jihaaa

276 11 3
                                    

-Harry, harry!-hallatszódott egy éles kiáltás az emeletről-Harry gyere már!-a hang gazdája pedig nem volt más, mint Louis Tomlinson. -Valószínűleg maffiózók támadtak rá-gondolta Harry-ez lehet az egyetlen magyarázat arra, hogy kiabál. Azzal Harry felszaladt a lépcsőn megmenteni barátját... khmm khmm... barátját. Amint belépett Louis szobájába érdekes látvány tárult a szeme elé. Sejtése beigalozódott 3 maffiózó fogta le éppen Louis-t. Egyiknek egy kés volt a kezében, a másik Louis-t tartotta fogva, a harmadik létezése pedig teljesen lényegtelen, tehát nem pazarlok rá szavakat. Harry egy ninja ügyességével bukfencezett oda a Louis-t fogva tartó elé, majd miután felegyenesedett, megszólalt-Engedd el a barátomat!-a barátom szónál enyhén elvörösödött, de ez a harmadik maffiózón kívül senkinek nem tűnt föl, ő pedig amúgy sem számít. A fickók nem engedelmeskedtek, csak a képébe röhögtek. -Mégis miért engednénk el?
Kell a váltság díj-ordítozták. Harry ekkor belátta, hogy nincs más megoldás, a végső fegyveréhez kell fordulnia, kinyitotta a száját és a tőle telhető legmagasabb hangon énekelni kezdte - It's got to be youuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, oh it' got to be youuuuuuuuuu!- a terv bevált, a maffiózók a fülükhöz kaptak, ezzel elejtve a kést, elengedve a Louis-t, és talán a harmadiknak is kiesett valami a kezéből, de az nem érdekel senkit. -Ne, ne, ez egy énekes-kiabálták- meneküljünk, ez egy énekes-
-Bizony és egy fiúbanda tagja is vagyok-tette hozzá Harry, ezzel megadva a kegyelemdöfést -Úristen csak azt nee! Futás!-azzal mind a három maffiózó kiugrott az ablakon, sajnos mivel az emeleten voltak a becsapódáskor szörnyethaltak, lehet, hogy a harmadik nem, de ő annyira nem érdekelt senkit, hogy nem hívtak hozzá mentőt -Harry olyan hálás vagyok, megmentetted az eletemet-hálalkodott Louis. -Semmiség drága barátom-válaszolt, azonaban a barátom szóra mindketten leszegték a fejüket, majd újból egymás szemébe néztek. Arcuk egyre közelebb került, majd szájuk végleg összeért és nyelveik heves táncot jártak.

Legjobb Történet EverTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang