Miután Michie lekerült a ninják trónjáról, és a Nagymenő vette át a helyét, egyszerűen kilépett a gárdából, főleg hogy az általa leesküdtetett Matisfalvi Bíbor is a nyomába szegült a hierarhia létrán. Ez már több volt a soknál Michienek és útnak is indult szerencsét próbálni. Nem tudta merre s tova jár, csak a hatalomvágy éltette, és ugye a hatalomvágy kell az élethez, így Michie elég életképes fazon volt. Már az óperencián is túl járt mikor betévett egy csuda jó borbélyhoz aki menőként reklámozta magát, és hát le is vágatta a ninja haját nem ninjára, változni kell a korral. Volt is erre egy halál menő idézete: "Ha már nem vagy Ninja je is néz ki úgy, inkább tégy úgy mint egy nem ninja" ezt magátol Kriska Ádámtóm a híres fizikustól idézte, aki ugye megalkodta Miklós első törvényét is ami menőbb nevén a szerelem x fizika törvénye. Elég kúl fickó volt vala ez a Kriska, de most a jelennel foglalkozunk, ahol Micheal épp kisétált új sérójával a fodrásztól és ekkor meghallott két halandót diskurálni. Oda lépett melléjük mire a lányok csak rápillantottak csábító izmaira, amik kidudorodtak a kacér izomtrikóján, és csak vihogva néztek a rájuk szokás szerint csábosan néző Michiere.
-Vát ö hell ár jú tolking öbáut?-kérdezte Michie a világrengetően sexy akcentusával.
-omm haha....-néztek össze feszengve leányok.
-Elinvitálhatlak titeket a matematika világába?-nyújtotta kezét Micheal, mire a szőke megfogta Michie megberántotta őt a saját világába.-Hol vagyunk??-sikongatott a lány.
-Ott ahol a madár se jár...-felelte sejtelmesen az exninja.
-Ahhh jú ár szó amazing!!!-ölelte át hirtelen felindulásból a nőnemű, és Michie belészeretett ott helyben.
-End jú ár só patinet!!-karolta át Michie minek következtében Michie ajkai újból hevesen jártak a benne lévő igen mozgékony és fejlett, mivel hogy emlős, nyelvével együtt...haha michie nagyon kis penge gyerek volt. Ekkor viszont egy vadkan keregedett felül az eseményeken, Micheal harciasan kiállt az épp táncoló, és boldog, és Michiebe szerelmes állattal szemben, aki a légynek se tudott volna ártani, de ugye Michie a világmindenség így megölte ott helyben. A leányka sikongatott mint egy buta.
-Ez nem Toldys szint!-dorgálta meg michie, bár a csajnak halvány lila gőze (btw a madarak légzsókjainak gőztároló szerepe lehetővé teszi a kettős légzést) sem volt hogy mi az a toldy de ja.
-Miért ölted meg??-sírta.
-Mert.
-Mert?
-Mert.
-Mert??
-Disznókat lehet ölni!
-Mert?
-Mert.
-Mert??
-Mert a családjának nem fog hiányozni, és nekünk meg jó!!
-Nekünk ez jó?-bőgte a lány a halott disznó felett tornyosulva.
-Ja. *Lány gondolata: Ahhh de menő!!*
Ekkor a halott disznó helyén egy ismerős arc jelent meg. Michie arca elkomorult, a Nagymenő állt ott. Ki nem állhatta azt a fazont, a kockás ingjétől meg úgy kirázta a hideg...brrr.
-Mit keresel itt?-kérdezte akár Nagy D egy képzeletbeli kígyója.
-Jöttem, mert úgygondoltam.-emelte fel a fejét nagyképűen.
-Menj el.-mondta komolyan bár igen kacéran Michie.
-Mert?
-Mert.
-Nem vagy ninja, nincs jogod erre már.-mondta sátáni kacajjal, mint aki tudta hogy győzött, a nagymenő.
-Neee!!! Enélkül meghalok!
-Csak egy dologgal fizethetsz Micheal.-felelte alkura készen, mint aki végig erre várt, a Nagymenő.
-Mond azonnal!
-Ha lemondassz a gyűrűidről és a nyakláncodról!
-Minek az neked?
-Anélkül nem lehetek a legnagyobb alfahím a földkerekségben. -dörzsölte össze a nagymenő a mancsait.
-Soha!
-Akkor végleg megfosztalak hatalmadtól, és bölcsességedtől!-üvöltött a nagymenő.
-Nem a ninjáké az eszem, nem tudod elvenni. Hahah.-nevetett nyertes vigyorral Michie.
-Dehogynem! Mi lesz Michealel az agya nélkül, így is szeretne fogják?-nevetett önfeledten a ninja. Michie gondolatai erről cikáztak, és eszébe jutott higy azért valamije marad. Az izmai! Megcsókolta a bicepszét, ezzel megadva a végső győzelmét a riválisának, aki ekkor megszabadította őt a két ősmasszívumától. Ekkor mielőtt Michie megszólalhatott volna a Nagymenő eltűnt, és Michie egyetlen erőforrása már csak az ékszerei voltak. A szőke lányt is magával vitte a nagymenő. A fene egye meg!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Legjobb Történet Ever
FanficMinden, ami jó 🤙 🥇 #1 wattpad történet Kr.e. 2021. 10. 13.- Kr.u. 3000. 05. 12 #1 Larry Stylinson Kr.e. 2021. 10. 13.-Kr.u. 3000. 05. 12 #1 Marvel ff Kr.e. 2021. 10. 13.- K.u. 3000. 05. 12 #1 Byealex Kr.e. 637825. 11. 06 - Kr.u. 728337. 01. 02 #1...