20. Ohukaisia ja vaikeita päätöksiä

63 5 0
                                    

•Y/N POV•
Oli varhainen aamu, kun heräsin koirien haukuntaan mikä tuli ulkoota. Aurinko paistoi pienesti sälekaihtimien välistä, ja nenääni leijaili herkullinen aamupalan tuoksu. "Olli! Ootko tehny meille aam-" huusin keittiöön, missä vanhempani tekivät innoissaan ruokaa. "Ai niin.. paska, eihän Olli täällä ole" sanoin itselleni unenpöpperössä. Otin puhelimen käteeni, ja aloin selaamaan tärkeimpiä asioitani lävitse. Silmäni kuitenkin pysähtyivät kun huomasin tulleen viestin Ollilta.

käyttäjä Rakas❤️ lähetti viestin.
-meidän pitää puhua. Tuu kotiin ja jutellaan. Ei tää voi mennä näin..
klo: 3:46

Ensimmäinen ajatukseni viestin luettuani, oli nimen vaihtaminen pelkäksi Olliksi. Yritin vakuuttaa itselleni että tämä olisi paras vaihtoehto meidän molempien kannalta, mutta tiedän jo nyt ettei Olli tule pitämään tästä. "Tarvitsen aikaa asioiden läpi käymiseen" hoin pääni sisällä, kunnes ovi vieressäni aukesi. "Huomenta y/n! Tule syömään, paistoin ohukaisia, ja pöydässä on uuni tuoretta leipää jos sulle vaan maistuu" äiti puhui vieressäni. "Joo mä tuun ihan kohta! Kiitos." Äitini lähdettyä huoneesta, päätin vastata lyhyesti Ollin viestiin.

Viesti käyttäjälle Olli
-tavataan puistokylän kahvilassa tänään klo 16.00 ole ajoissa.

Viestin lähetettyäni, puin kollarini jalkaan, ja laitoin topin päälle. Tämän tehtyäni lähdin kohti keittiötä missä vanhempani olivat jo valmiina pöydän ääressä syömässä.

•OLLIN POV•
"Ai saatana!" Oli ensimmäinen asia mitä suustani pääsi tuona aamuna. Olotilani oli tuolla hetkellä samanlainen kun olisin valmistautumassa kuolemaan. Ehkä olin, ehkä en. Mistä sen voi tietää. "Y/n!" Huusin makuuhuoneesta, mutta vastausta ei kuulunut. "Ai niin.." aloitin, mutta en jatkanut lauseitani loppuun, koska mieleeni alkoi pikku hiljaa palailemaan mitä eilen oli tapahtunut. "Vitun Olli saatana! Miks sun piti mennä huutaa sille ku se ois tarvinnu sun apua.. vitun luuseri oikeesti!" Huusin itselleni pimeässä makkarissa. Otin puhelimeni yöpöydältä, ja katsoin olisiko häneltä tullut viestiä. Yllätyin koska y/n oli laittanut sittenkin viestiä! Avasin sen, ja siinä luki:

Käyttäjä Muru❤️ lähetti viestin
-tavataan puistokylän kahvilassa tänään klo 16.00 ole ajoissa.

Olin yöllä laittanut hänelle viestiä, että meidän pitäisi puhua asiat selväksi. En vieläkään hyväksynyt sitä, että meidän juttu olisi tauolla. Tiedän sisimmissäni, että hän tarvitsee minua nyt enemmän kuin koskaan, enkä ollut valmis luopumaan hänestä, vaikka mikä olisi. Nousin sängystä ylös, ja kävelin kohti kylppäriä. Avasin hanan, ja viileä vesi valui vartaloani pitkin kohti lattiakaivoa. Pääni täytti taas vain ankeat ajatukset minun ja y/n jutusta. En halunnut toisaalta miettiä koko asiaa tai ihmistä, mutta sitten toisaalta halusin. Toivottavasti tänään tapaamisemme menee hyvin. Aijon tehdä kaikkeni, että saisin hänen mielensä muuttumaan. Rakastan häntä enemmän kuin ketään muuta, enkä halua että hän loukkaantuu tai satuttaa itseään yhtään enempää. Odotin vain klo 16.00. jalat tärisivät, mutta en antanut sen häiritä. Istuin sohvalla, ja katselin ikkunasta luonnon kauniita maisemia, ja odotin vain kellon viisarien siirtymistä eteenpäin tuossa loputtomassa kierteessä.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 08, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

•Dark love•Where stories live. Discover now