5. Pelkkiä ystäviä?

304 9 0
                                    

•OLLIN POV•
Matkalla kohti asuntoani y/n katsoi ikkunasta maisemia lähes koko matkan ajan. Lumimyrsky vain yltyi ja yltyi illan edetessä. "Paljonkohan tota lunta oikein tulee?" y/n sanoi minulle. "Varmaan aika paljon" vastasin hänelle. Laitoin radion päälle ja sieltä alkoi soimaan tuttu kappale "Just the two of us, and no one else" päästyämme kodilleni, y/n lähtee tutkiskelemaan taloa. "Wow" kuulen tuon lempeän äänen sanovan olohuoneessa. "Mistä lähtien Helsingissä on ollu näin nättejä asuntoja" y/n kysyy minulta vähän naurahtaen. "Haha, varmaan tästä lähtien" vastaan hänelle hymyillen. Oli mennyt noin tunti, kun y/n ja minä istumme sohvalla. "Voisinks mä käydä nopeesti suihkussa?" hän kysyy. "Joo tottakai" vastaan hänelle. Kun hän oli lähtenyt suihkuun, päässäni pyöri paljon asioita. "Mulla oli y/n kanssa tänään niin hauskaa" mietin mielessäni. Ajattelin yllättää y/n tekemällä meille iltapalaa koska kello oli jo aika paljon. Kattasin pöydän ja toin iltapala ainekset pöydälle. "Toivottavasti y/n tykkää tästä" menin sohvalle odottamaan että tuo kaunis olento tulisi suihkusta pois. Y/n:nan tultua suihkusta hän otti vaatteet ja lähti makuuhuoneeseen pukemaan. Menin odottamaan häntä oven eteen ja kun y/n tuli huoneesta menin hänen taakseen ja laitoin kädet hänen silmiensä eteen. "Mitä ihmettä Olli" y/n sanoi hihittäen pienesti edessäni. "Kohta näet" sanoin hänelle. Johdatin hänet pöydän eteen ja otin kädet pois silmiensä edestä. "Eikä Olli" y/n sanoi. "Ajattelin että sulla saattais olla vähän nälkä" "osaat näköjään lukea ajatuksia :D" hän sanoi. "Näköjään" vastasin.

•Y/N POV•
Syönnin jälkeen menimme molemmat sohvalle istumaan ja katsomaan elokuvaa. Kello oli tässä vaiheessa jo yli 23:00 ja minua alkoi väsyttämään. "Pitäiskö mennä kohta nukkumaan" sanoin Ollille maatessani sohvalla. "Juuh mennään vaan" tuo vastasi minulle. "Mä käyn hakemassa sulle patjan varastosta, ni oota vaan täällä" "Okei" vastasin. Oli mennyt 10 minuuttia ja Ollia ei näkynyt. Yhtäkkiä ulko-ovi aukeaa. "Mä en löytänyt sitä patjaa. Joku oli taas lainannut sitä" Olli sanoi minulle. "Okei, missä mä sit nukun?" Kysyin. "Jos sua ei haittaa niin voit tulla mun viereen nukkumaan ku mulla on parisänky" Hän vastasi. "Juu ei haittaa" lähdimme makuuhuoneeseen päin ja kävimme nukkumaan. Päässäni pyöri vain Olli. Ei mikään muu.

•OLLIN POV•
Käytyämme nukkumaan, päässäni pyöri vain y/n. Tämä päivä oli vain vahvistanut tunteitani häntä kohtaan. Hänen kanssaan on niin mukavaa ja rentoa. Ei tarvitse koko ajan olla tekemässä jotain, vaan voimme olla rennosti ja nauttia. Jossain kohtaa käännyin niin, että näin y/n:nan. Tuon kauniit ruskeat hiukset olivat osittain tyynyni päällä, mutta se ei minua haitannut. Uskaltaisinkohan mä sanoa mun tunteista y/n:alle" mietin. "Tunteekohan y/n samoin kun mä, vai luuleeko se että ollaan pelkkiä ystäviä. Mä en tiiä mitä mun pitäis tehdä. Nukahdin omiin ajatuksiini tuon ihanan mutta rankan päivän jälkeen.

•Dark love•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora