Toporogva vártam ezt a napot. Ének tanárként óriási Xfaktor rajongó vagyok, és hát ma a társammal fel fogunk lépni, mivel jelentkeztünk a válogatóra, nem kérdés, hogy 4 igennel tovább fogunk jutni, de maradjunk a szokásoknál.
Alexel a stúdió előtt taliztunk, nagyon apus volt ma is, eléggé irigylem. Na de én egy csuda szép zöld ingben voltam, és rettentően izgultam. A blahán megálltam a starbucksban mert nagyon hot az egyik kiszolgáló nő. Ittam egy jó kis káfít, majd tovább utaztam.
Végre oda értem, és Alex a nyakamba ugrott.
-Fhú hallod k***va jól nézel ki!-szaladt ki a száján két ölelés között. Imádom a spanom, nagy arc az öreg. Nevetve beletúrtam arany tincseimbe, és besétáltunk az RTL be. Rengeteg emberke volt ott, és ez eléggé feszéjezte a levegőt szerintem. A bejelentkező pulthoz léptünk és bejelentleztünk. Mi vagyunk a 10. Versenyzők a mai napon...so exciting!! Elkezdtek beszivárogni a nevezők a színpadra és mi meg türelmetlenül ácsorogtunk. Az idei showban nagyon menő vltoztatások lettek. A mentori székekben NagyD és Piklós celebek is ülnek. Óriási rajongójuk vagyok, Alexal egyetemben. Haha ez azért funny mert Alex buta és nem jart egyetemre. Haha. Végre mi következtünk, és kissé feszengve de annál nagyobb boldogsággal a szívünkben mentünk ki a színpadra.-Sziasztok! Hogy hívnak titeket?-nézett ránk Nagy D mosolyogva nekem meg ott helyben fangörcsöm lett.
-Aaaaaa óriási rajongóitok vagyunk!!-sikítottam, majd Alex egy ugrással leugrott a színpadról és Nagy D nyakában kötött ki.
-Imádlak, imádlak!!-szorította a meglepődött rapper nyakát, aki el szerencsétlünk ácsorgott a körülötte ugráló Alex láttán. Én csak bénán álltam a színpadon, aztán Alex is feljött.
-Uhh hát ez kemény volt.-húzta össze a szemöldökét Gáspár Győző.
-Elnézést.-sütöttem le a szemem.
-Semmi baj, nagyon szimpik vagytok! Bemutatkoztok?-mosolygott Puskás is. Waoo ez megtisztelő gondoltam.
-Mi vagyunk a ByeAlitila, én vagyok Attila, ő meg Alex.
-Milyen dallal készültetek?-kérdezte Piklós, aki eközben úgy befeszített, hogy szegény Alex majdhogynem elájult. láványtól.
-Saját dallal jöttünk, a címe Zord Korsz.
-Elég izgalmas, kérlek kezdjétek.-mosolygott ránk álom szép ajkaival Nagy D. Alexre néztem, majd a mikrofonom megfogva elkezdtem énekelni.
-A nap fény feelé néz, mikor az égre felragyoog, de soha se várd a holnapoot, mert hiába izeen a Zoord haaláál. -ekkor becsatlakozott Alex: Májköl Korsz, Májköl Májköl Korsz, jól áll rajtad bébi, sexy lesssssssz sétálunk a parkban....májköl korsz...-önfeledten énekeltünk, én a keleties dalom ő meg a menő Májköl Korsz részét. Amikor befejeztük, a közönség állva tapsolt, úgy szintén a mentorok is.
-Az Xfaktor ezért van! Miattatok!-mondta könnyes szemmel Peti, mire a legkacérabb vigyorommal jutalmaztam.
-Csodálatos volt, mintha angyalok éneke lenne!! -dícsert tovább minket a rapper is. Waoo....
-Bennetek aztán meg van az X!!!-üvöltötte a szinpadra ekkor feljövő, műsor vezető Laci. Kék orcája csupa pír volt s miattunk!!
-Nincs értelme folytatni!!!-folytatta nem tom mivel Piklós.
-Az idei Xfaktor első helyezettje a ByeAlitila!!!!-kiáltotta együtt a mentor garnitúra. Én meghatottan álltam a szinpadon, bár tudtam, hogy ez lesz, es ekkor maga Bili Ájlis ányújtotta a trófeánkat. Nyertünkkkk!!!!
-Apu.-ráztam meg Alex kezét büszkén.
KAMU SEDANG MEMBACA
Legjobb Történet Ever
Fiksi PenggemarMinden, ami jó 🤙 🥇 #1 wattpad történet Kr.e. 2021. 10. 13.- Kr.u. 3000. 05. 12 #1 Larry Stylinson Kr.e. 2021. 10. 13.-Kr.u. 3000. 05. 12 #1 Marvel ff Kr.e. 2021. 10. 13.- K.u. 3000. 05. 12 #1 Byealex Kr.e. 637825. 11. 06 - Kr.u. 728337. 01. 02 #1...