oh jeee

110 11 2
                                    

-Steve, steve! Mi ez?
-Mi, hol? Nem látok semmi különöset
-Ott, az a vörös kupac, mintha emberek lennének!
-Hol? Az ablakban smároló melegek alatt?
-Igen pont ott!
- Gyere gyorsan Bucky, ha tényleg emberek, akkor lehet, hogy segítségre van szükségük!
Majd a két hang gazdája odarohant a három kupachoz.
-Ezek tényleg emberek, szerinted még életben vannak?
-Nem tudom Steve, úgy látom, hogy ennek kifolyt az agya, és ez is elég halottnak tűnik, ez a harmadik pedig olyan lényegtelen, hogy szerintem ne hívjunk hozzá mentőt.-mondta a Bucky névre hallgató személy, miközben kitapintotta a fickók pulzusát, ezt szigorúan a jobb kezével csinálta, mivel a bal fémből volt, a fémmel pedig, mint jól tudjuk, nehéz kitapintani valaki pulzisát. Egyszer egy bölcs indián még egy közmondást is alkozott erről, miszerint "Nehéz, mint fémkarral pulzust mérni".
-Akkor szerintem hagyjuk itt őket-szólalt meg a másik is.-A hullaszállító csütörtökönként jár erre, ma pedig szerda van, már nem kell sokat várni rá.-azzal továbbindultak-Amúgy szerinted kik voltak azok?-kérdezte a fémkarú
-Szerintem maffiózók-válaszolta Steve, aki valamiért egy iszonyatosan bevágó nadrágot hordott.
-Végülis logikus-hagyta rá Bucky. Majd sétáltak tovább, már azt hitték, hogy nem fog semmi történni, és egy unalmas napjuk lesz csak megörökítve ebben a könyvben, mikor hirtelen egy űrhajó szállt le előttük. - Há' ezt figyeld haver. Itt egy kib*szott űrhajó-kiáltott fel boldogan Steve.

Legjobb Történet EverDonde viven las historias. Descúbrelo ahora