•OLLIN POV•
Oli aamu. Kello oli 9:36. Olin näköjään tullut studiolle nukkumaan. En halunnut mennä kotiin, ja tiedätte kyllä että miksi. Toisaalta en miettinyt mitään. Syy siihen oli joko se, että olin herännyt näin aikaisin, tai sitten se että sisimmissäni mietin miten y/n menee. En olisi saanut raivota hänelle. Tämä on varmasti ihan tarpeeksi vaikeaa hänellekin. Lähden tänään katsomaan miten hän voi. Joka tapauksessa en voisi elää ilman häntä. Hän on pieni enkelini.•Y/N POV•
Heräsin vieraasta huoneesta, kunnes muistin missä olin. Olin lähtenyt illalla veljeni kyydillä vanhempieni luo, koska en vain pystynyt olla yksin Ollin luona. Mitenköhän hänellä menee. En voinut miettiä mitään muuta kuin sitä, miten hän huusi minulle eilen ja lähti sitten ovet paukkuen pois asunnostaan. Se oli kamalaa. Olin miettinyt myös yhtä vaihtoehtoa mikä olisi hyväksi meille molemmille juuri tällä hetkellä. Nimittäin tauon pitäminen suhteestamme.•OLLIN POV•
Ajoin auton parkkiin, ja lähdin kohti rappukäytävää. Kävelin likaiset portaat ylös, ja kaivoin avaimet taskustani. Päästyäni kotiin huokaisin helpotuksesta. "Y/n" huusin. Mitään ei kuitenkaan kuulunut. Olin ihmeissäni. Otin kengät pois jaloistani, laitoin takin naulakkoon ja lähdin syvemmälle talooni. Katsottuani ympärille, huomasin että y/n tavaroita ei näkynyt missään. "Mitä ihmettä" mietin yksin. Huomasin keittiön pöydällä lapun. Otin sen käteeni, ja aloin lukemaan sitä.Moi Olli. Mä en voi olla miettimättä sitä, mitä sä sanoit mulle tänään illalla. Mä en vaan voi. Mä tiedän että mun ois pitänyt kertoa siitä.. tiedät kyllä mistä, mutta mä en vaan pystynyt. Suoraan sanottuna, mua pelottaa. Enkä usko että voisin enää salata tätä sulta. Sun ei tarvitse olla huolissaan musta, mä pärjään kyllä. Siks mä lähin mun vanhemmille vähäks aikaa tuulettamaan mun ajatuksia. Sori että sä saat kuulla tästä näin. Mä en halunnut laittaa viestiä koska ajattelin että haluut olla rauhassa. Muista että mä välitän susta aivan suunnattomasti, mutta.. mun mielestä ois hyvä että me pidettäis vähän aikaa taukoa meijän suhteesta. Mä tiiän että sä oot poissa tolaltas, mutta näin on parempi. Mä toivon sulle kaikkea hyvää, ja nähdään taas pian.
~Rakkaudella y/n
•OLLIN POV•
Mä en tiennyt mitä sanoa. Olin hiljaa, ja katsoin märkää paperia mikä oli kyynelieni peitossa. "Miksi mulle käy aina näin" ajattelin. Miks mä menetän aina ne ihmiset ketä mä rakastan. Olin sanaton. Päässäni ei liikkunut muutakuin tuskaa. Miten mä pystyn olla erossa y/n. Mä rakastin sitä ihmistä. Mä en vaan pysty. Katsoin, miten ulkona alkoi satamaan. Tämä tästä vielä puuttuikin. Olin väsynyt kaikesta ajattelemisesta. Riisuin vaatteet, ja romahdin sängylle. Nukahdin mutta itkun partaalla. Miksi y/n teki mulle näin. Mä en vaan voi käsittää sitä.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Dark love•
RomantizmTarina kertoo 22 vuotiaasta y/n, joka asuu Helsingissä. Hän on musiikkiopistolla töissä, ja soittaa pianoa. Kaksi viikkoa. Yksi päivä. "Olin löytänyt elämälleni oikean suunnan" y/n elämä ei kuitenkaan ole pelkkää iloa ja ihanuutta, mitä tuo aluksi s...