17. Aamun hassuttelua

137 10 1
                                    

•Y/N POV•
Olin nukahtanut sängylle, mentyäni siihen eilen illalla. Aloin miettiä, mitä eilen oli tapahtunut, kunnes muistin mitä sanoin Ollille, ei niin kivaan äänen sävyyn. Kadun kaikkea mitä olin hänelle sanonut, Mietin mielessäni. Olli oli auttanut minua todella monessa eri asiassa, ja mä kiitän häntä tiuskimalla hänelle päin naamaa. Tämä ei tunnu oikealta. Nousin peiton alta pois, ja kävelin kohti makuuhuoneen ovea. Päälläni oli vain iso musta T-paita, minkä Olli oli minulle lainannut. Minulla oli myös valkoiset pörrösukat jalassani.

•OLLIN POV•
Makasin sohvalla unenpöpperössä, kunnes huomasin että joku istuu vieressäni ja silittää hiuksiani. Se oli y/n. Mietin, halusinko tietää mitä hän aikoo minulle kertoa, vai pitäisikö pelätä kuolemaa, jos hän sanoo jättävänsä minut. En halunnut edes miettiä tuollaista vaihtoehtoa. Katsoin y/n unisilla silmillä, ja ihailin häntä. Hän oli kaunis, jo näin heti aamusta. "Olli.. mä oon ihan helvetin pahoillani mitä mä eilen sulle sanoin. Mä en tiedä mikä muhun meni." Y/n sanoi minulle samalla pidätellen pientä itkua hänen sisällään. Katsoin tuota pikkuista ihmettä edessäni, ja mietin vain kuinka söpö y/n oli kun hän oli huolissaan. "Saanko mä anteeksi.." y/n sanoi ja katsoi minua surullisen näköisenä. "Tottakai muru. Mä tiiän et meil kaikilla on huonoja päiviä, ja jos sulla on ikinä mitään kerrottavaa, ni muista et sä voit aina kertoa mulle." Sanoin hänelle. Y/n ilme kirkastui, ja hänen suupielille nousi pieni hymy. Hän hyppäsi syliini ja halasi minua. Halasin häntä tiukasti takaisin. Onneksi kaikki oli taas hyvin.

•Y/N POV•
Olimme maanneet Ollin kanssa koko aamun vain sohvalla, ja jutelleet sitä sun tätä. Kello oli tuossa vaiheessa jo 11:36. "Pitäiskö tehä jotain aamupalaa?" Kysyin Ollilta samalla kun tuo oli painanut päänsä takaisin tyynyyn merkiksi että haluaisi vielä nukkua. "Huhuu. Unikeko. Vastaa." Sanoin Ollille ja hyppäsin hänen päälleen sohvalle. Olli säpsähti, ja kääntyi sitten kasvot vasten minun kasvoja. Katsoimme toisiamme. Ollin vihreät silmät heijastuivat auringon valossa ihankuin timantit. Hän oli upein mies ketä olin ikinä tavannut. Juttelin hänelle jotain, kunnes tunsin huulet vasten hänen huuliaan. Hän otti minua leuasta kiinni ja suuteli. Se kesti jonkin aikaa, vaikka tuntui että se ei olisi loppunut ikinä. Ollin kanssa oli niin helppoa ja rentoa. En pystyisi elämään ilman häntä. Hän oli täydellinen, mutta saisinko viettää koko loppu elämäni hänen kanssaan, vai tulisiko aika liian nopeasti, milloin minun pitäisi päästää irti. Toivon ettei se aika koittaisi vielä moneen vuoteen.

•Dark love•Where stories live. Discover now