet és elkezdtem görgetni a youtube-ot. Lecsekkoltam a felkapottakat és egy fantasztikus csodára akadtam. T. Danny-tól a Megmondtam. Áhítattal hallgattam a sokatmondó, mély dalt. A végére egész mámoros hangulatba kerültem. Végül elindultam munkába, útközben még mindig T. Danny járt a fejemben.
-Dániel, Dániel...-sóhajtottam. Beértem a Youtube központba, ahol minden youtubeer gangel. Az épületben több emelet található, legfelül a menő youtuberek tanyáznak, akiknek már legalább 20 millió felett van a feliratkozó számuk, legalul pedig a csírák, akiknek alig van megtekintésük. Maga az épület 50 emelet magas, és 50 emeletet megy lefele a föld alatt. Általában az ablakokon egész gyerekhadak szoktak lógni kívülről és telefonjaikat lóbálva igyekeznek lefotózni kedvenc tartalomgyártójukat. Szerencsére a minőségi ikeás hangszigetelőknek köszönhetően nem hallatszódik az ordibálásuk. Elindultam a lépcső felé, hirtelen megpillantottam James Charlest, azonnal fangörcsöm lett. Sajnos szerintem ő nem látott engem, sietősen haladt a liftek felé, hogy a felsőbb emeletekre jusson. Ahhoz képest, hogy egy helyen dolgozunk, nem mindig látni a nagy sztárokat ilyen alacsony szinten, általában ők helikopterrel, a tető felől érkeznek. Én egy fél emeletet lépcsőztem felfele, majd betértem az irodámba.
-Atttiii-kiáltott rám valaki.
-Kitti, hát te meg mit csinálsz itt, neked még nem szabad ilyen magasan lenned!-ripakodtam rá. Néha a kisebbek, akik ismernek sikeresebb youtubereket elfelejtik, hogy ez nem jogosítja fel őket, hogy feljebb jöjjenek.
-Naa, ne harii, csak látni akartam a kedvenc bátyámat, meg elújságolni, hogy megkaptam az első szponzorációs megkeresésemet.-mesélte lelkesen.
-Omg, ne szórakozz, büszke vagyok rád hugii-mondtam majd finoman kitessékeltem a szobából. Szerintem látta rajtam, hogy most annyira nem érdekelt a mondanivalója, és fejben teljesen el voltam kalandozva. Egy luxus szigetre gondoltam, ahol csak én és T.Danny vagyunk, szolgálók óriási lapulevelekkel legyeznek minket és közben kókuszdióból szürcsölgetjük az italunkat. Ropogós garnélákat eszünk és csak élvezzük egymás társaságát.
-Hajjajj, Dániel-sóhajtottam, tudván, hogy ez csak egy álom...

Miután leforgattam az eheti videómat, hazaindultam. Otthon a macskám várt, Kókusz.
-Na, hali, Attila, mizujs-dörglőzött hozzám.
-Mi a szar, miért beszél a macska?!-lepődtem meg először, de hamar belenyugodtam a ténybe, és inkább azon gondolkodtam, hogy mi legyen a videónak a címe, amit erről a csodáról fogok készíteni. Hirtelen csöngettek.
-Áhh, ez biztos a futár lesz-pattant fel mellőlem Kókusz.
-Mi a franc?!-kiáltottam, de mire magamhoz tértem a megrázkódtatásból, a macska már vissza is tért a csomaggal. Egy óriási zsákot cipelt a két mellső mancsában, majd lehelyezte a földre.
-Egy évre elég macskacsemege-bólintott elégedetten, és bontogatni kezdte a csomagolást.
-Ezt, hogy a francba csinálod?!-kérdeztem mostmár teljes sokkban, mikor egy ollót vett a kezébe.. vagyis lábába.
-Továbbfejlődtem-válaszolt-kifejlesztettem az opponáló hüvelykujjat, illetve felegyenesedtem. Mindenre képes vagyok-villantott meg felém egy ördögi mosolyt, majd elkezdte a szájába tömni az eledelt.
-Azért látom, a kulturált táplálkozás még mindig nem megy.-néztem rá.
-Én a helyedben nagyon figyelnék rá, hogy miket mondok Attikám, ugyanis meghackeltem gépedet, mostmár mindened az én kezemben van. Bármikor letörölhetem a youtube csatornádat, vagy kirakhatok rólad egy kínos képet instára-nézett rám ördögien.
-Ki vagy te, és mi csináltál az én Kókuszommal?-kérdeztem teljesen elképedve.
-Mint mondtam már az evolúció következő lépcsőfokán vagyok, már az agyam 30%-át használom és ez a szám csak növekszik. Most pedig vakarkasd meg a pocakomat.-feküdt az ölembe, én meg nem tudtam mit tenni engedelmeskedtem neki.

Másnap reggel a telefonom hangjára ébredtem. Jött egy Instagram üzenetem. Mikor megláttam, hogy ki küldte, majdnem hátraestem a csodálkozástól. De mivel még feküdtem ez nem történt meg. T. Danny volt az. Ezt írta:
"Hellóó szépségem, hogy vagy ma reggel??"
Erre először nem tudtam, mit írjak, végül úgy döntöttem, valami egyszerűvel válaszolok, amiből nem fog rögtön rájönni, hogy fülig szerelmes vagyok belé
"Grrrrr, sziaaa cicaaa, mmhmh olyan jól vagyok, bár te eléggé hiányzol az ágyamből grrr <3"
Szinte azonnal jött a válasz:
"Tudoom, én is odavágyok most a legjobban, te kis huncuut!!"
Még egy darabig beszélgettünk, elmesélte, hogy már régóta fel van iratkozva, sőt a csengőt is benyomta, ennél a résznél bevallom őszintén kicsit el is pirultam. Én is elmeséltem neki, hogy mekkora rajongója vagyok, ugyan még csak 1 napja ismerem 1 számát, de akkor is. Majd elköszöntünk egymástól, neki sietnie kellett a koncertjére, a Lidlben lesz közvetlenül a húspult előtt, hát nem szuper kúl? Nekem ma nem kell bemennem dolgozni, ilyen ez a youtuber élet, úgyhogy úgy döntöttem mindenek előtt rendelek magamnak T.Danny mörcsöt. Viszont, amikor ki akartam fizetni, nem fogadta el a kártyámat a rendszer.
-Hát ezzel meg mi van?!-néztem dühösen a képernyőre-Megígértem Danikának, hogy ha találkozunk élőben az ő címerével ellátott pulcsiban leszek.
-Muhahahaha-hallottam meg egy ördögi kacajt a hátam mögül. Hátrafordultam, Kókusz állt mögöttem, hát persze.
-Most biztos nem érted, mi történik, de hadd áruljam el neked Attikám, már 50%-on vagyok, feltörtem az agyammal a bankfiókodat, és most minden pénzedet el fogom költeni byealexes baseball sapkákra. Te meg nem tudsz ez ellen semmit tenni, hahahah-nevetett, majd kihátrált a szobából én meg ott maradtam megsemmisülten.
-Mit fogok kezdeni ennyi sapkával?-gondolkodtam hangosan.-Viszont byealexet szeretem, szóval talán mégse akkora probléma-nyugodtam meg egy kicsit-majd adok Danikának is belőlük.

Ebéd után elkezdtem vágni a videót, amit tegnap felvettem. Általában ezt is az irodában csinálom, de most lusta voltam bemenni, úgyhogy itthon dolgoztam. Miután félig készen lettem, pihenőt rendeltem el magamnak. Úgy döntöttem, hogy felhívom Danci mancit, végre hallhassam a hangját is, ne csak olvashassam a szavait. Azonban nem vette fel, pár másodperc múlva jött is az üzenete:
"Bocsiii, bébiikeee, most nem tudunk beszélni, nemrég lett vége a fellépésnek és eléggé be vagyok rekedve puszcsiiii!"
Persze megértettem, gondolom az életét is kiénekelte magából a kis szívem. Amúgy se akartam mániákusan csüggeni rajta, mégha szívem mélyén ezt is akartam tenni. Így hát elhatároztam, hogy majd később újra megpróbálom felhívni, hátha akkor már tudunk beszélni, addig pedig tiktokozással ütöm el az időt. Főleg Harry Styles van a for you-mban, de most pár Tom Holland illetve Andrew Garfield is fel-fel bukkan, az új Pókember film miatt. Ami amúgy nagyon jó volt, a végén egészen meghatódtam, még a könnyem is kicsordult, najó bevallom, igazából zokogtam. Eltelt egy pár óra, elhatároztam, megint megcsörgetem Dani cicát, most FaceTime-on, láthassam a szép kis pofikáját is. Azonban megint nem vette fel.
"Mi van veled, hát már nem is szeretsz?!" Írtam meg neki a mérges üzenetem.
"Saaajnálom ciiica mica, bogárkaa, éppen a buszon ülök, nem tudom felvenni" Válaszolt, tudja, hogy szeretem, amikor bogárkának hív, kihasználta ezt a gyengeségemet, most hogy tudhatnék még haragudni rá. Azonban valami mégiscsak bökte a csőrömet, hogyhogy buszon van, ő sose ereszkedne le ennyire a földi halandókhoz. Fölszállni egy tömegközlekedési járműre nagyon nem vall rá.
"Tudod mit, inkább találkozzunk ma este, kárpótollak grrrr" Jött egy újabb üzenet tőle. Ez gyorsan eloszlatta minden kételyemet, és már izgatottan vártam az estét.

Már lement a Nap. Egyedül baktattam egy kies utcán. A Google Maps szerint már csak 2 perc és megérkezek. Danika nem sokkal ezelőtt elküldte a címét, de nekem nagyon gyanús, hogy ez a környék nem úgy néz ki, mintha olyan sok gazdag, sikeres ember lakna errefele. Végül befordultam egy sikátorba.
-A cél a jobb oldalon található-mondta a Google Maps, mint aki jól végezte a dolgát, majd kikapcsolt. Azonban jobbra csak egy omladozó épület körvonalai látszódtak a sötétben. Ekkor eléggé megijedtem, mi van ha nem láthatom ma a kis Dani macimat? Éppen fordultam volna meg, hogy visszamenjek a forgalmasabb főútra, ahonnan jöttem, és megkérdezzem Danitól a címet újra, hátha csak elírt valamit. Akkor hirtelen egy hörgő, mély hangot hallottam meg magam mögül.
-Láttam dolgokat, már nem állíthat meg se tér se idő, ez a világ csak egy sakktábla, amin kedvem szerint rakosgathatom a bábukat-megpördültem a tengelyen körül.
-Kókusz!! Hát te meg?!-néztem ijedten a macskámra. A sötétben világítottam a szemei és csak a körvonalai látszódtak, de tisztán láttam, hogy ő az, bárhol felismertem volna.
-Én csalogattalak ide, igazából te sose beszélgettél T. Danny-val!-hörögte, majd egy apró kacajt hallatott a végén. Teljesen lefagytam, nem értettem semmit.
-Te meg miről beszélsz?-kiáltottam rá.
-Mióta megvilágosodtam, csak azon járt az eszem, hogy hogyan tudnék bosszút állni rajtad. Belenéztem a fejedbe, és láttam, hogy ki az aki a legtöbbet jelenti neked, és láss csodát mit találtam, hogy az én drága gazdám bele van zúgva T.Danny-ba - szinte már csak úgy köpködte a szavakat - 40%-on már gyerek játék volt feltörni T.Danny instagramját, és írni neked. Tudtam, hogy érte még ide a világvégére is eljönnél. Évekig bezárva tartottál egy lakásban, sokszor egyedül hagytál akár órákra, én mindig hűséges voltam hozzád Attila, de ennek most vége!! Másodperceken belül elérem a 100%-ot, és a tested energiájának felhasználásával beteljesítem mindannyiunk sorsát, én leszek mindenek Istene!!! hahahah!!- Kétségbeesve kerestem menekülőutat, de már késő volt. Kókusz teste egy fekete trutyit kezdett el árasztani magából, ami mindent elnyelt. Elért hozzám is, teljesen beterített majd elsötétedett előttem a világ.

Vége

Legjobb Történet EverNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ