byealex x szabyest

41 8 3
                                    

-És sikítás!!!-ordítottam a tömegnek. A 11 éves kislányokból álló falkám éhes farkasokat megszégyenítően ordított.
-Akkor jöhet a leghangosabb dalom?-a hangom csak úgy visszhangzott a Tesco folyosóján, ahol a koncertemet tartottam.-Szakadékok közt állok..!-énekeltem. A dal meghozta a várt sikert. Még a színpad melletti biztonsági őrök is felelmelt kézzel ringatózva énekeltek-Elvesztem, ki lesz ki rám talál?-üvöltötte az egész Tesco folyosó a vásárlók legnagyobb örömére.
-Mára ennyi srákok, sziasztok!-búcsúztam el végül, begyűjtöttem a 200 ft-os jegyekből érkező halomnyi pénzt és hazaindultam. Útközben kiraktam egy tiktokot a koncertről, most jött egy értesítés, valaki likeolta. Izgatottan néztem meg, egy bizonyos ember likeját vártam már hetek, sőt szetintem évek óta. A legnagyobb példaképemét, aki apám helyett apám volt. Sajnos csak KatiBTS1034 volt az, csalódottan raktam el a telefonom.
1 hét múlva
Épp egy közönségtalálkozó kellős közepén voltam
-Köszönöm, hogy eljöttetek, mind az 1, 2, 3, 4... 11-en!-mondtam, sajnos ilyen a sztárélet állandóan körbe vagy véve emberekkel, múltkor egy kislány majdnem betörte a kocsim ablakát, halálfélelmem volt. Hirtelen furcsa érzés fogott el, mintha valaki itt lenne, akire már régóta vártam, de elhesegettem az érzést, elbúcsúztam és egy nyilvános wc felé vettem az irányt. Amikor ki akartam nyitni az ajtaját hirtelen hátulról valaki ráámaszkodott az ajtóra.
-Láttam ám a tiktokjaidat-suttogta csábosan a fülembe. Beleborzongtam. Rögtön felismertem a hangjáról.
-Apu?-suttogtam, majd megfordultam így végre szembekerültem vele. Az egyetlen és hamisíthatatlan byealexel.
-Ohh igen, szólíts csak apunak-mondta enyhén rekedtes hangon-már régóta vártam erre a találkozóra szabyest.
-Már bocsánat, de azt szabyesztnek kell mondani-javítottam ki ösztönösen.
-Nem érdekel-nézett a szemembe, majd megcsókolt. Gondolkodás nélkül visszacsókoltam.
-Hát engem kihagytok a buliból?!-hallottam meg egy hangot mellettünk.
-Úristen Té Dániel!-kapkodtam a levegőt, nehezen tudtam csak elrejteni a fangörcsömet. Dániel odalépett mellénk, végigsimított Viszlátalex hátán .
-Hát be se mutatsz a kis játszópajtidnak?- kérdezte szexi mély hangján
-Szabyest Té Dániel. Té Dániel Szabyest.-mondta. Dániel kezet nyújtott nekem, azonban amikor megfogtam hirtelen rántott rajtam egyet és közel húzott magához-Követlek ám OnlyFansen, nehogy azt hidd-dörmögte féfiasan- de élőben még szebb vagy, kérlek dedikáld a homlokom- mondta én meg nem bírtam tovább fangörcsömben elájultam.

Legjobb Történet EverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora