11. Viinin ja kyynelien tuoksua

212 11 0
                                    

•OLLIN POV•
Olin ollut koko päivän vain y/n huoneessa hänen kanssaan. Tuon kauniit kasvot korostuivat sairaalan valkoisista lakanoista ja peitoista. Vaikka hän ei kuullut minua, olin varma että hän tunsi läsnäoloni edes jollain tavalla. Kello oli 20:00 kunnes hoitaja käveli sisään huoneeseen. "Vierailu aika on nyt päättynyt, teidän pitää poistua" hän sanoi minulle. "Selvä" sanoin ja lähdin kävelemään noita käytäviä pitkin takaisin autolleni. Matkalla kohti asuntoani, mielessä pyöri vain y/n. En voinut olla miettimättä häntä. Olin niin rakastunut tuohon ihmiseen, ja nyt hän on niin lähellä mutta niin kaukana minusta, etten tiedä mitä pitäisi tehdä. Kun olin saanut autoni parkkiin, lähdin sisälle päin. Päästyäni ovesta sisään, riisuin takkini ja kenkäni ja lähdin kävelemään kohti keittiötä. Otin kaapista lasin ja viinipullon. Ajattelin nauttia tästä illasta edes jollain tasolla, vaikka hän ei ollutkaan seuranani tänä iltana. Istuin keittiönpöydän ääreen ja kaadoin viinin lasiin. Katselin ikkunasta ulos jään sinistä tähti taivasta, kunnes silmäni osuivat pullon tekstiin. Se oli samaa viiniä mitä olimme juoneet ensimmäisen kerran kun tapasin y/n. En ikinä unohda sitä päivää. Silloin olin varma että elämäni traagisuus ja kärsimys loppuisivat, mutta ei loppunut. Tuo sateinen ja myrskyinen ilta ei unohtunut mielestäni vaikka kuinka yritin. Y/n uhrasi henkeni minun takiani. Olin aivan hiljaa, samalla kun tunsin miten kyyneleet virtasivat poskiani pitkin samalla tippuen varovasti pöydälle. Kun olin saanut viinin juotua, menin vain sänkyyn makaamaan. Mietin vain miten hän voi tällä hetkellä. Pieni prinsessani.

•Dark love•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora