2. Hei, Mä voin maksaa

343 10 0
                                    

Lähdettyäni kahvilalle olin vähän myöhässä aikataulusta. "Toivottavasti Veera ei ole joutunut odottamaan minua kovin kauaa" mietin mielessäni. Saavuttua kahvilalle, näen Veeran istumassa ikkunan vieressä olevassa pöydässä, joten päätän istua hänen seuraansa. "Moikka" Veera sanoo. "Moi :)" minä vastaan. Olimme jutelleet vähän kaiken laista, kunnes päätän mennä tilaamaan toisen kahvin sille päivälle. Menen jonoon ja odotan omaa vuoroani. Ulko-ovi takanani aukeaa, mutta en kiinnitä siihen sen enempää huomiota. Päästyäni kassalle sanon tilaukseni. "Moi, mä otan yhden caramel ice laten" "selvä. Tuleeko muuta?" Myyjä kysyy. "Ei muuta kiitos" vastaan. "Selvä se olisi sitten 4,50€" aloin kaivaa korttia taskustani ja laitettuani sen kortinlukijan päälle kone piippasi oudosti. "Tämä näyttää että sinun tililläsi ei olisi tarpeeksi rahaa" myyjä sanoo minulle. "Ai, no-" ehdin sanoa kunnes takanani oleva mies tarjoutuu ostamaan kahvin minulle. "Anna mä maksan" kuuluu takaatani tuttu ääni" käännyn ja nään tuon ihanan pörröpäisen ja sinisilmäisen ihmisen. Se oli vi**u Olli matela. Olli maksaa kahvini minulle ja tottakai kiitän häntä. "Saisinksmä vielä yhteiskuvan" kysyn vähän ujosti häneltä. "Tottakai" Olli sanoo, samalla katsoen minua silmiin. Otamme kuvan ja olen lähdössä takaisin Veeran luo kunnes.. "Hei oota vähän!" Olli sanoo takaatani. "Tossa vielä mun puhelin numero jos haluisit ottaa joskus yhteyttä :)" Olli sanoo. "Aa juu kiitos" vastaan ja lähden sitten Veeran luo takaisin pöydän ääreen juttelemaan.

•Dark love•Where stories live. Discover now