Szilveszter éjjel volt. Éppen a legnagyobb srákokkal csapattam a klubban. Hirtelen betoppant egy csapat tizenéves lány. Tudtam, hogy hamarosan elszabadul a pokol, menekülnöm kell, mert ha itt maradok mindegyikőjük le fog támadni. Viadalokat fognak rendezni értem, vér fog folyni egy közös képért. És igazam is lett.
-Áááá-hallottam meg egy sikolyt nem messze tőlem. Valószínűleg valakinek már elvágták a torkát.
-Byealexx-hörögte az egyik lány, majd lassan felém fordította a tekintetét. Futni kezdtem, egyenesen a férfi mosdó felé. Épp időben vetettem be magam a helységbe, mivel ők nőstények, nem léphetik át a küszöböt. Megkönnyebbülten sóhajtottam fel, viszont mikor megfordultam újból hevesen kezdett dobogni a szívem.
-GuEss WHo'S bAck!!-fordult felém a férfi, aki éppen a piszoárnál végezte a dolgát. Elöször azt hittem, Alleee az, de nem, nem lehet, a hajuk... teljesen más... az idegené nem ocsmány. Aztán rájöttem.
-Chicka, chicka, chicka - folytatta a rapper, akiről mostmár egyértelműen tudtam, hogy eminem az - Slim Shady, im sick of him - fejezte be, majd felhúzta a sliccét és ellépett a piszoártól. Nem mosott kezet, mert ahhoz ő túl menő. Elindult felém.
-Wassapp? - kérdezte. Ohh, olyan hot az akcentusa. Szerencsére megvan az istenfokú nyelvvizsga angolból, így tökéletes kiejtéssel illetve nyelvtannal tudtam válaszolni.
-Háj! Áj em báj alex. Áj em féjmösz. Áj hart jú!!
-Look - nézett rám csábos tekintettel - i'm the real Slim Shady.
-Óemdzsí, áj em szács ö big fen - mondtam, jól artikuláltan, így biztos megérti az én gyönyörű britis akcentusomat. -Áj em apu bájdövéj. For jú icc dzsöszt deddi.
-Grrr daddy - villantott meg felém egy 1000 wattos mosolyt. Majdnem elájultam.
-Hrrr - hallottuk meg mindketten a lányok hörgését a mosdóajtó túloldaláról. Ki kell törnünk. Ha meglátják emci babát akkor biztos őt is le akarják majd vadászni, úgyhogy gyorsan kell cselekedni.
-Help mí - fordultam eminemhez - Dö fíméjlsz ár máj fensz, déj vanna kepcsör mí!
-Aghh, i understand, just don't lose yourself Alex babe!
Megbeszéltük, hogy ő megy előre, védelmez engem az izmaival, majd én utána, utat törünk és kiszabadulunk ebből az átkozott klubból. Elkezdődött az akció.
-Gúd lák béjb - csókoltam meg Emcsikét.
- I loved you - mondta nekem könnyes szemekkel.
- Ááááá - nyitotta ki Emi az ajtót. A lányok egy pillanatra lefagytak eminem látványától. Ezt használtuk ki. Innentől minden lassított felvételbe történt. Futni kezdtünk. De egyszer csak eminemet lerántották a földre. Elkapták.
- Neeeeeee - kiáltottam.
- You only get one shot, do not miss your chance to blow! - kiáltotta még utánam. Utána már beterítették a rajongók, mindenki közös képet akart vele, tollakat dobáltak neki, amivel aláírhatja a homlokukat. És akkor éjfélt ütött az óra. Az égen tűzijátékok dörrentek, az emberek kiabáltak, én meg csak futottam. Az életemért...
YOU ARE READING
Legjobb Történet Ever
FanfictionMinden, ami jó 🤙 🥇 #1 wattpad történet Kr.e. 2021. 10. 13.- Kr.u. 3000. 05. 12 #1 Larry Stylinson Kr.e. 2021. 10. 13.-Kr.u. 3000. 05. 12 #1 Marvel ff Kr.e. 2021. 10. 13.- K.u. 3000. 05. 12 #1 Byealex Kr.e. 637825. 11. 06 - Kr.u. 728337. 01. 02 #1...