15. Takka tuli ja jäiset ikkunat

148 11 2
                                    

•OLLIN POV•
Olimme lähteneet y/n kanssa asunnolleni, sillä yöstä oli tulossa kylmä. Päästyämme luokseni, y/n käveli sohvalle ja laittoi viltin päälleen. Kiiruhdin takan luo ja sytytin sen. Asunnossani oli hiljaista. Emme olleet puhuneet siitä, mitä tänään aikaisemmin tapahtui. En ollut varma oliko se hyvä vai huono asia. Minä ainakin pidin siitä. Puut sihisivät takassa, samalla kun istuimme y/n kanssa sohvalla katsoen netflixiä. "Olli, mä oon vähä miettiny sitä mitä tänään tapahtu" kuulin tuon äänen vierestäni. "Aijaa, no mitä sä ajattelet?" Vastasin hänelle. "Mä en tiiä oikeen miten mä tän sanoisin, mutta mä tykkään susta ihan vitusti.." Olin hiljaa vähän aikaa, kunnes suuni kykeni taas puhumaan. "Mäki tykkään susta" katseemme kohtasivat taas jälleen. Se tuntui ihanalta. "Mitä sä ajattelet" y/n kysyi minulta. "Y/n, haluisiksä olla mun tyttöystävä" y/n silmissä kimalsi vain takkatulen tuli ja lämpö. Nuo silmät eivät siirtyneet katseestani, vaikka kuinka katsoin häntä. "Tottakai mä haluan" hän vastasi minulle. Halasimme, ja kääriydyimme saman viltin alle lämpimään. Vain me kaksi.

•Y/N POV•
Ilta oli pitkä mutta ihana. Makasin Ollin vieressä, samalla kun tämä piti minusta kiinni. Mietin vain miten onnellinen vihdoin olen. Olin onnistunut unohtamaan kaikki ikävät asiat, sillä Ollin seurassa kaikki tuntui niin hyvältä. Olin jopa unohtanut asian, minkä takia elämäni on ollut yhtä helvettiä viimeiset 2 vuotta. Sitten mieleeni painautui kaikki paha, mitkä olin juuri unohtanut. Tunsin miten kyyneleet alkoivat virrata poskiani pitkin paidalleni. Nousin ylös sohvalta, ja kiiruhdin vessaan. Lukitsin oven, ja nojasin lavuaariin, sillä en pysynyt muuten pystyssä. Menin lattialle istumaan, ja aloin kaivamaan kalenteria housujeni taskusta. 18 päivä 18 päivä hoin mielessäni. Silmäni osuivat sen hetkiseen päivään. Tammikuun 26. Ei vittu. Sitten kuulin kun Olli koputti vessan oveen. "Y/n, kaikki hyvin?" Kuulin hänen sanovan oven toiselta puolelta. "J-joo on" vastasin ja avasin vessan oven. "Ooksä kunnossa?" Hän kysyi. "Joo oon" sanoin. "Varmasti?" "Joo joo älä jankuta!" Korotin ääntäni ja tajusin heti että olin tehnyt virheen. Ollin ilme alkoi haalistua. Hän lähti sanomatta mitään takaisin olohuoneeseen. Halusin vain olla yksin, ilman että kukaan häiritsee.

•Dark love•Where stories live. Discover now