7. Rakkautta ja ajatuksia

256 10 0
                                    

•OLLIN POV•
Kun y/n oli saanut kahvinsa juotua, ja mentyä sohvalle istumaan, menin hänen luoksensa ja kerroin jotain. "Hei y/n. Mä mietin et oisitko halunnu tulla mun kanssa käymään studiolla tapaamassa muita jätkiä bc:stä?"

•Y/N POV•
"Omg" mietin mielessäni. Se unelma mistä olin haaveillut jo noin 5 vuotta, oli käymässä toteen. Olisin päässyt tutustumaan blind channelin muihin jätkiin tänä kyseisenä päivänä. "Tottakai mä haluan tulla!" Vastasin innoissani Ollille mikä istui vieressäni sohvalla. "Kiva kuulla" Olli sanoi minulle. "Milloin me lähdetään?" "Laitoin Joonakselle viestiä, ja se sano että 14:30 vois tulla" "Okei" vastasin hänelle. Lähdin valmistautumaan, ja ensiksi olin menossa suihkuun.

•OLLIN POV•
Minua jännitti. Kun olin kertonut y/n:nalle että hän pääsisi tapaamaan muut jätkät tänään myöhemmin studiolla, aloin katumaan sanojani. Olisi se ihan kiva että y/n näkisi muut, mutta voin kuvitella mitä tapahtuisi, jos noin kaunis ja ihana ihminen tulisi meidän mukaamme. 6 jätkää, 1 tyttö. Voi vittu. Varsinkin joel.. hän oli eturivissä, aina jos joku toi muijan studiolle. Mitä tapahtuu kun joel näkee y/n. Elämäni oli vaakalaudalla.

•Y/N POV•
Tultuani suihkusta, näin Olli istumassa tuttuun tapaan olohuoneen sohvalla, mutta hän ei näyttänyt samalta mitä ennen. Aistin hänessä ahdistusta. Mikä hänellä oli? Menin pukemaan päälleni, meikkasin, ja sen jälkeen suuntasin kohti olohuonetta. Istuin hänen viereensä ja kysyin häneltä. "Onks kaikki hyvin?" Olli säpsähti kysymykseeni ja vastasi sen jälkeen. "Aa joo on.." "Okei.." vastasin vähän vaisusti tuon vastaukseen. "Monelta me lähettiin siis sinne studiolle?" "Joskus 14:00 koska täält ajaa 30min sinne." " Juuh" vastasin ja lähdin makuuhuoneeseen makoilemaan. Odotin lähtöä kuin kuuta nousevaa, sillä unelmani oli käymässä toteen.

•Dark love•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora